remsporen

08-09-2017 11:09 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
beetje vreemde vraag, maar mijn vriend heeft regelmatig remsporen in zijn ondergoed.
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.

ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?

Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
ouwewijsneus schreef:
08-09-2017 18:44
Maar TO
vraag even aan de apotheker of er ook een manlijke uitvoering is van de Tena-lady
probleem opgelost...
Geloof mij: die bestaan al!

Prima als je oud bent of iets mankeert of incontinent bent of weet ik wat. Maar als gewone huis-tuin-en-keuken man vind ikinco materiaal echt een totale turn-off.
Veeg gewoon je poepertje goed af. Klaar!
Yggdrasil- schreef:
08-09-2017 19:19
Mannen zijn viezeriken wat dat aangaat.
Weet je wel hoe goor een ongewassen snikkel ruikt na een dag broeien en niet deppen?
En dan zitten te eikelen over vrouwen dat ze naar vis ruiken!

Oke dat gezegd hebbende: mannen zijn ook schaamteloos. Hoe vaak ik wel niet mannen niet hun remsporen zie schoonmaken na een toilet bezoek. Of hun poepvlekken in hun onderbroeken gewoon naast hun bed zie liggen. Of hun zakdoeken met pulken open en bloot, of uit hun neus zie kanen, of gele klonten uit hun ogen en oren zie hangen. Het zal ze worst wezen!
Ik zie nooit dat een vrouw hun bebloede onderbroeken naast haar bed laat liggen open en bloot. Of haar bloederige tampons laat liggen op de wc. Of een drol vergeet door te spoelen. Of in het openbaar uit hun neus zit te eten.

Ja ik zal vast chargeren. Maar ik loop helaas langer mee dan vandaag en ik meen het dat mannen beesten kunnen zijn!
Waarom zijn vrouwentoiletten dan standaard smeriger dan de herentoiletten, volgens alle verhalen van zowel gebruikers en gebruikers als schoonmakers? Vrouwentoiletten zijn altijd smeriger en vaker verstopt door alle troep die jullie erin gooien (tampons, maandverband, verpakkingen en die natte naveegdoekjes waar jullie zo dol op zijn, maar loodgieters en rioleringswerkers tot wanhoop drijven omdat ze niet door het toilet doorgespoeld mogen worden, maar daar toch meestal eindigen).
Ik vind het niet vreemd hoor, dat verschil. Vrouwen leven nu eenmaal onder het juk van hun menstruatie/afscheiding te moeten verbergen. Als man moet je er gewoon maar niet bij stilstaan dat die vloeistoffen, in combinatie met poep, allemaal in hetzelfde gebied naar buiten komen als waar je ze met je tong tot een wellicht krijsend hoogtepunt likt.
Ginerva schreef:
08-09-2017 19:04
Ja laten we goede onderbroeken in de kliko gooien echt totaal niet verspilling van de grondstoffen ofzo :bonk:
Misschien heb jij een beter wasmachine dan ik, maar ik krijg poepvlekken (van kinderen dan, van volwassen kerels heb ik gelukkig nooit zulke smerigheid in de was) niet uit kleding gewassen. En ondergoed met poepvlekken vind ik geen 'goede onderbroeken'. Daarbij zou alle extra was die ik heb omdat ik zou moeten overgeven als ik zulke gorigheid van mijn vent zie + het feit dat we daarna twee huishoudens hebben omdat ik met zo'n viezerik niet langer wil samen leven een stuk belastender voor het milieu zijn dan onderbroeken weggooien.

Maar maak je geen zorgen, het is hypothetisch, want mijn man doet dit niet.
made@kate schreef:
08-09-2017 19:30
Misschien heb jij een beter wasmachine dan ik, maar ik krijg poepvlekken (van kinderen dan, van volwassen kerels heb ik gelukkig nooit zulke smerigheid in de was) niet uit kleding gewassen. En ondergoed met poepvlekken vind ik geen 'goede onderbroeken'. Daarbij zou alle extra was die ik heb omdat ik zou moeten overgeven als ik zulke gorigheid van mijn vent zie + het feit dat we daarna twee huishoudens hebben omdat ik met zo'n viezerik niet langer wil samen leven een stuk belastender voor het milieu zijn dan onderbroeken weggooien.

Maar maak je geen zorgen, het is hypothetisch, want mijn man doet dit niet.
Als je de trommel bij elke was goed vult, doe je exact evenveel wasjes, over hoeveel adressen je dat ook spreidt.

Wel of geen vochtige doekjes gebruiken, dat maakt pas echt een wereld van verschil voor het milieu.
kerol schreef:
08-09-2017 19:42
Als je de trommel bij elke was goed vult, doe je exact evenveel wasjes, over hoeveel adressen je dat ook spreidt.

Wel of geen vochtige doekjes gebruiken, dat maakt pas echt een wereld van verschil voor het milieu.
Ja en ook volstrekt overbodig
kerol schreef:
08-09-2017 19:42

Twee huishoudens zijn wel degelijk milieubelastender dan een, voor die conclusie hoef je geen raketgeleerde te zijn. Gelukkig compenseer ik met mijn zonnepanelen een hoop hypothetische nieuwe onderbroeken.
Yggdrasil- schreef:
08-09-2017 19:21
Dat je travestiet bent heeft er niks mee te maken verder. Maar hoezo komt er de eerste dag nog iets uitkomen?
Ik heb daar werkelijk nog nooit van gehoord!
Tenzij je iets mankeert ofzo.
De meeste mensen poepen elke dag, dat zou betekenen dat je elke dag poep lekt in je onderbroek.
Hoe dan?
Dat je er nog nooit van gehoord hebt, zegt nergens dat het niet bestaat. Tja en ik val niet onder de meeste mensen, vaker iets van 1 keer in de 4 dagen. En remspoortjes, jeuk aan mijn reet etc heb ik al sinds kind zijnde, staan een paar hele leuke foto's in vakantie boeken.

Ik maak mij er verder niet druk om, het is zoals het is. En nee door de juiste onderbroeken dus geen remsporen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik mis de korrelatie tussen travestiet en remsporen.. :whut:
Als het over poep gaat, moet ik altijd lachen. Dit is mijn favo topic.
Gatverdamme! Het wordt steeds smeriger. Zit te kokken op de bank.
Skull schreef:
08-09-2017 20:47
Als het over poep gaat, moet ik altijd lachen. Dit is mijn favo topic.
:-D

Eens!
prinsesmaxima schreef:
08-09-2017 20:47
Gatverdamme! Het wordt steeds smeriger. Zit te kokken op de bank.
Kokken heurt ook niet. Ook smerig.
made@kate schreef:
08-09-2017 19:30
Misschien heb jij een beter wasmachine dan ik, maar ik krijg poepvlekken (van kinderen dan, van volwassen kerels heb ik gelukkig nooit zulke smerigheid in de was) niet uit kleding gewassen.
Mag hopen dat een wasmachine toch wel remsporen weg kan wassen...
Ginerva schreef:
08-09-2017 19:04
Ja laten we goede onderbroeken in de kliko gooien echt totaal niet verspilling van de grondstoffen ofzo :bonk:

:kneel:

Ik wilde hetzelfde al typen!
Perzina schreef:
08-09-2017 22:25
:kneel:

Ik wilde hetzelfde al typen!

:proud:

Wij denken over zulke dingen vaak het zelfde, ach wat klets ik nou we denken over veel dingen het zelfde :couple:
redbrest schreef:
08-09-2017 22:20
Mag hopen dat een wasmachine toch wel remsporen weg kan wassen...
Serieus niet. Gewoon niet. Geen idee waarom maar het lukt echt niet. Het enige wat ik nu nog kan proberen is een kookwas, vraag me dan wel af of de onderbroeken dat overleven.
Creativity is intelligence having fun
Ginerva schreef:
08-09-2017 22:26
:proud:

Wij denken over zulke dingen vaak het zelfde, ach wat klets ik nou we denken over veel dingen het zelfde :couple:

:cheers: :cheer2:
Kirby schreef:
08-09-2017 22:29
Serieus niet. Gewoon niet. Geen idee waarom maar het lukt echt niet. Het enige wat ik nu nog kan proberen is een kookwas, vraag me dan wel af of de onderbroeken dat overleven.

Ik zette de vieze onderbroekjes van mijn dochters destijds in een emmer met een scheutje bleekmiddel, en daarna pas in de was. Dat ging goed. Maar ja, dat waren witte onderbroekjes met een roze strikje. Daar gebeurde niks mee.
Misschien moet je vriend er maar als Donald Duck bij lopen, hoef je iig niet meer te wassen.
Mijn bijdrage: GATVERREDAMME truste
Troeteltje schreef:
08-09-2017 13:54
In DL zijn Bidets gebruikelijk. Na een boodschap....plassen en/of poepen....even snel schoonwassen.
Of een Japanse WC. Ik was twee weken in Japan. Ik gebruikte bijna geen toiletpapier. Remsporen zijn bij mij een zeldzaamheid. Ook in Japan.

Maar... Japanse WC's kosten duizenden euro's. Ze zijn een combinatie van WC en bidet.
World of Warcraft: Legion
Ik heb nooit problemen met poep wegwassen in de wasmachine. Luiers worden ook prima schoon ze moeten alleen nog even op bleken in de zon.

Wel met voorwas, schepje blauwe biotex en poederwasmiddel.

Maar dat kan je man verder zelf uitzoeken.

Dat je die vieze dingen nog aanraakt zeg van een volwassen kerel die zelf handjes heeft.
Zo dames, gaat ie lekker? Wat een vreselijk nare opmerkingen worden hier geplaatst. Wat denken jullie afschuwelijk over iemand die een gênant probleem heeft waar echt niet altijd iets aan te doen is.

Ik heb tot mijn grote schande ook wel eens remsporen.Vreselijk gênant. Ik ben heel blij dat mijn vriend, die vaker een was aan zet dan ik, heel anders reageert. Het enige wat hij eens heeft gezegd was dat hij een string van mij weer in de machine had gegooid. Gelukkig is hij niet serieus met mij komen praten over of ik mij wel afveeg en hoe ik dat dan doe. Hij kent mijn darmproblemen. Er zijn dagen dat ik 25 papiertjes kan gebruiken en dat er toch nog steeds wat te vegen valt. Dagen dat ik in plaats van mijn gebruikelijke 2x poepen wel 4, 5 keer moet, waarvan met name 's avonds met buikpijn en/of diarree. Vochtig toiletpapier helpt maar ligt niet op mijn werk of waar ik elders dan evt ook moet poepen.
Soms is er een oorzaak (bepaalde dingen gegeten, hormonale cyclus, stress), soms heb ik echt geen idee waar het door komt maar zit ik er wel mee. Enig idee hoe naar het is om te beseffen dat je kringspier er blijkbaar moeite mee heeft om te sluiten, en dat, als ik die dag een string draag, de kans groot is dat er een remspoor ontstaat? Dat je maar moet hopen dat je niet stinkt? Dat je over een uur of twee alweer moet poepen? En dat er een kans is dat je dan weer niet kunt vegen tot er niets meer op het papiertje komt?

Viespeuk, laat hem zijn eigen was doen, ik zou ervan moeten kotsen, voor mij een reden om bij hem weg te gaan... Echt, wat een uitspraken!
Sorry Marana, je hebt een punt. Hoewel ik redenen heb om aan te nemen dat het bij mijn zoon echt de gebrekkige hygiëne is, zal ik toch eens aan hem vragen of hij misschien problemen met zijn spijsvertering heeft. Gezien zijn eetpatroon zou dat namelijk ook heel goed kunnen.
Creativity is intelligence having fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven