Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 23:02
Ga je goddelijke gang.
1. Er is niets te beleven.
2. Kletsen mag hier gewoon.
3. Vaak zat dat jij ook hier zat te kletsen en dan nu heiliger dan de Paus?
dinsdag 5 september 2017 om 23:02
Om en om dan hoor, ik wil haar ook wel een dag op mijn werk
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 23:04
8.72% gewijzigd
dinsdag 5 september 2017 om 23:03
Sharing is caring toch?
dinsdag 5 september 2017 om 23:04
dinsdag 5 september 2017 om 23:04
Begrijpelijk na je tandenborstel debacle.
dinsdag 5 september 2017 om 23:05
Ik lees bijna nooit bijdoornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 23:04Nou, ik weet dat sommigen het heel vervelend vinden, maar soms is het gewoon eens fijn om gezellig te kletsen.
Het is niet dat je iets heel belangrijk mist als je niet bijleest. Even ter informatie, er is niets gebeurd tot nu toe.
dinsdag 5 september 2017 om 23:06
Dat napraat een wat groter podiumpje heeft dan topics in de krochten van het forum. Ik kom bijvoorbeeld nooit kijken bij schaduw, stamkroeg, tetter-club, uitgerekend in december etc. Enkel hier. En ik denk dat dat voor meer forummers geldt. Die komen hier af en toe iets melden of kijken of er iets te doen is.
Ik ook
Dit.doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 23:04Nou, ik weet dat sommigen het heel vervelend vinden, maar soms is het gewoon eens fijn om gezellig te kletsen.
Het is niet dat je iets heel belangrijk mist als je niet bijleest. Even ter informatie, er is niets gebeurd tot nu toe.
Oja wel. Het bantopic is weg!
Niks gebeurd?! Ik had een momentje met MoirenPhae! Noem dat maar niks. Dat nemen ze me nooit meer af.doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 23:04Nou, ik weet dat sommigen het heel vervelend vinden, maar soms is het gewoon eens fijn om gezellig te kletsen.
dinsdag 5 september 2017 om 23:07
Ah. En waarvoor wordt er dan een podium gezocht volgens jou?Uvita schreef: ↑05-09-2017 23:06Dat napraat een wat groter podiumpje heeft dan topics in de krochten van het forum. Ik kom bijvoorbeeld nooit kijken bij schaduw, stamkroeg, tetter-club, uitgerekend in december etc. Enkel hier. En ik denk dat dat voor meer forummers geldt. Die komen hier af en toe iets melden of kijken of er iets te doen is.
Misschien eens vragen waarom mensen hier kletsen, ook al is het al heel vaak toegelicht, er is vast wel iemand die dat nog eens wil doen.