remsporen
vrijdag 8 september 2017 om 11:09
beetje vreemde vraag, maar mijn vriend heeft regelmatig remsporen in zijn ondergoed.
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
vrijdag 8 september 2017 om 15:51
Ja dat dacht ik ook zo op te lossen bij mijn ranzige puberzoon, maar helaas.... Laten we hopen dat het een faaaase is.
Creativity is intelligence having fun
vrijdag 8 september 2017 om 15:57
vrijdag 8 september 2017 om 15:58
Als je ze uit de wasmand haalt om in de machine te stoppen dan zie je het toch? Wie de was dan ook doet, vriend of jij, de inhoud van je onderbroek is dan geen geheim meer.Evenzowantja schreef: ↑08-09-2017 15:22Hoezo weet je dat hij remsporen heeft? Ik hoop niet dat mijn vriend mijn onderbroeken bekijkt die in de wasmand liggen..
vrijdag 8 september 2017 om 16:03
Vies! Ik heb twee tienerzoons die echt wel varkens kunnen zijn, maar hun onderbroeken hebben nooit remsporen. Kan me voorstellen dat een volwassen man met harige naad bij vegen met alleen papier niet helemaal fris wordt, maar inderdaad vochtige doekjes laten gebruiken, zoals hier al veelvuldig werd voorgesteld. Maar let op, die mogen eigenlijk niet doorgetrokken worden! Wij gooien ze in de pedaalemmer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 8 september 2017 om 17:49
ik ben best wel lenig, maar zo lenig....
vrijdag 8 september 2017 om 17:57
ik ga even reclame maken. Aldi Bebino babydoekjes sensitive, ideaal !Gravinnetje schreef: ↑08-09-2017 12:06Veegt hij net zolang totdat er niets meer op het wc-papiertje zit?
Vochtige doekjes vind ik niet fijn, kreeg last van uitslag daarvan en daar hoor ik meer mensen over. Dure oplossing ook.
Ik geloof dat een instructie billen afvegen nog het beste idee is eigenlijk.
vrijdag 8 september 2017 om 18:14