natuurstenen wastafel

09-09-2017 21:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff... Ik zoek me een ongeluk. We hebben een heel mooi houten wasmeubel gevonden. Daar moet echter nog een wasbak/kommen op. Man wil per se een natuurstenen wastafel, maar ik kan de maat niet vinden. Het meubel is 100x50. De standaard wastafels zijn echter 46-47 cm diep. Dit zou een probleem zijn vanwege het afkitten(man doet de badkamer zelf).
Ik kan de juiste maat niet vinden, en op maat laten maken wordt behoorlijk prijzig(zeg maar 2 x de prijs van een standaard natuurstenen wastafel).

Iemand ideeën of ervaring hiermee? Sites die ik nog niet gevonden heb? We hebben waskommen overwogen, maar daar zie ik toch teveel nadelen aan.
Michel Oprey heeft een ronde kom in het assortiment, plus wat rechthoeken. Als ik me niet vergis kunnen ze daar ook dingen op maat maken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
http://mo-b.de/naturstein-innen/badez ... ffen.html

Hier is er eentje met jouw afmetingen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Is overigens gewoon in Nederland hoor. Ik woon zelf in Duitsland, gaat automatisch :)
Hahaha. Ik dacht al :). We halen overigens meer spullen uit Duitsland, scheelt vaak aardig in prijs!

Ik vind m mooi! Maar mijn man wil per se een vlak model(leg ik het goed uit?). Er staan er meer op de site, maar dat wordt dan toch weer maatwerk :proud: .
http://www.ika-natuursteen.nl/web/index ... &Itemid=18
In Someren-eind zit er een. Weet zo 1,2,3, de naam niet meer. Maar die hebben een mooie showroom en verschillende prijsklassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven