Ik lig in en deuk

06-09-2017 14:03 18 berichten
http://www.nu.nl/opmerkelijk/4909796/br ... itten.html

https://www.gofundme.com/9wvxt9-replacement-window

Genant!
Dit verzin je toch niet. :rofl: :rofl: :rofl:
EN moet EEN zijn. :rofl: :rofl:
Being an amateur gymnast, she was convinced that she could reach into the window and pull the poo out,

:rofl: :rofl:
Ik las het al elders en dacht dat het diens vreemde fantasie was :proud:
En dan zie je haar ondersteboven hangen met heur haar naar beneden. Had het dan samengebonden want dat is nog het enige waar ik aan denk; dat het haar in de poep bengelt, brrrrr
Alle reacties Link kopieren
Die had ik al ergens gepost.
niekie1 schreef:
06-09-2017 14:11
Ik las het al elders en dacht dat het diens vreemde fantasie was :proud:
:rofl: Wat een verhaal. Dat hij het ook nog online zet. Dat doen alleen maar Engelsen. :rofl:
Bobby-Pin schreef:
06-09-2017 14:16
En dan zie je haar ondersteboven hangen met heur haar naar beneden. Had het dan samengebonden want dat is nog het enige waar ik aan denk; dat het haar in de poep bengelt, brrrrr
Ja super goor. Iekkkkk.
pamelacourson schreef:
06-09-2017 14:19
Die had ik al ergens gepost.
:rofl: Dus je moest er ook om lachen?
Oooh wat erg! Wat vreselijk genant. Ze hebben wel een leuke tweede date gehad. Goed verhaal ook, voorop de bruiloft.
Maar er is dus wel mooi 2000 pond opgehaald. Ik ga ook maar eens een leuk verhaal op Gofundme plempen, Kijken hoeveel poep...uhh :euro: mij dat oplevert... :nut:
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
IBAOHI schreef:
06-09-2017 15:07
Maar er is dus wel mooi 2000 pond opgehaald. Ik ga ook maar eens een leuk verhaal op Gofundme plempen, Kijken hoeveel poep...uhh :euro: mij dat oplevert... :nut:
Maar dan wel de bewijsfoto's erbij, hè :rofl:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Dat je dan een drol die in het water ligt te drijven er uit gaat vissen :-|
Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Ik denk dat ik hem eruit zou vissen met het plastic zakje uit het prullenbakje om mijn hand en dan het zakje eromheen, knoop erin en die dan met een grapje in de kliko gooien.

Als er geen prullenbakje staat dan weet ik het eigenlijk niet. Proberen het ding te ontstoppen... als dat niet lukt zeggen dat de wc verstopt is maar dat hij niet zelf moet gaan kijken, knipoog. Genant is het wel.
:sick: note to self: Zo verstandig is het niet om te eten en te forummen tegelijk..
Bloemetjefresia schreef:
06-09-2017 18:52
Wat zouden jullie doen in zo'n geval?
Terugduwen.
Tarlin schreef:
06-09-2017 19:23
:sick: note to self: Zo verstandig is het niet om te eten en te forummen tegelijk..
;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven