Stoomstrijkijzer bromt bij opwarmen.
zaterdag 16 september 2017 om 21:00
Achter het stopcontact? Lijkt mij niet normaal.
zaterdag 16 september 2017 om 22:16
Ja lijkt mij ook
zondag 17 september 2017 om 00:27
Oh, dat heb ik ook gehad met een magnetron! Op een gegeven moment ging het ook onwijs stinken en toen ik de stekker eruit trok bleek die helemaal verkoold. De pennetjes kwamen helemaal los en bleven zitten. Na wat speurwerk bleek dat het helemaal geen echt stopcontact was, maar dat de vorige eigenaar houtje touwtje met verlengsnoeren extra stopcontacten had gecreëerd. De hele keuken bleek dus op slechts 1 echt stopcontact te zitten. Het huis had wel kunnen affikken, want er is nooit een stop doorgeslagen.
zondag 17 september 2017 om 10:28
Zo dat is echt gevaarlijkMinkeDeWit schreef: ↑17-09-2017 00:27Oh, dat heb ik ook gehad met een magnetron! Op een gegeven moment ging het ook onwijs stinken en toen ik de stekker eruit trok bleek die helemaal verkoold. De pennetjes kwamen helemaal los en bleven zitten. Na wat speurwerk bleek dat het helemaal geen echt stopcontact was, maar dat de vorige eigenaar houtje touwtje met verlengsnoeren extra stopcontacten had gecreëerd. De hele keuken bleek dus op slechts 1 echt stopcontact te zitten. Het huis had wel kunnen affikken, want er is nooit een stop doorgeslagen.
zondag 17 september 2017 om 11:04
snoopylynn schreef: ↑17-09-2017 10:32Oh, dat stond er in e=het begin niet![]()
In dat geval gooi je de strijkbout weg en koop je voor 2 of 3 tientjes een gloednieuwe. Probleem opgelost.
Dat lijkt me ook het beste.