Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Daremanda schreef:
14-09-2017 11:09
Wat leuk Cateautje :D :cat:
Ja hè. :jump:
Hoi Cateautje. Wat leuk dat je een poezemeisje gevonden hebt! Weet je ook waarom de eigenaar haar wegdoet?
herfstappeltaart schreef:
14-09-2017 11:54
Hoi Cateautje. Wat leuk dat je een poezemeisje gevonden hebt! Weet je ook waarom de eigenaar haar wegdoet?
Nee, weet ik niet, maar er schijnt heel wat aan de hand te zijn. Wat ik het belangrijkst vind is dat ze zindelijk is en niets sloopt en ze heeft me op het hart gedrukt dat ze dat absoluut niet doet, dus daar ga ik dan maar vanuit. Blijkt ze dat wel te doen, dan breng ik haar gewoon weer terug, want ik laat me niet voor een tweede keer in de maling nemen.
Cateautje schreef:
14-09-2017 12:00
Nee, weet ik niet, maar er schijnt heel wat aan de hand te zijn. Wat ik het belangrijkst vind is dat ze zindelijk is en niets sloopt en ze heeft me op het hart gedrukt dat ze dat absoluut niet doet, dus daar ga ik dan maar vanuit. Blijkt ze dat wel te doen, dan breng ik haar gewoon weer terug, want ik laat me niet voor een tweede keer in de maling nemen.

Goedzo, ik hoop dat je er veel gezelligheid van zal hebben. :cat:
14-09-2017 12:02
Goedzo, ik hoop dat je er veel gezelligheid van zal hebben. :cat:
Ja, zal vast lukken. :) Ik kijk er naar uit alsof ik 5 ben en sinterklaas in het land is. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Leuk Cateautje! Jullie worden vast beste maatjes :)
What have we done....
Ja, zal wel lukken NBK. Heerlijk om weer wat leven in huis te hebben. :)
Cateautje schreef:
14-09-2017 13:01
Ja, zal wel lukken NBK. Heerlijk om weer wat leven in huis te hebben. :)
Ik had laatst een naaktslak in de huiskamer. Telt dat ook?
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
14-09-2017 13:06
Als je hem een naam geeft wel ja en een blaadje sla. :)
Annapicobella schreef:
14-09-2017 13:06

Dat is wel heel traaaaaaaaag leven, wel met een zilveren randje, dat dan weer wel. :rofl:
Wat ontzettend leuk Cateau. Heb je alles al in huis of ga je daar vandaag voor op pad om in te slaan. Ik zit hier met een vreselijk wattig gevoel in mijn hoofd, waarschijnlijk van het afkicken van de AD.
Ik heb de boodschappen al gedaan en duik nog even lekker mijn bed in. Kijken of ik een dutje kan doen en anders naar de radio luisteren.
Ik moet eigenlijk nog wat werk doen maar ik denk dat dat straks beter gaat en het hoeft niet perse vandaag klaar te zijn.

Drackiee :shout: Waar zit je? Druk met je opleiding? Voel je je al wat meer op je gemak en heb je al wat aansluiting kunnen vinden met je klasgenoten?
Pfff ik heb net de douchevloer geschrobt, inclusief putje...bleeeh...nu nog even de swiffer over de vloer en ik kan aan het eten gaan beginnen.
Klaar voor vandaag :thumbsup:
prada schreef:
14-09-2017 13:52
Wat ontzettend leuk Cateau. Heb je alles al in huis of ga je daar vandaag voor op pad om in te slaan. Ik zit hier met een vreselijk wattig gevoel in mijn hoofd, waarschijnlijk van het afkicken van de AD.
Ik heb de boodschappen al gedaan en duik nog even lekker mijn bed in. Kijken of ik een dutje kan doen en anders naar de radio luisteren.
Ik moet eigenlijk nog wat werk doen maar ik denk dat dat straks beter gaat en het hoeft niet perse vandaag klaar te zijn.

Drackiee :shout: Waar zit je? Druk met je opleiding? Voel je je al wat meer op je gemak en heb je al wat aansluiting kunnen vinden met je klasgenoten?
Ik heb het meeste al in huis, behalve eten en dat ga ik halen op de dag dat ik Pluis ophaal, dan ben ik er toch mee bezig. :)
O Cateautje, wat gezellig, een poezebeest in huis!
Bij mijn werk zit ik in een verhuizing van kamers. Alles is al leeggehaald, maar mijn bureau nog niet. Wat een stofnesten en ongezelligheid! Dan moet ik maar thuis werken (met uitzicht op cavia's!!!!). Wat vervelend nou, hihi. ;-)
De regen komt met bakken uit de lucht zeg.
Ik ben blij dat ik er niet meer uithoef.
Lekker binnen thee drinken en onder dekentje zitten. :heart:
Zo, ik wilde het al beamen, over die bakken, maar de bakken met regen die naar beneden komen worden steeds groter!
We zijn nog maar half september en inmiddels is er deze maand hier al meer gevallen dan gemiddeld in een hele maand.
Zo mei-juni evenaarden we nog het droogste jaar ever, 1976, toen er van de droogte scheuren in de grond zaten, maar nu is het neerslagtekort wel behoorlijk ingelopen.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimat ... rt_droogte
En dan te bedenken dat het nog zomer is tot de 21ste. Dat wordt nog wat als het zo doorgaat.
Hier is het ook keihard aan het regenen en ook waaien, niet normaal :cry:
Ik wil de zomer teruuuuuuuuuuug :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:
Cateautje schreef:
14-09-2017 15:38
En dan te bedenken dat het nog zomer is tot de 21ste. Dat wordt nog wat als het zo doorgaat.
Tjonge Cateautje. Zie het positief. Je hoeft je planten in ieder geval geen water te geven, want dat valt genoeg :jump:
Cateautje een poezenbeest in huis is zo gezellig! Gisteren lagen mijn twee katertjes op en over elkaar bovenop de krabton. Om en om wasten ze elkaars kopje :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
FiIee schreef:
14-09-2017 15:42
Tjonge Cateautje. Zie het positief. Je hoeft je planten in ieder geval geen water te geven, want dat valt genoeg :jump:

:whip: ze verzuipen hier.
Oudblond schreef:
14-09-2017 15:46
Cateautje een poezenbeest in huis is zo gezellig! Gisteren lagen mijn twee katertjes op en over elkaar bovenop de krabton. Om en om wasten ze elkaars kopje :heart:
Ja, gezellig hè. :)
|Ik heb ook besloten dat als het goed gaat ik er over een tijdje een poes bijneem. Ik wil gaan tot drie, allemaal poezen en allemaal volwassen in de hoop dat ze het heerlijk met elkaar kunnen vinden. Ik heb zo'n grote behoefte aan leven in huis, ik kan het bijna proeven.
Nou ja, het regent nu nog harder dan eerst, in mijn tuin staat zeker een centimeter water. Ik begin aan zandzakken te denken!

Ik zit naar http://www.hetweeractueel.nl/ te kijken, en in mijn woonplaats valt de hoeveelheid neerslag zelfs nog mee. Maar misschien moeten die waarden nog geupdate worden.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 16:44
Reden: Als bij mij niet eens de meeste neerslag is gevallen, waar dan wel?!
41.18% gewijzigd
14-09-2017 15:42
Hier is het ook keihard aan het regenen en ook waaien, niet normaal :cry:
Ik wil de zomer teruuuuuuuuuuug :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

De zomer is nog niet voorbij. :hihi: Die duurt nog een dikke week.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
14-09-2017 15:48
:whip: ze verzuipen hier.
Beter te veel dan te weinig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven