Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
donderdag 14 september 2017 om 19:47
Goedenavond allemaal
Wat een weer niet! Getver, de hele dag regen en koud!
Heb de cv op 25 gezet, kaarsjes aangestoken en een fleecevest aangetrokken voor de warmte.
Zit met een twijfel, zocht een Daihatsu Cuore bepaald bouwjaar en prijs. Ook wel kleur. Nu heb ik deze gevonden en perfect in onderhoud en netjes, maar ik twijfel. Voor dat geld kan ik ook wat anders doen en uitgeven aan mijn meiden. Maar een auto, tja wel fijner dan elke keer met de trein en als het slecht weer is. Heb het geld en kan hem zo kopen, als ik te lang wacht dan is de auto weg. Wat moet ik nu, mijn gevoel zegt voor de kids maar pragmatisch
Heb de cv op 25 gezet, kaarsjes aangestoken en een fleecevest aangetrokken voor de warmte.
Zit met een twijfel, zocht een Daihatsu Cuore bepaald bouwjaar en prijs. Ook wel kleur. Nu heb ik deze gevonden en perfect in onderhoud en netjes, maar ik twijfel. Voor dat geld kan ik ook wat anders doen en uitgeven aan mijn meiden. Maar een auto, tja wel fijner dan elke keer met de trein en als het slecht weer is. Heb het geld en kan hem zo kopen, als ik te lang wacht dan is de auto weg. Wat moet ik nu, mijn gevoel zegt voor de kids maar pragmatisch
donderdag 14 september 2017 om 19:49
sonjavg schreef: ↑14-09-2017 19:47Goedenavond allemaal
Doen! Daar hebben je meiden toch ook plezier van!
donderdag 14 september 2017 om 20:57
Als je het geld ervoor hebt, dan zou ik het doen. Niet alles waar je met de trein naartoe kan/wil/moet ligt ook naast het station.sonjavg schreef: ↑14-09-2017 19:47Goedenavond allemaal
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 14 september 2017 om 21:02
Denk dat de meiden n auto ook wel leuk vinden, maar tis niet alleen de aanschaf er komt nog veel bij kijken. belasting,verzekering, tanken,sonjavg schreef: ↑14-09-2017 19:47Goedenavond allemaal
onderhoud. Maar het is natuurlijk wel ontzettend gemakkelijk.de kosten van bus en trein kun je er weer aftrekken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 14 september 2017 om 21:07
Cateautje gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoot
Heerlijke dag gehad met mijn nichtjes.gezellig gekletst en gelachen,en vanavond uit eten geweest. leuk lekker en gezellig.
Had ik even weer nodig. ,zo.n vrouwendagje.
Morgen moet ik weer aan de bak hier. genoeg te doen.lekker bijtijd opstaan .hoop dat het eindelijk eens n keer droog blijft.
Gezellige avond ,tot morgen.
Heerlijke dag gehad met mijn nichtjes.gezellig gekletst en gelachen,en vanavond uit eten geweest. leuk lekker en gezellig.
Had ik even weer nodig. ,zo.n vrouwendagje.
Morgen moet ik weer aan de bak hier. genoeg te doen.lekker bijtijd opstaan .hoop dat het eindelijk eens n keer droog blijft.
Gezellige avond ,tot morgen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 14 september 2017 om 21:09
Daar is deze dan wel goedkoop in, belasting, verzekering en tanken. Heb er 1 jaar APK erbij, erna verder kijken als ik het doe.
Heb alles op een rijtje gezet en ook goed gekeken naar de centjes per maand, ga het doen. Maar, mijn meiden krijgen dan ook wel een goede regenpak wat als we kunnen fietsen dan gaan we het doen ook. Ook in de regen.
donderdag 14 september 2017 om 21:36
Thx.
Ook bedankt allemaal.
Ga de auto morgen ophalen alleen, jongste bij een oppas. Heb ook al een tweedehandse autozitjes voor de meiden. Met isofix. Was verbaasd dat het in deze auto zit, het is van een ouder echtpaar geweest
donderdag 14 september 2017 om 22:04
Wat heerlijk Cateau! Geniet van het vooruitzicht!
Ik was jullie even kwijt, dit topic komt ineens niet meer bij de actieve topics.
Ik heb verder ook niet zoveel te melden. School gaat goed, vandaag had ik lekker vrij. Morgen wel een redelijk lange dag, maar ik begin niet zo vroeg gelukkig. 's Avonds komen mijn schoonouders gezellig eten.
Ik was jullie even kwijt, dit topic komt ineens niet meer bij de actieve topics.
donderdag 14 september 2017 om 22:23
Mijn ouders hebben ook analoge tv via ziggo. Een troost voor jou, ziggo werkt ook niet online
donderdag 14 september 2017 om 22:36
Als het goed is ga ik Pluis morgen ophalen, als het goed is, want de eigenaresse laat maar mondjesmaat van zich weten. Nu zit ik te wachten op de bevestiging van de afspraak, maar volgens mij ligt ze al te snurken. Ik heb ook nog geen adres, dus dan wordt het moeilijk. Nou ja, vanmorgen heeft ze me om 7 uur gemaild, dus ik wacht het af tot morgenochtend.
Beetje raar typje als je het mij vraagt.
Beetje raar typje als je het mij vraagt.
vrijdag 15 september 2017 om 09:57
Ja, dat geduvel begint weer. Dacht vanmorgen wel iets gehoord te hebben, maar niks.herfstappeltaart schreef: ↑15-09-2017 07:51Sonje: heel plezier gewenst van de auto!
Cateautje: begint dat geduvel nu weer? Hopelijk komt het goed. Vertrouw je haar info dan nog wel?
Ik heb besloten de kat uit de boom te kijken, als ik haar adres krijg en ik ga er naartoe dan zie ik daar wel verder.
Het is een jong mokkeltje dat met me wil appen en dan op zo'n manier dat een gesprek van tien minuutjes drie dagen gaat duren. Maar goed, ik heb geen smartfoon in gebruik, dus dat is geen optie.
Zij is er eentje van die generatie waar je hier zo vaak topics over zie, "waarom appt ze niet terug? " Rare generatie, beetje sociaal gehandicapt.
vrijdag 15 september 2017 om 10:20
Hoe weet je dat zo zeker? Appen is makkelijker en sneller dan mails heen en weer versturen.Cateautje schreef: ↑15-09-2017 09:57Ja, dat geduvel begint weer. Dacht vanmorgen wel iets gehoord te hebben, maar niks.
Ik heb besloten de kat uit de boom te kijken, als ik haar adres krijg en ik ga er naartoe dan zie ik daar wel verder.
Het is een jong mokkeltje dat met me wil appen en dan op zo'n manier dat een gesprek van tien minuutjes drie dagen gaat duren. Maar goed, ik heb geen smartfoon in gebruik, dus dat is geen optie.
Zij is er eentje van die generatie waar je hier zo vaak topics over zie, "waarom appt ze niet terug? " Rare generatie, beetje sociaal gehandicapt.
vrijdag 15 september 2017 om 10:24
Tja, je weet het nooit hè.Annapicobella schreef: ↑15-09-2017 10:18Hopen dat jouw kat geen eigen appje heeft, Cateautje. Of een eigen FB pagina.