kat zoekt me op

16-09-2017 18:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet zoveel verstand van katten, maar even een vraag naar jullie toe.
Sinds een paar maanden is het uit met mijn ex vriend. Hij had een paar katten.
Een kat was mijn favoriet.

Ik woon nu ongeveer 5 kilometer van mijn ex af.

Laatst stapte ik uit mijn auto en kwam een kat (mijn favoriet) naar me toe lopen. Ik herkende de kat aan zijn postuur en vlekken.
Hoe kan het dat deze kat mij gevonden heeft en hoe kan het dat hij vaker staat te wachten? Hij laat zich aaien en als ik naar boven ga, staat hij onder mijn balkon en blijft daar vaak een paar uur staan.

Ik vind het fantastisch dat ik het beestje nog vaker zie, maar vraag me hoe hij mij gevonden heeft en waarom een kat dit doet.
Was hij eerder bij jou geweest? Zo niet? Andere kat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
5 km te poot als kat?
Ofwel stink je vreselijk en is hij op de geur afgegaan, ofwel is het een andere kat.

Heb je je ex al es gebeld op 't moment dat de kat voor je deur staat?
Of hij kan kijken of Minoes thuis is?
Weet je zeker dat het die kat was?
Jonari schreef:
16-09-2017 18:22
Weet je zeker dat het die kat was?
Ja, dezelfde vlekken, ogen en gaten in de vacht.
Nouschi schreef:
16-09-2017 18:15
Was hij eerder bij jou geweest? Zo niet? Andere kat.
Nee, nooit eerder. Hoe weet je dat zo zeker?
Waarom denk je overigens dat het beestje echt 5 km heen én 5 km terug zou doen en dat meerdere keren?
Dat is eindeloos ver voor een kat.

Zeker dat als het al de kat in kwestie zou zijn hij niet gewoon weggelopen is en nu ergens in jouw buurt kampeert?
Argh wat een schatje. Adopteren dat beestje :french:
Ja en?
Tornacense schreef:
16-09-2017 18:26
Waarom denk je overigens dat het beestje echt 5 km heen én 5 km terug zou doen en dat meerdere keren?
Dat is eindeloos ver voor een kat.

Zeker dat als het al de kat in kwestie zou zijn hij niet gewoon weggelopen is en nu ergens in jouw buurt kampeert?
3 a 5 km schat ik zo.
Heel bijzonder.
Heb je je ex gevraagd of de kat vaak weg is?
Neem het beestje in huis!
Lijkt me toch niet heel waarschijnlijk hoor. Vijf kilometer is een halve dag ( zo niet meer ) lopen voor zo'n beestje.
Heeft je ex hem niet gewoon bij jou voor de deur neergeplempt en zwerft hij nu door de buurt?
Lucylucille schreef:
16-09-2017 18:32
Lijkt me toch niet heel waarschijnlijk hoor. Vijf kilometer is een halve dag ( zo niet meer ) lopen voor zo'n beestje.
Heeft je ex hem niet gewoon bij jou voor de deur neergeplempt en zwerft hij nu door de buurt?
Of hij is er 1 keer per ongeluk geraakt, was doodop en heeft zich ergens te slapen neergelegd, vindt de weg niet meer terug en is dan maar blijven zwerven in de buurt.

Ik zou ofwel je ex bellen of hij geen kat kwijt is, ofwel het beestje in huis nemen.
Hij wil bij jou wonen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jonari schreef:
16-09-2017 18:29
Heel bijzonder.
Heb je je ex gevraagd of de kat vaak weg is?
Geen contact meer met hem. Hij is vaak van huis.
Ik heb weleens een filmpje gezien van een kat die een gps bij zijn halsbandje kreeg. Die kat liep bijna elke nacht wel 10km. Niet recht heen en terug maar een patroon die nooit hetzelfde was.

Mijn schoonzus had eens een keer een zwerfkat die steeds bij haar voor de deur stond. Na een paar weken bleek hij 4 km verderop te wonen. De eigenaar haalde hem weer op maar binnen een dag was hij weer terug. Toen maar afgesproken dat hij bij mijn schoonzus zou blijven. Het kan dus best.
Tornacense schreef:
16-09-2017 18:36
Of hij is er 1 keer per ongeluk geraakt, was doodop en heeft zich ergens te slapen neergelegd, vindt de weg niet meer terug en is dan maar blijven zwerven in de buurt.

Ik zou ofwel je ex bellen of hij geen kat kwijt is, ofwel het beestje in huis nemen.
Kan. Al zou het wel extreem toevallig zijn dat hij net bij het huis van TO uitkomt..
Ik zou de kat in huis nemen als je zeker weet dat hij het echt is.
Ook zielig als hij uren onder je balkon zit te wachten :(
Hij wil bij jou wonen. :heart:
Onmiddellijk over in gesprek gaan hoor.
Mooi zoiets
Gaten in de vacht? In huis opnemen en naar de dierenarts ermee.
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2017 18:51
Gaten in de vacht? In huis opnemen en naar de dierenarts ermee.
Van het krabben ;)
anoniemhjx schreef:
16-09-2017 19:11
Van het krabben ;)
Dat maakt het niet ineens normaal hoor.
Lucylucille schreef:
16-09-2017 18:38
Kan. Al zou het wel extreem toevallig zijn dat hij net bij het huis van TO uitkomt..
Ja, ik heb geen idee, heb namelijk niet heel veel verstand van katten en hun gedrag.
Hij wil bij jou wonen, ik zou hem in huis nemen.
Ab imo pectore
anoniemhjx schreef:
16-09-2017 19:11
Van het krabben ;)
Dan heeft ie ergens last van. Met gaten in vacht sowieso even naar dierenarts. Neem maar aan, je schrijft zelf niet veel verstand van katten te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven