Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Ik weet het ook niet. Ik vind het zelf ook heel erg vreemd dat ik al een week echte menstruatiepijn heb en nog geen druppel bloed heb verloren. Maar omdat ik verder geen klachten heb en omdat het ook wel heel snel is (en waarschijnlijk ook om mezelf te beschermen) denk ik dat ik vandaag of morgen toch wel ongesteld word.

Ben al eerder even gestopt met de pil (om andere redenen) en heb nooit zolang buikpijn gehad, dus dat is wel vreemd. En we hebben idd heel veel gesext!

Ik praat al over jullie al 'de meiden' als ik het met mijn vriend over jullie heb. Geweldig dat het zo leuk klikt. En waarschijnlijk zijn we allemaal andere types die elkaar in het dagelijks leven zo voorbij zouden lopen (misschien beetje overdreven). Maar als je elkaar zo leert kennen is dat heel anders. Errug leuk! Mijn vriend ken ik ook via internet!

Als je wilt testen he, kan je dat het beste met ochtendurine doen? Stond namelijk niets van in de bijsluiter.
Mijn vriend noemt jullie 'mijn nieuwe vriendinnen' Hahahahaha!

Gisteren zei hij: 'Zit je weer te kletsen met je nieuwe vriendinnen? Hihihihi!

Het is inderdaad toch wel apart, omdat we waarschijnlijk allemaal hele anderen types zijn. Met 1 ding gemeen: We willen zo graag een kindje..... :-)
We kennen elkaar tenslotte toch alweer een maand!
hey meiden,

ook ik ben verslaafd.. mijn vriend zei al dat ik wel heel vaak op de pc zat de laatste tijd!

Hier gaat het niet goed. Die buikpijn enmisselijkheid van afgelopen dagen heeft doorgezet en ik heb vanaf vannacht 4 uur wakker gelegen met mega buikkrampen. Wel gewoon gaan werken, maar rond half 11 naar huis gegaan omdat het weer veel erger werd. Kon bijna niet meer lopen. Nu paar uur plat gelegen en nu gaat het weer redelijk. De misselijkheid is ook weer minder nu. Echt heel vervelend, normaal bne ik nooit zo'n watje, maar het deed zo'n pijn dat ik er echt niet meer tegenkon.

@jippie; wat een stomme opmerking van dat mens zeg, je zou toch verwahcten dat iemand met zo'n beroep begrip kan tonen voor deze situaties. Hopelijk is ze straks wel aardig, je moet er een half jaar regelmatig naartoe..

Hoop dat je je weer beter voelt en dat het niets blijkt te zijn.

@mariska; ik vind het echt spannend bij jou.. 1 dag overtijd al nu toch?
@ugglover; jammer, op naar de volgende ronde!

@nvdp: wat een geweldige reactie van je schoonzus. Heel fijn en bijzonder dat ze zo oprecht gelukkig kan zijn voor jullie terwijl ze zelf zo'n verdriet heeft.
nog steeds alles rustig hier! langzamerhand word ik weer vrolijk: misschien blijft het toch allemaal goed verlopen!

mijn borsten doen lekker vervelend pijn en ik ben moe en hongerig allemaal nog heel gezonde verschijnselen dus!

@mariska: volgens mij maakt het niet uit ochtendurine of niet, ga je morgenvroeg nog eens testen??? het kan nog steeds!!!

@ugglover; balen toch ongesteld, maar ik kan me je gegrinnik wel voorstellen (je kan er beetje mee aan de haal gaan in je hoofd he?) duimen voor de volgende keer!

@rianne: geeft niet hoor, lekker druk zijn is ook fijn toch? had jij je eisprong al gehad afgelopen dagen? misschien dan toch wel goeie voortekens, al is het nog wat vroeg...

@futuremaman: balen dat je zo slecht voelt... goed dat je gewoon naar huis bent gegaan en plat... doe je kalm aan?

trouwens; over de dame van de praktijk: gelukkig is dat 'maar' de assistente, zal niet zoveel met haar te maken krijgen. Misschien komt het ook omdat ik een tikkeltje emotioneler ben dan anders ?!?

Gisteren sprak ik een van de echte verloskundigen en die was heel aardig en steunend!!

zo ik ga weer aan het werk
Nee ik ga morgen niet testen. Misschien donderdag of vrijdagmorgen. Ligt eraan hoe ik me voel. Ben inderdaad 1 dag overtijd, maar dat is nog moeilijk te zeggen bij je 1e menstruatie na pilgebruik. Dan is het logisch dat dat niet meteen 4 weken is.

Gisteren de hele dag menstruatiepijn gehad tot laat in de middag. Best heftig ook. Vanmorgen 2 uurtjes en sindsdien niet meer. Heel vreemd allemaal.
Fijn Jippie dat het wat rustiger is. Ik hoop echt dat je je zo blijft voelen!

@ Futermaman: Wat vreemde klachten. Denk je een buikvirus?
@ Ugglover.... denk je dat het mogelijk is om me nog aan te sluiten?
@verslaafden: ik wist ook niet dat het zó verslavend kon zijn, zo'n forum! mijn vriend vroeg laatst ook: zit iedereen de hele dag op dat forum ofzo?

@mariska: ik heb dus ook al de hele week menstruatiebuikpijn op en af, maar niet zo heftig. Normaal heb ik ook beetje zeurende pijn, zo vlak voordat ik ongesteld moet worden, maar nu dus al een week... haal me dan vanalles in mijn hoofd, terwijl ik rationeel denk dat de kans vrij klein is dat ik nu zwanger zou zijn... jouw verhaal klinkt wel als mogelijk zwanger, maar snap ook dat je jezelf wil beschermen! Ik mag van mijn vriend pas in / na het weekend testen, omdat ik al een keer tevergeefs had getest in een eerdere ronde...

@futuremaman: rot dat je je zo ellendig voelt lichamelijk... lijkt écht wel op zwangerschapvoorbode, toch? hoop voor je dat je je snel beter voelt, maar dat je wél zwanger bent!

@jippie: blijf voor je duimen!

Over onze gedeelde wens: vreemd eigenlijk, dat iets dat de gewoonste zaak van de wereld is (kinderen krijgen) toch ook zó ontzettend bijzonder en onwerkelijk kan zijn hè?
niet dat ik naar mijn vriend ga luisteren als ik zelf niet meer kan wachten ... maar dan tenminste tot zaterdag, want mijn cyclus schommelt altijd tussen 24 en 28 dagen, dus op dag 30 mag t wel, toch? pfff, zit nu pas op dag 25... waar is die nuchtere Muca heen...
@Muca: Erg he die onzekerheid. Ik heb hetzelf ook.

Ik heb verder geen klachten alleen die buikpijn. Ben wel heel moe, was ik zaterdag ook. Maar dat kan ook van de drukte van het werk zijn.

Ik ben een keer eerder gestopt met de pil en toen werd ik op donderdag ongesteld ipv zondag. Dus ik wacht tot donderdag. Verschil tussen toen en nu is, dat ik nu die buikpijn heb en toen helemaal geen klachten. TOen ik buikpijn kreeg, was ik ook meteen ongesteld.

Ik zou als ik jou was wachten met testen. De kans dat het negatief is is groot. Zelfs als je zwanger zou zijn. En als je test wil je eigenlijk toch aan tonen dat je zwanger bent en als het dan negatief is is dat extra zuur. Ik praat nu voor mezelf hoor. Maar misschien geldt dat ook voor jou. Daarom wacht ik nog ff.

En waarom klinkt mijn verhaal meer zwanger dan de jouwe, we hebben dezelfde klachten dus wie weet....
@mariska: ja, tja, omdat ik heel vaak beetje buikpijn heb (normaal gesproken), maar nu ben ik er meer op gespitst, terwijl jij dat normaal niet had en hevigere buikpijn hebt dan ik, maar ja, het is toch allemaal koffiedik-kijken hè?
Is ook, meer dan afwachten kunnen we niet doen. Maar ik merk nu stiekem wel dat ik wel aan het twijfelen ben.

