Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Sterkte Sonja en aan je familie.
Ik ben net terug van een fietstochtje en baalde er een beetje van dat mijn conditie wat te wensen overlaat. Maar als ik dan lees dat een leeftijdsgenoot zomaar een hersenbloeding krijgt, dan zet dat wel weer even in perspectief.
@Sonja: lees net het slechte bericht. Veel sterkte voor jou en je familie.
Wat een jonge leeftijd om zoiets te krijgen...Hopelijk kan ze met revalideren nog een eind opknappen.

Vandaag 40 km gefietst. Prachtig weer hier. Morgen nog zo'n dag waarschijnlijk. Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
23-09-2017 17:56
Sterkte Sonja en aan je familie.
Ik ben net terug van een fietstochtje en baalde er een beetje van dat mijn conditie wat te wensen overlaat. Maar als ik dan lees dat een leeftijdsgenoot zomaar een hersenbloeding krijgt, dan zet dat wel weer even in perspectief.
Thx Aviv_13

Fijne avond allemaal

Net lekker gegeten met de meiden, beetje restjes dag. Gekookte aardappelen, had nog sperzieboontjes en shaorma vlees. Alles in een pan gedaan en geroerbakt. Lekker!

Nu even uitbuiken en van het weer genieten in de tuin..
Jee Sonja, dat zet me wel weer aan het denken. Wens jou en je familie sterkte. Geniet inderdaad van alles wat mooi en goed is.
Everything you see I owe to spaghetti!
Sonja, wat een schrik. Heel veel sterkte voor jullie als familie. Hoe jong nog zeg. :hug:
Annapicobella schreef:
23-09-2017 18:49
Jee Sonja, dat zet me wel weer aan het denken. Wens jou en je familie sterkte. Geniet inderdaad van alles wat mooi en goed is.
Thx Annapicobella
prada schreef:
23-09-2017 18:54
Sonja, wat een schrik. Heel veel sterkte voor jullie als familie. Hoe jong nog zeg. :hug:
Thx Prada en inderdaad heel erg jong nog, zo zie leeftijd heeft geen betekenis
Sterkte!
twilight84 schreef:
23-09-2017 20:00
Sterkte!
Bedankt twilight84
Goeiemorgen allemaal. :sun:

Het belooft een prachtige dag te worden. Wij gaan straks even de wekelijkse boodschappen doen en daarna naar een leuk stadje hier niet ver vandaan. Je kunt daar prachtige wandelingen maken (ligt aan een groot zeilmeer) en na afloop gaan we een visje eten.
Eenmaal weer thuis staat (voor mijn man) wielrennen in Noorwegen klaar op de video.
Een heerlijke, relaxte zondag.
En die wens ik jullie ook!
Goedemorgen.
Lijkt me n gezellige dag te worden herfst.geniet er van .
Hier is het nog ietsie mistig .maar de zon probeert er al door te komen.
Eerst nog wat dingen doen vanmorgen.lekker rustig en kalm beginnen .vanmiddag zien we wat we gaan doen.

Fijne dag voor jullie allemaal .

@ Sonja ik hoop dat je iets positiefs over je tante hoort.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hier wordt de lucht voorzichtig blauw. Valt me op dat de bladeren nu extra snel van de bomen lijken te vallen. De hele straat ligt vol.
Everything you see I owe to spaghetti!
Goedemorgen.
Hier schijnt de zon al de hele ochtend.
Zo even wasje buiten ophangen. Daarna naar het strand. :)
Goedemorgen allemaal met een lekker zonnetje :) Nog niets gehoord over mijn tante alleen dat ze nog in kunstmatige coma ligt.
Vandaag met de meiden al sinds vanmorgen in de tuin, lekker genieten van het weer. Beetje tuinonderhoud of gewoon lekker gek doen samen.. Nu aan de chocoladecake op een kleedje op het grasveld. Fijne zondag
Sterkte Sonja, heftig hoor!
Drackie schreef:
24-09-2017 13:31
Sterkte Sonja, heftig hoor!
Thx Drackie
O wat een lekker zonnetje vandaag! Heerlijk weer voor een fietstocht en een terrasje.
Goedenavond. Ik heb het Nederlandse weer vandaag even flink vervloekt. Door de mist had ik zo'n 5 (!) uur vertraging van mijn vlucht vanochtend. Ben nu nog steeds niet op mijn eindbestemming.
Ja dat is ook dit jaargetijde .rekening houden met mist.gisterochtend ook erg mistig, bedacht om dan toch maar thuis te blijven
en dan ineeens komt de zon door klaart het op.weg mist.
Rijden met mist.en rijden met ijzel vind ik n drama.
Fijne voortzetting. En voor straks lekker slapen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedenavond allemaal, welterusten ook alvast.

Ons dagje was heerlijk en fijn, morgen de gewone school ritme voor mijn oudste dochter en mijn jongste gaat een dagje naar de opvang. Zo heb ik even de tijd voor de bergen met was -en strijkgoed. Grote boodschappen en het huishouden. Ook even tijd voor mezelf met een kop thee en wat lekkers erbij.
Ik heb wel zo’n kutavond gehad. Allemaal kleine dingen bij elkaar maar uiteindelijk barste de bom. Nu moet ik eigenlijk naar bed, maar ik zit op de bank me verdrietig te voelen. Ik zie ook zo op tegen school. Ik heb een nieuw, veel drukker, rooster en ik ben bang dat ik het niet trek. De eerste twee weken gingen juist zo goed, ik ben echt bang het nu te gaan verpesten. Dat was één van die dingen waardoor vanavond zo kut was.
Drackie schreef:
25-09-2017 00:42
Ik heb wel zo’n kutavond gehad. Allemaal kleine dingen bij elkaar maar uiteindelijk barste de bom. Nu moet ik eigenlijk naar bed, maar ik zit op de bank me verdrietig te voelen. Ik zie ook zo op tegen school. Ik heb een nieuw, veel drukker, rooster en ik ben bang dat ik het niet trek. De eerste twee weken gingen juist zo goed, ik ben echt bang het nu te gaan verpesten. Dat was één van die dingen waardoor vanavond zo kut was.
Aaah Drackie, wat rot voor je....Kop op meid, het komt vast allemaal goed :hug:
sonjavg schreef:
24-09-2017 21:56
Goedenavond allemaal, welterusten ook alvast.

Ons dagje was heerlijk en fijn, morgen de gewone school ritme voor mijn oudste dochter en mijn jongste gaat een dagje naar de opvang. Zo heb ik even de tijd voor de bergen met was -en strijkgoed. Grote boodschappen en het huishouden. Ook even tijd voor mezelf met een kop thee en wat lekkers erbij.

Zorg goed voor jezelf en je kindjes Sonja. De narigheid met je tante is heel erg, ik hoop voor jou en je familie dat ze er bovenop komt. :hug:
Drackie :hug: een mens lijdt het meest voor het lijden dat men vreest,
komt goed :rose:
Ik moet even bedenken wat ik ga doen vandaag, kan niet op mijn babynichtje oppassen want die is met haar ouders op vakantie. :| vind ik heel jammer, mis dat kindje zo snel. En iets met patronen waar ik in leef die verstoord worden.

Nou goed, ik ga het rustig aan doen maar, roep al weken dat ik een rustige dag inplan maar doe het steeds niet, dus vandaag is de dag! :rofl:
Misschien eindelijk psycholoog terugbellen, want gesprek is hard nodig, voel me laatste tijd vaak somber.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven