
Welke vaste telefoon en internetaanbieder?
maandag 16 februari 2009 om 16:20
Hoi, ik heb een vraagje, ik overweeg om thuis een vaste telefoon aansluiting en internet te nemen. Nu weet ik alleen niet zo goed bij welke provider ik dit het beste kan doen.
Ik zit met mijn kabelaansluiting bij Ziggo. Heb ook al gekeken bij Vodafone, daar kan je ook een vaste aansluiting afnemen.
(Voorheen zat ik altijd bij UPC en dat beviel heel erg goed, maar aangezien ik buiten het gebied ben verhuist, is dat helaas geen optie meer.)
Waar hebben jullie je abonnement lopen en bevalt dit?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Ik zit met mijn kabelaansluiting bij Ziggo. Heb ook al gekeken bij Vodafone, daar kan je ook een vaste aansluiting afnemen.
(Voorheen zat ik altijd bij UPC en dat beviel heel erg goed, maar aangezien ik buiten het gebied ben verhuist, is dat helaas geen optie meer.)
Waar hebben jullie je abonnement lopen en bevalt dit?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
maandag 16 februari 2009 om 16:25
Lees eerst dit eens zou ik zeggen: http://www.ad.nl/multi-me...ernet_nog_niet_super.html
maandag 16 februari 2009 om 17:03
Wij zitten sinds kort bij online (computer) en internet telefoon.
Telefoon breekt af middin in een gesprek, gisteren 3 x bij een gesprek van 30 minuten. En de snelheid van het internet is niet wat ze beloofd hebben, zou 29 zijn en is maar 15. Hun uitleg is dat wij te ver van de zendmast af wonen.
Ik zit het een jaartje uit en ben dan weer weg.
Telefoon breekt af middin in een gesprek, gisteren 3 x bij een gesprek van 30 minuten. En de snelheid van het internet is niet wat ze beloofd hebben, zou 29 zijn en is maar 15. Hun uitleg is dat wij te ver van de zendmast af wonen.
Ik zit het een jaartje uit en ben dan weer weg.
maandag 16 februari 2009 om 17:40
Ik ben momenteel op zoek naar hetzelfde. Alleen ga ik voor een combi van digitale tv + internet + bellen.
Ik woon in het gebied van UPC, maar ik heb daar zodanig veel gezeik mee gehad dat ik dat absoluut niet meer wil. Zelfs niet voor de TV. Hoewel internet na wat haperingen in het begin op zich prima werkte ben ik het door al het gezeik heel erg anti UPC (ik ben al ruim een half jaar bezig met het opzeggen van het totaalabonnement van mijn schoonmoeder die in een verzorgingstehuis zit. Hoewel dat een prima reden is om op te zeggen geven ze zelf aan, gaat alles mis en moet je overal tig keer achteraan. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd).
Wij gaan dus voor digitale tv. Bij ons wordt het ws hetnet (die heeft een combi van digitale TV via KPN en internet en bellen via hun). Ik ga overigens wel voor bellen via een vaste lijn en niet via internet.
Ik woon in het gebied van UPC, maar ik heb daar zodanig veel gezeik mee gehad dat ik dat absoluut niet meer wil. Zelfs niet voor de TV. Hoewel internet na wat haperingen in het begin op zich prima werkte ben ik het door al het gezeik heel erg anti UPC (ik ben al ruim een half jaar bezig met het opzeggen van het totaalabonnement van mijn schoonmoeder die in een verzorgingstehuis zit. Hoewel dat een prima reden is om op te zeggen geven ze zelf aan, gaat alles mis en moet je overal tig keer achteraan. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd).
Wij gaan dus voor digitale tv. Bij ons wordt het ws hetnet (die heeft een combi van digitale TV via KPN en internet en bellen via hun). Ik ga overigens wel voor bellen via een vaste lijn en niet via internet.
dinsdag 17 februari 2009 om 09:06
Ik wil graag bellen via een vaste telefoonlijn. Heb begrepen dat bellen via het internet veel storingen geeft.
Denk dat het voordeliger is om bij één provider telefoon en internet te nemen. Als ik alles zo vergelijk dan twijfel ik tussen ziggo en Vodafone. Bij ziggo krijg je gratis digitale tv (maar of ik daar nou echt veel gebruik van ga maken, dat betwijfel ik), maar is het internet weer niet zo snel en bij vodafone krijg je 5 euro korting op je mobiele abonnement (dit loopt ook al bij vodafone) en zijn de belminuten iets goedkoper.
Maar ik ken dus niemand die een abonnement bij vodafone heeft voor vaste telefoon en internet? Dus daarom twijfel ik nog een beetje...je zit wel gelijk aan een jaarcontract vast en bij ziggo weer niet.
Denk dat het voordeliger is om bij één provider telefoon en internet te nemen. Als ik alles zo vergelijk dan twijfel ik tussen ziggo en Vodafone. Bij ziggo krijg je gratis digitale tv (maar of ik daar nou echt veel gebruik van ga maken, dat betwijfel ik), maar is het internet weer niet zo snel en bij vodafone krijg je 5 euro korting op je mobiele abonnement (dit loopt ook al bij vodafone) en zijn de belminuten iets goedkoper.
Maar ik ken dus niemand die een abonnement bij vodafone heeft voor vaste telefoon en internet? Dus daarom twijfel ik nog een beetje...je zit wel gelijk aan een jaarcontract vast en bij ziggo weer niet.
dinsdag 17 februari 2009 om 09:08
quote:DTJ schreef op 16 februari 2009 @ 17:40:
Ik ben momenteel op zoek naar hetzelfde. Alleen ga ik voor een combi van digitale tv + internet + bellen.
Ik woon in het gebied van UPC, maar ik heb daar zodanig veel gezeik mee gehad dat ik dat absoluut niet meer wil. Zelfs niet voor de TV. Hoewel internet na wat haperingen in het begin op zich prima werkte ben ik het door al het gezeik heel erg anti UPC (ik ben al ruim een half jaar bezig met het opzeggen van het totaalabonnement van mijn schoonmoeder die in een verzorgingstehuis zit. Hoewel dat een prima reden is om op te zeggen geven ze zelf aan, gaat alles mis en moet je overal tig keer achteraan. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd).
Wij gaan dus voor digitale tv. Bij ons wordt het ws hetnet (die heeft een combi van digitale TV via KPN en internet en bellen via hun). Ik ga overigens wel voor bellen via een vaste lijn en niet via internet.Ook raar hé, ik ben uit het gebied van UPC verhuisd en opzeggen was zo geregeld! Heb nooit problemen met UPC gehad. Je hoort daar zo veel wisselende verhalen over. Nou succes met opzeggen!
Ik ben momenteel op zoek naar hetzelfde. Alleen ga ik voor een combi van digitale tv + internet + bellen.
Ik woon in het gebied van UPC, maar ik heb daar zodanig veel gezeik mee gehad dat ik dat absoluut niet meer wil. Zelfs niet voor de TV. Hoewel internet na wat haperingen in het begin op zich prima werkte ben ik het door al het gezeik heel erg anti UPC (ik ben al ruim een half jaar bezig met het opzeggen van het totaalabonnement van mijn schoonmoeder die in een verzorgingstehuis zit. Hoewel dat een prima reden is om op te zeggen geven ze zelf aan, gaat alles mis en moet je overal tig keer achteraan. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd).
Wij gaan dus voor digitale tv. Bij ons wordt het ws hetnet (die heeft een combi van digitale TV via KPN en internet en bellen via hun). Ik ga overigens wel voor bellen via een vaste lijn en niet via internet.Ook raar hé, ik ben uit het gebied van UPC verhuisd en opzeggen was zo geregeld! Heb nooit problemen met UPC gehad. Je hoort daar zo veel wisselende verhalen over. Nou succes met opzeggen!
woensdag 18 februari 2009 om 09:35
quote:DTJ schreef op 16 februari 2009 @ 17:40:
ik ben al ruim een half jaar bezig met het opzeggen van het totaalabonnement van mijn schoonmoeder die in een verzorgingstehuis zit. Hoewel dat een prima reden is om op te zeggen geven ze zelf aan, gaat alles mis en moet je overal tig keer achteraan. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Dat vinden we vervelend om te vernemen. Wellicht dat wij je hierbij van dienst kunnen zijn? Zou je de gegevens van je schoonmoeders eens willen mailen naar webcare@upc.nl onder vermelding van 'reactie Viva forum'?
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare team
ik ben al ruim een half jaar bezig met het opzeggen van het totaalabonnement van mijn schoonmoeder die in een verzorgingstehuis zit. Hoewel dat een prima reden is om op te zeggen geven ze zelf aan, gaat alles mis en moet je overal tig keer achteraan. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Dat vinden we vervelend om te vernemen. Wellicht dat wij je hierbij van dienst kunnen zijn? Zou je de gegevens van je schoonmoeders eens willen mailen naar webcare@upc.nl onder vermelding van 'reactie Viva forum'?
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare team
woensdag 18 februari 2009 om 11:16
Ook ik heb digitale televisie + internet via Ziggo en is prima. Weinig tot geen storingen. Alleen in het begin wel wat opstartfoutjes gehad, zo ging het de hele tijd mis met de factuur. Ziggo incasseerde of te veel of te weinig geld en dat was behoorlijk irritant. Zo incasseerden ze de ene maand ¤ 5,- en de andere maand ¤ 110,- aan abonnementskosten... Maargoed, na ellenlange telefoontjes met de klantenservice (duurt erg lang daar!) gaat het sinds een paar maanden goed.
Wij hebben digitale televisie + Eredivisie Live en snel internet voor ¤ 61,- per maand.
Groetjes Nero
Wij hebben digitale televisie + Eredivisie Live en snel internet voor ¤ 61,- per maand.
Groetjes Nero
woensdag 18 februari 2009 om 17:46
Wij bellen en internetten via de KPN, voor 50 euro per maand een snelle internet verbinding en telefoon inclusief gesprekskosten (behalve 0900 en 06 nummers). Je kunt ook een pakket nemen met tv erbij, maar dat hebben we apart bij Ziggo. Het bevalt ons prima, 1x storing gehad in het begin, dat was na 3 dagen opgelost (compleet met mobiele telefoonvergoeding en een bos bloemen als excuus). Heel tevreden dus.
vrijdag 20 februari 2009 om 09:18
quote:UPC_Webcare schreef op 18 februari 2009 @ 09:35:
[...]
Dat vinden we vervelend om te vernemen. Wellicht dat wij je hierbij van dienst kunnen zijn? Zou je de gegevens van je schoonmoeders eens willen mailen naar webcare@upc.nl onder vermelding van 'reactie Viva forum'?
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare teamIk heb het gemaild....
[...]
Dat vinden we vervelend om te vernemen. Wellicht dat wij je hierbij van dienst kunnen zijn? Zou je de gegevens van je schoonmoeders eens willen mailen naar webcare@upc.nl onder vermelding van 'reactie Viva forum'?
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare teamIk heb het gemaild....