Ook omdat ik al meer dan 3 keer echt zo'n buikpijn had dat ik dacht dat ik leegliep. En nog helemaal niets. Plus nu en zaterdagavond ook heel moe. Gisteren niet maar toen heb ik ook niets gedaan dan bankhangen.

Zennnnnn Mariska, rustig blijven en afwachten!
Hallo meiden! Ik ben even een paar dagen niet online geweest en heb gelijk een heleboel gemist lees ik! Wel gezellig hoor . Ik heb het net even snel doorgelezen en zal even op een paar mensen reageren... als ik iemand vergeet excusus en dan is dat niet persoonlijk hoor maar ik heb zoveel gemist .

@Jippie: als eerste een hele dikke ! Wat een naar verhaal zeg ... gelukkig gaat het nu weer wat beter. Heel veel sterkte in ieder geval en ik vertrouw erop dat het allemaal gewoon goed is (f) . Enne die reactie van die assistente: !!

@Coco en Ugglover: jammer dat het niet gelukt is deze maand meiden (f). En Ugglover wat leuk dat twee van je vriendinnen ook proberen een kindje te krijgen... is wel gezellig voor jullie baby 's straks als ze allemaal dezelfde leeftijd hebben .

En hoe gaat het eigenlijk met Bunny? Die had ook haar LNL.

@NvdPoes: wat een leuke reacties van je familie ! En heel lief van je schoonzus inderdaad .

@Mariska: ik denk nog steeds dat jij gewoon zwanger bent . Spannend!!

@Futuremaman: wat vervelend dat je zo 'n pijn hebt! Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat... doe het even lekker rustig aan in ieder geval . Enne je bent geen watje hoor .

Sorry dat ik niet zo heel vaak een berichtje plaats maar heb op mijn werk sowieso geen tijd om een reactie te plaatsen want daar is het de laatste tijd echt SUPER druk (we komen zes FTE te kort in ons team dus tja....) en s 'avonds ben ik ook best vaak weg dus vandaar. Maar als ik even een gaatje heb probeer ik toch altijd even te kijken en een reactie te plaatsen.

Maarre aangezien iedereen zichzelf nader heeft beschreven zal ik dat ook even doen. Ik ben 27 jaar (bijna 28) lengte 1.81 m, weeg 68 Kg en heb lang blond haar en blauwe ogen. Ik werk bij de overheid en woon samen met mijn vriend en twee katten in de provincie Zuid Holland. Verder houd ik van lezen, reizen, lekker (uit) eten, drankje doen met vrienden en ben ik een filmliefhebber. Als jullie nog meer over me willen weten dan hoor ik het wel .

Het lijkt mij trouwens ook leuk om over een tijdje een keer af te spreken als we allemaal moeder of zwanger zijn... gezellig!

Nou meiden ik ga lekker op de bank hangen... ben namelijk moe ! Liefs
@ iedereen! Wat geweldig om die verhalen te lezen en de spanning of het deze maand gelukt is of niet! En gewoon drie meiden al hartstikke zwanger. En misschien wel meer zo te lezen...

Ik zit momenteel in mijn vruchtbare week dus we gaan flink aan de slag. Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Maar wel leuk om te lezen!!
Ik ben naar de sportschool geweest. Ik ben trots op mezelf. (en nu ga ik ZO lekker slapen) Morgen reageer ik weer uitgebreider.

Slaap lekker allemaal!
Ik zie net dat ik toch lief genoeg heb gekeken en ben toegevoegd!!

heel toevallig ging ik even kieken of er al zwangere waren...en die zijn er..gefeliciteerd

zal even mijn gegevens voor t lijstje doorgeven. leeftijd 26 jaar en wat LNL precies betekent mogen jullie nog even uitleggen.... als het gaat om aankomende menstruatie, dan is het de 20 ste..

maar daar is deze maand helaas niks spannends aan (alhoewel er blijkbaar altijd hoop is)..eerst was ik ziek en nu mijn vriend, dus er is weinig gebeurd zeg maar

om me heen zijn er opeens allemaal zwangere....pffff wil ik ook!!

vind het heel leuk voor hun, maar begin nu al te denken én waarom ik dan niet? lekker irrationeel aangezien ik net twee maanden 'bezig' ben....maar ja denk het toch, kennen jullie dat ook??
o ja reden dat mijn bericht midden in (jullie) nacht geplaatst is.....woon ver van NL dus hele andere tijdzone...
Goedemorgen allemaal,

@ Quasi, je hebt inderdaad geluk! We hadden het er net over dat we vol zaten met meeschrijvers. Waar woon je precies?

@ Pannekoek/De meiden die nu nog willen meeschrijven: helaas, we zitten vol! Dit topic zat binnen een paar weken op iets van 20 meiden, dus waarschijnlijk als je een nieuwe begint, heb je zo een eigen cluppie.

Ik ga zo naar de huisarts. Ik heb een beetje op internet gekeken (heeel fout om te doen, ik weet het) en de klachten lijken op een flinke blaasontsteking/nierbekkenontsteking. Als ik plas zit er namelijk ook steeds meer bloed bij (maar niet ongesteld). Ik ga het maar even vragen... Als het maar niet negatief is voor een eventuele zwangerschap..
Even kort want ik heb haast.

Mariska is net ongesteld geworden. Had verwacht iets teleurgesteld te zijn, maar helemaal niet. Ik heb dat gevoel gewoon altijd gehad. Op naar ronde 2 lekker veel sexen maar weer!
@Xasi: Ooh, waar woon je dan? Sorry, ben echt een aagje....

@Futurmaman: Blaasontsteking is echt vervelend! Bah wat naar voor je! Ik heb het vorig jaar, vlak nadat ik gestopt was met de pil, voor het eerst in mijn leven gehad. Wist niet wat het was en hoe het moest voelen natuurlijk, maar het was geen pretje. Volgens mij heeft het ook wel iets te maken met stoppen met de pil omdat er dan toch het e.a veranderd.....

@Mariska: Wat jammer! We dachten toch echt met zijn allen dat jij de volgende zou zijn! Maar je kent je eigen lichaam natuurlijk het best! Ik hoop dat het in een volgende ronde wel gaat lukken! (f)
@mariska: had je toch gelijk meid, succes voor de volgende ronde!

@futuremaman: ben benieuwd, sterkte / succes!

@xasi: ja, ken dat wel, al is het bij mij meer in de indirecte omgeving dan de directe dat er allemaal zwangeren zijn.

nu snel weer aan het werk!
@Maris, jammer! Op naar ronde 2!

@Xasi, is het daar lekker warm? (jaloers!!)

Idd, LNL = LieverNietLekdag.

@nvdp, respect! was het lekker?

@Muca, ik duim voor je hoor! Wie weet is het wel raak...

@Futuremaman, sterkte! Bloed in je urine is niet goed, heb ik ook gehad en dat was een fikse blaasontsteking. Ik moest toen een catheter naar mn blaas, en daar kwam me toch een troep uit. Sorry voor de details... Maar dat was in Israel, ik geloof dat ze hier in NL andere oplossingen hebben. Heb je geen pijn bij het plassen?

En hoe is het met Jippie vandaag?
Hoi allemaal,

@poffertjes: sorry dat het vol is....

@xasi: wat leuk een buitenlandse forummer erbij! LNL dag betekent Liever Niet Lek dag, inderdaad de dag dat je (hopelijk niet) ongesteld wordt. Op andere fora noemen ze dat NOD (niet ongesteld dag) trouwens.

Ik had eigenlijk nooit last van baby-kriebels, raar hoe dat veranderd is de laatste maanden. Wil ook het liefst nu (nu nu nu!) zwanger zijn. Moet wel zeggen dat het wel al iets minder is dan toen ik echt net gestopt was met de pil, zou nu heel blij als het binnen een jaar lukt.

@iedereen: leuk, ik begin al echt lekker in de serie (lees: het forum) te komen! Ook veel cliffhangers!!!! (om maar in de terminologie te blijven).

@mariska: wat goed dat je niet echt teleurgesteld was. Mijn lnl is pas zaterdag, maar ben er toch al wel mee bezig. We hebben goed ons best gedaan, daar kan het niet aan liggen , maar blijft toch een kwestie van geluk hebben natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven