remsporen
vrijdag 8 september 2017 om 11:09
beetje vreemde vraag, maar mijn vriend heeft regelmatig remsporen in zijn ondergoed.
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
vrijdag 8 september 2017 om 18:27
En daarna legt hij liefdevol diezelfde wijsvinger op haar mond als ze weer eens loopt te zeuren over remsporen in zijn boxers: sssssst...OliebolmetKrenten schreef: ↑08-09-2017 18:25Misschien heeft hij vaak jeuk aan zijn aars en steekt hij regelmatig zijn vinger tussen ze billen om die kringspier ff lekker te scrubben met het katoen van zijn boxer.
vrijdag 8 september 2017 om 18:35
Dit dus. Dit. Dit!
Wij noemen boodschap #1 gewoon plassen of pissen (vrouwen zeggen vaak piesen), dat zeg ik echt niet om te zeiken trouwens, en deppen na het uitdruppelen is gewoon lachwekkend. Op geen enkel herentoilet waar ik ooit ben geweest hangen bij de pisbakken toiletrollen, daar is een universele reden voor. Wij deppen niet, er valt niks te deppen na het druppelen.
vrijdag 8 september 2017 om 18:37
Sla je je piemel na het pissen niet ff uit tegen de muur?kerol schreef: ↑08-09-2017 18:35Dit dus. Dit. Dit!
Wij noemen boodschap #1 gewoon plassen of pissen (vrouwen zeggen vaak piesen), dat zeg ik echt niet om te zeiken trouwens, en deppen na het uitdruppelen is gewoon lachwekkend. Op geen enkel herentoilet waar ik ooit ben geweest hangen bij de pisbakken toiletrollen, daar is een universele reden voor. Wij deppen niet, er valt niks te deppen na het druppelen.
vrijdag 8 september 2017 om 18:43
Jij ook een man?
vrijdag 8 september 2017 om 18:45
Wist ik niet
vrijdag 8 september 2017 om 18:52
TO, ben jij nu het soort vrouw dat tijdens en na de scheiding meent te moeten refereren aan de gruwelijke taak van het wassen van zijn ondergoed (wat niet jij maar de wasmachine doet) om sympathie uit te lokken voor al die vreselijke jaren huwelijk die je met pijn en moeite, alles van jezelf opofferend, voor de kinderen hebt doorstaan?
Echt. Tenzij met een kwinkslag (die ik niet heb kunnen ontdekken) is het openen van een topic hierover alleen al een goede indicator voor het verloop van de rest van jullie relatie. Imho uiteraard.
Echt. Tenzij met een kwinkslag (die ik niet heb kunnen ontdekken) is het openen van een topic hierover alleen al een goede indicator voor het verloop van de rest van jullie relatie. Imho uiteraard.
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 08-09-2017 18:57
3.98% gewijzigd
vrijdag 8 september 2017 om 19:01
U heeft dan ook personeel om de koninklijke derriere van de koning te deppen. Zo kan ik het ook.
vrijdag 8 september 2017 om 19:02
Overigens klopt je nick niet meer.
vrijdag 8 september 2017 om 19:03
Het is dan wel het vf, maar zelfs hier hoeft niet alles per se besproken te worden.
Maar nu het toch al onderwerp van gesprek is, ik zou die gore onderbroeken gewoon in de vuilnisbak flikkeren. Nieuwe kosten bij Zeeman geen drol, wat een woordspeling
. Of misschien bestaan er wel wegwerp. Eetbare zijn in dit geval dan weer wat minder geschikt.
Maar nu het toch al onderwerp van gesprek is, ik zou die gore onderbroeken gewoon in de vuilnisbak flikkeren. Nieuwe kosten bij Zeeman geen drol, wat een woordspeling
vrijdag 8 september 2017 om 19:04
Ja laten we goede onderbroeken in de kliko gooien echt totaal niet verspilling van de grondstoffen ofzomade@kate schreef: ↑08-09-2017 19:03Het is dan wel het vf, maar zelfs hier hoeft niet alles per se besproken te worden.
Maar nu het toch al onderwerp van gesprek is, ik zou die gore onderbroeken gewoon in de vuilnisbak flikkeren. Nieuwe kosten bij Zeeman geen drol, wat een woordspeling. Of misschien bestaan er wel wegwerp. Eetbare zijn in dit geval dan misschien weer wat minder geschikt.
vrijdag 8 september 2017 om 19:19
Er valt niet altijd iets aan te doen. Ik heb dat ook en de oplossing is, koop passende onderbroeken die niet in je reet kruipen. Dan is het alsnog wat viezig daar naderhand maar dat is makkelijk oplosbaar.
En oh ja hahaha, omdat ik travestiet ben en dus graag strings mag dragen (de vrouwelijke variant, mannelijke string zijn echt stom) gebruik ik ook inleg kruisjes. Want al gebruik je bidet, natte doekjes, douche je na het poepen, dan nog kan er (bij mij) de eerste dag nog iets uitkomen.
Heb wat interne aambeie achtige dingen altijd, geen last van verder derhalve.
En oh ja hahaha, omdat ik travestiet ben en dus graag strings mag dragen (de vrouwelijke variant, mannelijke string zijn echt stom) gebruik ik ook inleg kruisjes. Want al gebruik je bidet, natte doekjes, douche je na het poepen, dan nog kan er (bij mij) de eerste dag nog iets uitkomen.
fietsen varen vrouwelijk doen
vrijdag 8 september 2017 om 19:19
Mannen zijn viezeriken wat dat aangaat.
Weet je wel hoe goor een ongewassen snikkel ruikt na een dag broeien en niet deppen?
En dan zitten te eikelen over vrouwen dat ze naar vis ruiken!
Oke dat gezegd hebbende: mannen zijn ook schaamteloos. Hoe vaak ik wel niet mannen niet hun remsporen zie schoonmaken na een toilet bezoek. Of hun poepvlekken in hun onderbroeken gewoon naast hun bed zie liggen. Of hun zakdoeken met pulken open en bloot, of uit hun neus zie kanen, of gele klonten uit hun ogen en oren zie hangen. Het zal ze worst wezen!
Ik zie nooit dat een vrouw hun bebloede onderbroeken naast haar bed laat liggen open en bloot. Of haar bloederige tampons laat liggen op de wc. Of een drol vergeet door te spoelen. Of in het openbaar uit hun neus zit te eten.
Ja ik zal vast chargeren. Maar ik loop helaas langer mee dan vandaag en ik meen het dat mannen beesten kunnen zijn!
Weet je wel hoe goor een ongewassen snikkel ruikt na een dag broeien en niet deppen?
En dan zitten te eikelen over vrouwen dat ze naar vis ruiken!
Oke dat gezegd hebbende: mannen zijn ook schaamteloos. Hoe vaak ik wel niet mannen niet hun remsporen zie schoonmaken na een toilet bezoek. Of hun poepvlekken in hun onderbroeken gewoon naast hun bed zie liggen. Of hun zakdoeken met pulken open en bloot, of uit hun neus zie kanen, of gele klonten uit hun ogen en oren zie hangen. Het zal ze worst wezen!
Ik zie nooit dat een vrouw hun bebloede onderbroeken naast haar bed laat liggen open en bloot. Of haar bloederige tampons laat liggen op de wc. Of een drol vergeet door te spoelen. Of in het openbaar uit hun neus zit te eten.
Ja ik zal vast chargeren. Maar ik loop helaas langer mee dan vandaag en ik meen het dat mannen beesten kunnen zijn!
vrijdag 8 september 2017 om 19:21
Dat je travestiet bent heeft er niks mee te maken verder. Maar hoezo komt er de eerste dag nog iets uitkomen?zeefietser1 schreef: ↑08-09-2017 19:19Er valt niet altijd iets aan te doen. Ik heb dat ook en de oplossing is, koop passende onderbroeken die niet in je reet kruipen. Dan is het alsnog wat viezig daar naderhand maar dat is makkelijk oplosbaar.
Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord!
Tenzij je iets mankeert ofzo.
De meeste mensen poepen elke dag, dat zou betekenen dat je elke dag poep lekt in je onderbroek.
Hoe dan?
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 08-09-2017 19:25
0.11% gewijzigd