Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
14-09-2017 15:00
Heb 'm aangepast!
Perfect!
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Het topic ''Hulp gevraagd'' is verwijderd ivm oproep doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ik ben het niet eens met de reden van aanpassing van mijn vorige bericht namelijk: topic is al verwijderd.

Het lijkt nou net alsof ik dus pas een reactie geplaatst heb toen het topic er niet stond wat uiteraard niet het geval is.
De juiste reden zou staan: bedrijfsnaam staat in de link.

Ik schrijf dit niet om te zeuren maar ik zie zo vaak dat de reden van wijzigen gewoon de plank mis slaat en ik stoor mij daar erg aan merk ik.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Er schijnt een PB naar mij gestuurd te zijn, maar ik zie deze niet in m'n inbox.. Wel al vaker gelezen dat ontvangen niet tot bijna niet lukt, klopt dit? Of ligt het aan mijn viva digi competenties? :$
Nou ja.. dat dus..
Wanneer wordt er weer wat gedaan aan de bugs die er nog veel zijn op het forum, of krijgen we iig een update? Er wordt de laatste weken weer weinig gecommuniceerd. Of zijn jullie wel blij met hoe het forum nu werkt?
friezinnetje2014 schreef:
17-09-2017 13:52
Wanneer wordt er weer wat gedaan aan de bugs die er nog veel zijn op het forum, of krijgen we iig een update? Er wordt de laatste weken weer weinig gecommuniceerd. Of zijn jullie wel blij met hoe het forum nu werkt?
Er wordt alleen nog gecommuniceerd bij nieuws en we moeten er op vertrouwen dat het bugtopic gelezen wordt. Blabla blabla.

Ze hopen dat de klachten doodbloeden en dat we gewend raken aan de fouten en missers.

Die irritante reclames die openen terwijl je ze niet aanklikt zijn ook al maandenlang doorgegeven. Er gebeurt helemaal niets mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Voor de verandering staat de sportpijler (en dus ook de nieuwe topics) vol met spam.

Het schiet niet op met het oplossen van de bugs he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens mij zijn er vandaag helemaal geen mods aanwezig, want alle spam blijft gewoon staan.
Kan er wat aan gedaan worden dat je bij aanklikken topic naar je láátst gelezen reactie gaat ipv naar je eerste eigen bijdrage? Deze techniek was 10 jaar geleden al beschikbaar op andere forums, hoe komt t dat zo'n groot commercieel forum als viva daar nog steeds niet in slaagt?
redbulletje schreef:
17-09-2017 20:17
Kan er wat aan gedaan worden dat je bij aanklikken topic naar je láátst gelezen reactie gaat ipv naar je eerste eigen bijdrage? Deze techniek was 10 jaar geleden al beschikbaar op andere forums, hoe komt t dat zo'n groot commercieel forum als viva daar nog steeds niet in slaagt?
Werkte hier ook voor het forum 'verbeterd' werd.
redbulletje schreef:
17-09-2017 20:17
Deze techniek was 10 jaar geleden al beschikbaar op andere forums

Volgens mij 20 jaar geleden ook al. Behalve bij Sanoma.
Zijn jullie wakker? Heel sport staat vol spam.
Ik heb al verschillende berichten gestaft; maar ik word het een beetje zat. Daarom maar even algemene melding hier. Er is sinds de melding van Filee, nog meer spam bijgekomen op de sportpijler.
Alle spam is weer verwijderd, dank jullie wel voor de meldingen.

met vriendelijke groet,

Junior
Nee hoor; er staat helaas al weer nieuwe spam. sport/diplomats-and-their-families-were ... ges/390937
Lijkt me ook echt vervelend voor jullie dit.
Dezelfde spammer is er weer.
Wat een droefenis, spam is kut, maar helemaal niet thuisgeven of communiceren is nog kutter.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ja foei mods dat jullie niet op zondagavond laat blijven om te gummen ;-)
Hallo moderators.

Ik heb jullie vanmorgen een mail gestuurd naar aanleiding van een taalkundig bijzonder slecht opgestelde waarschuwing die ik mocht ontvangen. Wordt die mail ook nog beantwoord? Ik weet dat jullie hem gelezen hebben want naar aanleiding van die door mij verstuurde mail is mijn bijdrage verwijderd. Dat gebeurde een paar uur nadat die waarschuwing verstuurd was.

Ik snap dat jullie het heel erg druk hebben en misschien met (junior)moderators werken die door de bomen het bos niet meer zien, vandaar dat ik jullie er hier nog even aan help herinneren.

Met vriendelijke groeten.
Willem.
willem1959 schreef:
18-09-2017 13:02
Hallo moderators.

Ik heb jullie vanmorgen een mail gestuurd naar aanleiding van een taalkundig bijzonder slecht opgestelde waarschuwing die ik mocht ontvangen. Wordt die mail ook nog beantwoord? Ik weet dat jullie hem gelezen hebben want naar aanleiding van die door mij verstuurde mail is mijn bijdrage verwijderd. Dat gebeurde een paar uur nadat die waarschuwing verstuurd was.

Ik snap dat jullie het heel erg druk hebben en misschien met (junior)moderators werken die door de bomen het bos niet meer zien, vandaar dat ik jullie er hier nog even aan help herinneren.

Met vriendelijke groeten.
Willem.
Beste Willem1959,
We hebben je om 12:05 een mail teruggestuurd.
Het kan zijn dat je deze mail nog niet ontvangen hebt ivm problemen van onze mailserver, dit kan zorgen voor vertraging.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mag ik op anoniem
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2017 19:26
Reden: off-topic
99.03% gewijzigd
ik herhaal mijn vraag nog maar even, die raakt ws ondergesneeuwd in jullie berichten hier.
Het bantopic staat al zo'n 8 uur open mods.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2017 19:27
Reden: Het bantopic is weer gesloten. Bedankt voor het melden. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven