Mode & Beauty alle pijlers

Ideale feestoutfit

15-09-2017 11:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dringend advies nodig. Morgen heb ik een feestje. Een verjaardag, maar wel op een redelijk chique locatie. ik ben de gastvrouw. ik had dus al een geweldige outfit, maarja die is morgen echt veul te koud..... nu moet ik dus iets anders. maarja, wat!!! post hier jouw favo feestoutfit en wellicht kan ik er inspiratie uit opdoen....
Verder ben ik 1.70 m 70 kg en maat 38-40. Ik heb nog wel tijd en budget om te shoppen dus voor shoptips houd ik mij ook aanbevolen...
Thanx alvast!!
Don't cry, buy a bag and move on.
wat was je van plan aan te trekken?
Kun je dat niet beetje ´aankleden´

en het feest zal toch binnen zijn? verwarming aan, of lekker veel mensen
Ik had een jurk zonder mouw, met een soort sjaal er los bij. maar met sjaal of jasje is het effect van de jurk weg.....
Veel rokers dus de deuren van de zaal zullen open zijn
Zwarte kokerrok, witte of zwarte top en pumps. Mooie clutch erbij.

A lijn jurken? Bijenkorf heeft altijd wel leuke.

Zwarte pantalon met pumps of open schoenen. Teentjes rood lakken. Zwarte of witte top erboven en haren opgestoken?

Zo maar even een paar suggesties. Weet niet hoe je foto's plaatst hier sorry!
Rokers gaan maar lekker buiten staan.
daenerys79 schreef:
15-09-2017 11:18
Veel rokers dus de deuren van de zaal zullen open zijn
Dan zullen andere gasten vrij snel weer weg zijn denk ik. Koukleumen in een rooklucht werkt niet sfeerverhogend.
Rokers, deur open dus koud.... Jaaaa dat feestje gaat een knaller worden :nope:
parbleumondieu schreef:
15-09-2017 11:45
Dan zullen andere gasten vrij snel weer weg zijn denk ik. Koukleumen in een rooklucht werkt niet sfeerverhogend.
Nee dat klopt. dat is ook niet de bedoeling maar ik zou wel graag bij mijn gasten zijn ook als ze buiten staan...
nina1966 schreef:
15-09-2017 11:50
Rokers, deur open dus koud.... Jaaaa dat feestje gaat een knaller worden :nope:
:rofl: ja ik hoop het! :lol:
Bedankt voor de tips Moonshine! ik had daar zelf ook een beetje aan zitten denken, maar, ik ben eigenlijk op zoek naar iets spannenders qua combinatie of kleur
Ik zou de deur gewoon sluiten; de rokers kunnen toch even de deur openen en sluiten als ze naar buiten gaan. Bovendien zitten jij en je gasten binnen dan ook niet in de stank (of rook jij ook?).
Ik zou dus gewoon dragen wat je al van plan was; ik vind het binnen nl. al snel warm als er veel mensen zijn.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 12:43
0.49% gewijzigd
Jullie hebben gelijk, deuren dicht en verwarming aan!
Ik lees mee want ik zit met een vergelijkbaar probleem. Ik heb een bruiloft en we zullen beslist regelmatig even buiten moeten wachten, bijvoorbeeld bij de kerk. Sowieso vind ik het in kerken altijd ijskoud. Ben nogal een koukleum dus in een panty ga ik het niet overleven. Ik zit nu aan een nette chino te denken. Zoiets als deze outfit, maar ik twijfel nog.
Afbeelding
Waarschijnlijk toch te flodderig voor een daggast. Ik twijfel nog even door.
MirandaGoesViva schreef:
15-09-2017 12:38
Ik lees mee want ik zit met een vergelijkbaar probleem. Ik heb een bruiloft en we zullen beslist regelmatig even buiten moeten wachten, bijvoorbeeld bij de kerk. Sowieso vind ik het in kerken altijd ijskoud. Ben nogal een koukleum dus in een panty ga ik het niet overleven. Ik zit nu aan een nette chino te denken. Zoiets als deze outfit, maar ik twijfel nog.
Afbeelding
een chino is toch geen feestkleding?
daenerys79 schreef:
15-09-2017 12:20
Wijs besluit. En neem een jasje/vestje o.d.mee, voor als je het toch koud hebt. Desnoods doe je die uit als de eerste gast arriveert en de laatste vertrekt. ;) Veel plezier gewenst!
daenerys79 schreef:
15-09-2017 12:20
Als er veel rokers zijn is er niet een vuurton oid dat je buiten kan zetten?
MirandaGoesViva schreef:
Afbeelding
Wat een verschil zit er toch in opvatting over wat netjes is en niet. Voor mij is dit iets wat ik aan zou trekken naar de speeltuin oid. Zéker niet naar een bruiloft.
daenerys79 schreef:
15-09-2017 12:17
Bedankt voor de tips Moonshine! ik had daar zelf ook een beetje aan zitten denken, maar, ik ben eigenlijk op zoek naar iets spannenders qua combinatie of kleur
Geen dank. Wellicht kan deze website je inspireren?

www.topvintage.nl
Dankjewel tijdschriftenverslindster!

Ik vind de outfit van Miranda leuk, maar het is niet mijn stijl voor een feestje, sorry! Het bloesje vind ik wel leuk misschien met rok en pumps...
Ik kan geen plaatjes plakken, maar ik ben weg van de Christy Dress (jurk met fotoprint) van Steps. Driekwart mouw en wat een steviger stofje, dus geschikt voor de koukleum!
MirandaGoesViva schreef:
Afbeelding
Dat is een outfit die je aantrekt om naar de supermarkt te gaan.
Niet doen dus!
Ik had vandaag een dikke panty aan en een jurk van stevige stof, en ging best. Maargoed, ik had laatst een gala en mijn (kleurgecoordineerde) sneakers aan dus misschien niet de beste tipgever.
Jammer lilguinea, ik kan de jurk niet vinden bij Steps. Misschien ga ik nog wel even naar de winkel, vind steps wel leuk altijd
Oh en er werden ook veel laarsjes gedragen op dat gala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven