Druk behang combineren?
woensdag 6 september 2017 om 20:48
Halo allemaal!
zoals aan de titel te zien is vraag ik mij af hoe ik mijn drukke blauwe behang kan combineren met mijn spullen.
mijn kamer is nu zeer druk en ik wil het een beetje gezelliger maken zonder het er als een grote bende van kleuren en troep eruit te laten zien. het behang weghalen is geen optie. Heeft iemand ideeën over goede kleurcombinaties en andere dingen die mijn kamer wat gezelliger kunnen maken?
(mijn kamer is licht- en donkerblauw met een houten bureau en een zwart stalen eenpersoonsbed)
zoals aan de titel te zien is vraag ik mij af hoe ik mijn drukke blauwe behang kan combineren met mijn spullen.
mijn kamer is nu zeer druk en ik wil het een beetje gezelliger maken zonder het er als een grote bende van kleuren en troep eruit te laten zien. het behang weghalen is geen optie. Heeft iemand ideeën over goede kleurcombinaties en andere dingen die mijn kamer wat gezelliger kunnen maken?
(mijn kamer is licht- en donkerblauw met een houten bureau en een zwart stalen eenpersoonsbed)
woensdag 6 september 2017 om 21:08
woensdag 6 september 2017 om 21:18
Druk blauw behang zou ik combineren met een totaal afwijkende tint in een rustige kleur, bijvoorbeeld warm bruin hout zoals teak. Hoewel dat gaat knallen. Voor de rest zou ik dan grijs nemen.
retrostar wijzigde dit bericht op 06-09-2017 21:18
3.34% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 6 september 2017 om 21:29
Je zou het bed wit kunnen schilderen.
Als het bureau een warme, niet te lichte kleur heeft zou ik dat zo laten en verder ook warmbruin terug laten komen.
Anders het bed ook wit schilderen. Dan zou je ook bv roze erbij kunnen combineren om het minder koel te maken.
Kopertinten lijken me in beide gevallen ook mooi.
Ik vind het behang trouwens ook erg mooi!
Als het bureau een warme, niet te lichte kleur heeft zou ik dat zo laten en verder ook warmbruin terug laten komen.
Anders het bed ook wit schilderen. Dan zou je ook bv roze erbij kunnen combineren om het minder koel te maken.
Kopertinten lijken me in beide gevallen ook mooi.
Ik vind het behang trouwens ook erg mooi!
woensdag 6 september 2017 om 22:15
Mooi.whathewell schreef: ↑06-09-2017 21:08https://www.abcbehang.nl/a-29622659/goe ... g-goud-17/
dit komt het dichtste bij
Doe 2/3 van je meuk weg.