Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
vrijdag 15 september 2017 om 18:03
Hier ben ik met verslag!
Nou Pluis is een heel klein Pluisje, leuk beessie, maar ze had maar één ding in gedachte, ze wilde naar buiten, het is dus een echte buitenkat en daar kan ik niets mee op mijn appartementje. Ze doet haar behoefte ook buiten, dus vertrouwen dat ze hier op de bak ga, heb ik niet.
Wat mij ook opviel is dat het okay was om de nagels te scherpen aan de bank en daar ben ik niet van gediend.
Pluisje is dus nog steeds waar ze was en ik ben met een lege reismand huiswaarts gekeerd.
Wat ik wel heel fijn en leuk vond is dat ze me voor het grootste gedeelte met de auto terug heeft gebracht, want geen OV voor de terugweg wegens wegwerkzaamheden. We hadden het erg gezellig.
Ik heb net een mailtje gekregen van de backuppoes en ik moet begrijpen dat katten hun nageltjes scherpen aan het meubilair om hun territorium af te bakenen en aangezien ze toch een oude bank heeft, vind ze dat niet erg, dus dat gaat ook niet door.
Ik denk dat ik toch maar aan een kitten moet gaan denken die ik zelf op kan voeden, want tot nu toe bakken de slaven van de katten er niets van.
Was getekend,
Cateautje
vrijdag 15 september 2017 om 18:35
Ik denk dat je sowieso niet teveel aan je meubilair moet hechten met een kat...die van mij hebben naast de krabpaal ook een voorkeur voor de bank, maar ik corrigeer ze wel altijd.
Mijn strijkijzer geeft een bromtoon als ik hij aan het opwarmen is..leek me niet goed.Ik zag een andere op marktplaats voor een tientje, maar die blijkt ook kuren te hebben.Tot zover mijn inzet voor het milieu
, morgen koop ik een nieuwe strijkijzer bij de Blokker
Mijn strijkijzer geeft een bromtoon als ik hij aan het opwarmen is..leek me niet goed.Ik zag een andere op marktplaats voor een tientje, maar die blijkt ook kuren te hebben.Tot zover mijn inzet voor het milieu
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 18:39
0.34% gewijzigd
vrijdag 15 september 2017 om 18:39
Jammer Cateau, maar beter zo dan dat je er later achterkomt. Ik weet zeker dat er ergens een katteres of kitten rondloopt die vanzelf op je pad komt. Figuurlijk dan natuurlijk.
Wat vriendelijk dat je thuisgebracht bent, dat had je eerder ook niet verwacht.
Hier net klaar met eten. Paar krieltjes in de schil, een halve sashlick en wat bloemkool/wortelen/broccoli. De andere helft is voor morgen. Dat is het voordeel van weinig eten, hoef je als je het goed uitkient maar 1x per 2 dagen te koken.
Ik kwam erachter dat een sashlick ook prima in de oven kan, weer wat geleerd. Vroeger keek ik daar nooit naar en ging hij hup de frituur in.
Wat eten jullie?
Wat vriendelijk dat je thuisgebracht bent, dat had je eerder ook niet verwacht.
Hier net klaar met eten. Paar krieltjes in de schil, een halve sashlick en wat bloemkool/wortelen/broccoli. De andere helft is voor morgen. Dat is het voordeel van weinig eten, hoef je als je het goed uitkient maar 1x per 2 dagen te koken.
Ik kwam erachter dat een sashlick ook prima in de oven kan, weer wat geleerd. Vroeger keek ik daar nooit naar en ging hij hup de frituur in.
Wat eten jullie?
vrijdag 15 september 2017 om 18:41
Jammer Cateautje.maar was toch n leuk contact.heb je tenminste daar geen rotgevoel over.
Komt vast nog wel n poeskatkitten.op je pad.
Heb verder weinig te vertellen.ga straks lezen.weet alleen nog nog wat .
n thriller of n makkelijk weglees boek. Zal wel kijken wat me gaat boeien.
Fijne avond.
Fijne avond.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 15-09-2017 18:54
0.34% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 15 september 2017 om 18:52
Jij ook een fijne leesavond Chrisjoh. Ik ga vanavond weer even diamond painten. Lekker kneuterig bij de televisie.chrisjoh schreef: ↑15-09-2017 18:41Jammer Cateautje.maar was tipoch n leuk contact.heb je tenminste daar geen rotgevoel over.
Fijne avond.
vrijdag 15 september 2017 om 19:01
De locatie van de krabpaal is wel van groot belang.
Toen ik een nieuwe bank kocht heb ik een krabpaal gezet aan de hoek waar ze voorheen altijd krabden.
Nu gebruiken ze altijd die paal.
Het krabben zelf is schier onmogelijk om af te leren, dus het is echt een kwestie van een alternatief te bieden.
vrijdag 15 september 2017 om 19:35
Ik eet vanavond spitskool met een uitje en tomaatjes en kip. Zin in.
Geen flauw idee wat er op televisie is, zo eens kijken. Vergeet het meestal, want er is toch nooit iets bijzonders.
Zit eraan te denken om iets te gaan breien is lang geleden, vraag me of ik het niet verleerd ben. Van de week eens kijken voor mooie wol.
Geen flauw idee wat er op televisie is, zo eens kijken. Vergeet het meestal, want er is toch nooit iets bijzonders.
Zit eraan te denken om iets te gaan breien is lang geleden, vraag me of ik het niet verleerd ben. Van de week eens kijken voor mooie wol.
vrijdag 15 september 2017 om 19:44
Ook lekker wat jullie allemaal eten. Ik kijk vanavond Hazes, ik vind het zo'n leuk jong en zijn nieuwe nummer vind ik ook lekker klinken. Ik ben geen fan ofzo maar ik kan hem wel waarderen, https://www.youtube.com/watch?v=f5eAZztfTVU
vrijdag 15 september 2017 om 19:56