Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Cateautje schreef:
15-09-2017 20:23
Het wordt Midsummer murders op de Belg.

Eens kijken of ik het eerder weet dan Barnaby.
Kijk ik ook, ik stond nog in de open keuken koffie te zetten terwijl mijn man al op Midsomer had staan. Gelukkig keek ik tv tijdens het koffiezeten, anders had ik de eerste moord gemist.
Alle reacties Link kopieren
aliva schreef:
15-09-2017 19:01
De locatie van de krabpaal is wel van groot belang.

Toen ik een nieuwe bank kocht heb ik een krabpaal gezet aan de hoek waar ze voorheen altijd krabden.

Nu gebruiken ze altijd die paal.

Het krabben zelf is schier onmogelijk om af te leren, dus het is echt een kwestie van een alternatief te bieden.
Klopt helemaal Aliva. Katten hebben een routing door het huis en in hun speelgedrag hebben ze plots 'krabbehoefte'. Het is een kwestie van kat observeren en waar ze steeds halt houdt en 'zoekt' een krabmogelijkheid maken. Dat kan ook een blok hout zijn, een groffe mat o.d. Mensen hebben de neiging om de krabpaal in de hoek te zetten, maar dat is voor katten helemaal niet interessant. Dan moeten ze 'bedenken: 'oh ik wil krabben dan moet ik dus naar de hoek'. En dat doen ze niet, ze moeten die krabmogelijkheden 'onderweg' tegen komen. Als ze er helemaal aan gewend zijn kan je wel met stukjes naar jou voorkeursplek gaan schuiven. Net als met de bak eigenlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
FiIee schreef:
15-09-2017 20:53
Ik twijfel om naar de winkel te gaan voor wat lekkers :proud:
Ik zit te smullen van dadels en gedroogde abrikozen. Ik ga zo lekker naar bed. Ik verveel me dood terwijl ik zoveel kan doen. Lekker op tijd opstaan want er ligt een pakje van Ali bij de post.
Dat wil ik morgenochtend even ophalen.
Cateautje schreef:
15-09-2017 20:23
Het wordt Midsummer murders op de Belg.

Eens kijken of ik het eerder weet dan Barnaby.

Was het een nieuwe Cateautje? Ik ben groot fan van Midsommer murders, ik had het helemaal niet gezien :cry:
herfstappeltaart schreef:
16-09-2017 08:36
Was het een nieuwe Cateautje? Ik ben groot fan van Midsommer murders, ik had het helemaal niet gezien :cry:
Goedemorgen!

Ja Herfst, was een nieuwe en hij was leuk. Als je KPN of Telfort hebt kan je hem terugkijken.
Goedemorgen op deze grijze zaterdag.we hebben wel eens mooiere dagen gehad op 16 september,
Hoe ik dat weet?
Het is de trouwdag van mijn ouders.en wij maakten er altijd n klein en een x in de 5 jaar n wat groter feestje van .

Heb de kachel aan. ga zo ontbijten ,vanmiddag even naar n verjaardag. Misschien er voor of erna nog n paar boodschappen.
Vanavond thuis op de bank. gezellige zaterdag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Mweh, wat een saaie natte grijze dag. Als ik Buienradar mag geloven blijft het de hele dag regenen en wordt het maar 14 graden.
Wat een vreselijke zomer is het dit jaar, niet normaal.
Hier zonnig, maar helaas wordt het niet warmer dan 7 graden.
Lopen een muis en een olifant op een brug, zegt de muis tegen de olifant, wat stampen we hè. :)
herfstappeltaart schreef:
16-09-2017 08:36

Ik ben ook groot fan van MidSummer Murders, vooral van het hondje van de familie Barnaby. We hebben het opgenomen zodat we er later naar kunnen kijken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Cateautje schreef:
16-09-2017 10:24
Lopen een muis en een olifant op een brug, zegt de muis tegen de olifant, wat stampen we hè. :)
:proud:

Goedemorgen Roepers. Fijne zaterdag allen. :lips:
Bonnie en Clyde die zaten op een stoepie, Bonnie liet een poepie en weg was Clyde. B-) B-) B-)
Mijn doucheputje liep een stuk langzamer leeg dan normaal. Je kan wel merken dat het hier langdurig en veel geregend heeft. En nog steeds.
Nog maar een kopje koffie dan.
Everything you see I owe to spaghetti!
Cateautje, ik hoop dat het lukt een passend katje te vinden.

Na alle cavia-opvangen nauwkeurig te hebben bestudeerd, heb ik dus een nieuw caafje in huis. Maar ondanks haar prachtig zwart glanzend vachtje en heldere oogopslag blijkt ze toch niet gezond. Ze had een reuteltje in haar ademhaling, dus ben ik ermee naar de dierenarts geweest en die heeft antibiotica voorgeschreven. Voordat ze naar de dierenarts ging, was ze dus verkouden, maar at ze goed groente, maar nu is haar verkoudheid een stuk beter, maar eet ze weer slechter, krijg er geen groente in en ze valt af. Dus nu zit ik haar regelmatig bij te voeden. Op zich wel gezellig om te doen, maar ik had een zorgelozer begin gedacht.
Niet leuk Aviv.hoop dat je geen geduvel met het beestje krijgt.

De waterstand is hier ook hoog Anna .soms ruik ik de afvoer. Of waar het dan ook weg komt .

Zijn die series niet terug te kijken via ziggo Cateautje ? Kan zijn op België niet.keertje uit proberen. Duitse TV.moet ik opnemen
kan ik niet terug kijken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
16-09-2017 12:02
Niet leuk Aviv.hoop dat je geen geduvel met het beestje krijgt.

De waterstand is hier ook hoog Anna .soms ruik ik de afvoer. Of waar het dan ook weg komt .

Zijn die series niet terug te kijken via ziggo Cateautje ? Kan zijn op België niet.keertje uit proberen. Duitse TV.moet ik opnemen
kan ik niet terug kijken.
Weet ik niet.
Ik ben blij met het snertweer. Goed excuus om een dagje voor mezelf te claimen en bij te trekken van de te drukke week die ik had. Ik zit heerlijke toastjes zalm met roomkaas te eten met een kopje koffie en een kat op schoot. Het leven is mooi zo!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-09-2017 12:21
Ik ben blij met het snertweer. Goed excuus om een dagje voor mezelf te claimen en bij te trekken van de te drukke week die ik had. Ik zit heerlijke toastjes zalm met roomkaas te eten met een kopje koffie en een kat op schoot. Het leven is mooi zo!
Lekker! Ik ga dat vanmiddag ook doen. Nu eerst even boodschappen halen en een cadeautje kopen voor een neefje en daarna ben ik klaar voor vandaag.
Hallo meisjes, waar zijn jullie?!!!???

Heb zin in een babbeltje. Niemand iets te roepen?
Huilt André in dit lied? Het lied klinkt naar "My Way" van Frank.

https://youtu.be/lvXbOT_Kov0 André Hazes waarom
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Cateautje schreef:
16-09-2017 14:15
Hallo meisjes, waar zijn jullie?!!!???

Heb zin in een babbeltje. Niemand iets te roepen?
Hi ik roep wel ff, ik voel me k*t :cry:
Ik zit weer zoals vaker op zaterdag bij een duur tentje op een A-locatie chai latte te drinken. Ik voel me altijd zo megarijk dat ik dat gewoon kan doen, zonder bang te zijn dat ik aan het eind van mijn geld nog maand over heb.
aviv_13 schreef:
16-09-2017 15:58
Ik zit weer zoals vaker op zaterdag bij een duur tentje op een A-locatie chai latte te drinken. Ik voel me altijd zo megarijk dat ik dat gewoon kan doen, zonder bang te zijn dat ik aan het eind van mijn geld nog maand over heb.
Geniet ervan :)
Zeker van genoten! Soms is chai heel zoet, maar deze was lekker scherp met weinig suiker.
Het is ook op de muziek van "My Way"
Maar volgens mij was hij toen al aardig doof als ik het zo luister. En had hij vast al wat biertjes op. Wat slecht gezongen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven