Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Wat fijn huismussie en Stella die goede echo's! En alle andere dames die de laatste tijd een goede echo hadden.

Bij ons ook alles helemaal in orde vandaag en een druk bewegelijk kindje. Wij wilden het geslacht niet weten en dat is gelukt. Een hele professionele echoscopiste die er mooi omheen ging.
Van harte met je zoontje Huismussie! En jij ook met jullie gezonde kindje Duikmuis. Fijn hoor, al die goede berichten. :cheer2:

Klinkt goed Huismussie. Wij doen ook groen, maar dan mint. Met wit en grijs. Slim ook dat je kijkt naar hoe je het eenvoudig stoerder kan maken als hij ouder wordt.

Fijn weekend allemaal. Hopelijk wordt het nog eens droog O_O
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede berichten . Fijn dat de echo's goed waren lijkt me toch wel weer een bevestiging dat alles goed verloopt. Wij hebben inmiddels in ons nieuwe huis de muren allemaal geverfd. Dus ook de Babykamer! Grijs wit en mintgroen oh kan niet wachten tot ik m kan aankleden straks... grappige is dat onze slaapkamer een kleurtje heeft die haast wel lila/roze lijkt dus de meeste denken dat die de kinderkamer wordt hihi
Grappig Bibi! Wij hebben diezelfde kleuren voor de babykamer!
Fijn al die goede echos! Ik heb een heel druk weekend dus reageer later op jullie allemaal :)
Stella: gefeliciteerd met de goede echo!

Huismussie: wat fijn dat bij jou ook alles goed is! Leuk ook dat hij zo bewoog op de echo!

Duikmuis: jullie ook gefeliciteerd met de goede echo!

Grappig dat er al meerdere mensen zijn die ongeveer dezelfde kleuren hebben voor de babykamer.
Man heeft gister de baby voor het eerst voelen trappen 🎉 zo leuk! Gaat nu echt meer leven voor hem, ook zo na de echo.
Oh wat leuk huismussie!
Die van mij voelt het nu ook sinds een week of 2. Echt erg leuk.

En fijn om te lezen dat alle echos goed zijn :)

Ik zit momenteel in de ziektewet voor het grootste deel wegens bekkeninstabiliteit....
Nu elke week fysio en hopelijk gaat dat wat doen.
Echt enorm balen, want ik voel me verder wel goed.
Wat heerlijk al jullie goede echo's. fijn zeg! Wij mogen donderdag.
Wat vervelend flower jouw bekkeninstabiliteit. En dan nog de wetenschap dat je ook nog een tijdje moet. Ik hoop dat de fysio wat helpt.
Leuk he huismussie. Vond dat ook wel een bijzonder moment. Vind het zelf ook behoorlijk bijzonder dat bewegen in je buik. En dan te bedenken dat het nog steeds maar een ieniemienie armpje of beentje is.
Grappig idd dat veel van jullie grijs met mintgroen heeft. Wij zitten daar ook wel aan te denken, maar dan ook beetje met okergeel, of toch basis met een stoere kleur blauw. Ach nou ja we hebben nog even..
Hebben iig vorige week 2 wagens gekocht (1 auto en 1 kinderwagen).
Alles kan als jij het laat gebeuren
Hallo dames! Wij hadden een heel druk weekend dus vandaar mn snelle krabbel tussendoor. Iedereen nogmaals gefeliciteerd met de goede echos! :)

Hier heeft vriendlief hem ook al een x voelen trappen. Het maakt het inderdaad een stuk echter.

Wij hebben ook een wagen al besteld. Die wordt begin oktober geleverd. Vond vriend erg leuk om te doen en heb hem daar redelijk vrij in gelaten. Zoals hij het zei; "ik wil de eerste wagen van de kleine man hebben uitgezocht" haha. Zo leuk om hem er zo mee bezig te zien :)
Huismussie: wat leuk! Lijkt me heel leuk om zo de zwangerschap wat meer te kunnen 'delen' met hem.

Flower: wat shit zeg! Hopelijk helpt fysio goed. Zou je als dat werkt weer meer kunnen werken?

Wagens zijn wij nog op aan het oriënteren. Er is zoveel keus dat ik bijna door de bomen het bos niet meer zie. Gelukkig hebben we nog een tijdje. :P
Leuk hoor dat iedereen nu wel echt weer een stapje verder is.. kamertje, spulletjes,namen.
Hier voel ik sinds een goede week pas de kleine zelf. Dit omdat de placenta voor ligt. Vriendlief moet dus nog wel ff geduld hebben . Gister was wel grappig ik liet mijn rug losmaken door fysio en lag op mijn buik(jaja dat lukt nog) en toen ging ze echt tekeer hihi
Morgen onze 20wkn echo..echt veel zin in ook wel spannend maar fijn ff wat anders dan elke dag klussen
Gaan jullie trouwens allemaal borstvoeding geven?
Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en de babys! Lijkt me bijzonder dat je vriend/man de kleine voelt schoppen. Mijn vriend wil hem ook graag voelen maar hij houdt zich lekker stil als hij aan de buik zit. Nog even geduld dus! Vriend heeft wel echt zin om papa te worden, kan bijna niet wachten! Leuk dat jullie al zo bezig zijn met kamertjes! Wij hebben in december nog een verhuizing voor de boeg dus het kamertje moet nog even wachten. Ons wiegje is mintgroen dus we gaan voor kleuren die daarbij passen (bruin okergeel grijs of blauw). Maar dat duurt nog even! Ondertussen groeit de buik fijn door, recht naar voren! Bij jullie ook?
Leuk al die schoppende babytjes! En voor de mannen ook leuk. Wordt het ook wat echter he, als ze het eenmaal voelen bewegen!

Mannen en wagens... Hahaha. Als ik een tip mag geven: kijk vooral ook even naar hoe compact ie is als je hem inklapt. Als meteen je hele kofferbak vol is, is dat erg vervelend.

Succes met je echo vandaag Bibi! En jij donderdag Sammie! Hopelijk alles in orde.

Oh Flower wat naar. Hopelijk helpt de fysio je. Wordt nog een lange zit anders tot januari.

Nee geen borstvoeding Bibi. Jij wel?

Phlee mijn buik groeit inderdaad recht naar voren. Maar dat was bij de eerste ook zo. Maakt dus niet uit (bij mij dan) of je een jongen of een meid verwacht, dat hoor je wel eens he.
Succes en veel plezier met je echo vandaag Bibi.

Hier wel borstvoeding. Je weet natuurlijk nooit helemaal of het lukt maar iig alles eeraan doen om het te laten werken. Voor mij is borstvoeding wel een belangrijk iets. Mn beste vriendin geeft ook borst en heeft al aangeboden dat ii haar altijd mag bellen als iets niet helemaal wilt oid :)

Ik ben voor een kamertje meer wit met lichtgrijs en donkerblauw. Vonden wij erg leuk. Lijkt misschien wat grauw als je die kleuren zo voorstelt maar we hebben er heel veel toffe felle dingen bij :)
Juist ook heel mooi januari die kleuren.
Hier vanmorgen een prachtige echo gehad vanmorgen met een hele lieve vrouw die alles uitlegde!
Alles was dik in orde heel erg fijn
Gefeliciteerd Bibi! Toch fijn he, die bevestiging.

Mooi juist, Januari! En ik spreek uit ervaring want onze zoon had dezelfde kleuren in zijn babykamer ;-)
Fijn dat je voor eventuele hulp bij borstvoeding kan aankloppen bij je vriendin trouwens!
Heerlijk bibi!
Blauw en grijs vind ik ook idd prachtig. We hebben gelukkig nog even, al gaat t razend hard!
Fijn! Ik hoor juist van familie veel; oh wordt het dan niet erg somber zon babykamer? Maar wij vinden het ook super mooi. We hebben hier en daar ook wat okergele accecoires. Erg lastig om dingetjes te vinden in die kleur.
Fijn! Ik hoor juist van familie veel; oh wordt het dan niet erg somber zon babykamer? Maar wij vinden het ook super mooi. We hebben hier en daar ook wat okergele accecoires. Erg lastig om dingetjes te vinden in die kleur.
Januari miss kan je wat leuks met hout doen en dan in okergeel schilderen .. heerlijk alleen al in er mee bezig te zijn
Januari kijk eens op de fb pagina van kidsware. Ik zag een heel leuke slinger voorbijkomen met luchtballonnen in okergeel en donkerblauwe wolken. Moest meteen aan jou denken :mrgreen: Superleuk!

Jij hebt vandaag je echo he Sammie? Succes en plezier!
Leuke site stellarules.
Ik mag idd vandaag om half 11.
Bibi: Fijn dat de echo goed is! Hier ook een voorliggende placenta, vriend moet hier dus ook nog een tijdje geduld hebben.
Borstvoeding wil ik wel graag gaan geven.

Phlee: leuk dat je vriend er zoveel zin in heeft om vader te worden. De mijne is ook nog enthousiaster dan ik ben.
Spannend zeg, nog verhuizen in december. Heb je veel hulptroepen?

Stella: goede tip inderdaad. Wij hebben een kinderwagen van iemand gekregen. Heel lief, maar zo groot dat we moeten kiezen of de kinderwagen of de baby mee nemen in de auto. :P

Januari: fijn dat jullie blij zijn met die kleuren voor de babykamer. Ieder doet waar hij/zij gelukkig van wordt toch?
En ergens snap ik het ook wel, maar dat is vooral omdat ik juist van heel veel kleur hou. :P

Sammie: leuk, hopelijk is de echo goed gegaan.
Echo was helemaal goed. was alleen een bijzondere verrassing. Het is toch een meisje. Ik ben echt helemaal van slag. Zo ontzettend leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven