Nog niet ongesteld ?
zondag 10 september 2017 om 17:43
hallo,
ik slik al jaren de pil.. ben wel af en toe gestopt ivm hormonen maar de afgelopen tijd zeker wel 7 maanden geslikt met elke maand netjes 1 stopweek. nu heb ik dus vorige week zondag mijn laatste pil van de strip geslikt en zou normaal gesproken donderdag of vrijdag altijd ongesteld worden. het is nu zondag en nog helemaal niks. Dit heb ik in al.die jaren nog nooit gehad.. zou ik zwanger kunnen zijn? iemand ervaringen hier mee? ik zou dus ook morgen in theorie weer moeten beginnen met de pil.. maar twijfel heel erg wat ik nu moet doen....
ik heb al een dochter van bijna 2 en die is overigens gewoon gepland geweest. toen voelde ik in het begin niks.. geen symptomen o.i.d.
hoor graag jullie ervaringen
ik slik al jaren de pil.. ben wel af en toe gestopt ivm hormonen maar de afgelopen tijd zeker wel 7 maanden geslikt met elke maand netjes 1 stopweek. nu heb ik dus vorige week zondag mijn laatste pil van de strip geslikt en zou normaal gesproken donderdag of vrijdag altijd ongesteld worden. het is nu zondag en nog helemaal niks. Dit heb ik in al.die jaren nog nooit gehad.. zou ik zwanger kunnen zijn? iemand ervaringen hier mee? ik zou dus ook morgen in theorie weer moeten beginnen met de pil.. maar twijfel heel erg wat ik nu moet doen....
ik heb al een dochter van bijna 2 en die is overigens gewoon gepland geweest. toen voelde ik in het begin niks.. geen symptomen o.i.d.
hoor graag jullie ervaringen
zondag 10 september 2017 om 17:49
Wat dacht je van een test? En dan gewoon weer met de pil beginnen morgen, als hij negatief is.
Als je je pil gewoon netjes geslikt hebt lijkt me de kans dat je zwanger bent nihil. Je kunt een ontrekkingsbloeding gewoon een keertje overslaan trouwens, het is geen echte menstruatie en zelfs die kun je wel eens een maandje overslaan.
Als je je pil gewoon netjes geslikt hebt lijkt me de kans dat je zwanger bent nihil. Je kunt een ontrekkingsbloeding gewoon een keertje overslaan trouwens, het is geen echte menstruatie en zelfs die kun je wel eens een maandje overslaan.
zondag 10 september 2017 om 18:03
Ik dan?
zondag 10 september 2017 om 18:21
Na jaren pilgebruik is bij mij opeens ook de ontrekkingbloeding een paar keer uitgebleven. Naar de huisarts geweest en dat kan inderdaad gebeuren.
Ik heb na twee keer niks in de stopweek wel een keer een doorbraak bloeding gehad.
Nooit zwanger geweest, maar als ik geen ontrekkingbloeding heb in de stopweek dan test ik altijd wel voor de zekerheid
Ik heb na twee keer niks in de stopweek wel een keer een doorbraak bloeding gehad.
Nooit zwanger geweest, maar als ik geen ontrekkingbloeding heb in de stopweek dan test ik altijd wel voor de zekerheid
zondag 10 september 2017 om 18:24
Heb je enig idee hoe vaak er topics als deze geopend worden?
En het antwoord is altijd "doe een test!"
Tja, daar worden sommige mensen weleens wat flauw van. Ik vind dit soort topics ook altijd erg vreemd. De meesten van ons hebben inmiddels wel een glazen bol en die wordt ook driftig geraadpleegd, maar toch: doe een test!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 10 september 2017 om 18:43
zondag 10 september 2017 om 19:22
Als ik in de 10 jaar dat ik de pil geslikt heb elke keer zwanger was als ik geen bloeding kreeg in de stopweek had ik al heel wat kinderen
Bij mij was een stopweek zonder bloeding meer regel dan uitzondering.
Maar als het voor jou niet normaal is zou ik een test doen en bij een negatieve uitslag morgen de pil gewoon op je normale tijd innemen.
Maar als het voor jou niet normaal is zou ik een test doen en bij een negatieve uitslag morgen de pil gewoon op je normale tijd innemen.
maandag 11 september 2017 om 17:43
Lekkor Joost :')Joostisandersgeaard2 schreef: ↑11-09-2017 17:30Het is inderdaad niet bepaald een ongestelde vraag hier.