Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
donderdag 21 september 2017 om 22:19
In dat geval ga ik geld vragen voor mijn receptaviv_13 schreef: ↑20-09-2017 19:29Ik zit net mijn collega's in een restaurant en daar konden we kiezen uit diverse gerechten. Ik koos voor een vegetarische loempia, maar ik geloof dat ik ze FiIee's recept maar moet geven , want ze waren niet te vreten! Zo vet, harde korst en zulke saaie, smakeloze groente!
Voor commercieel gebruik, gaat mijn recept geld kosten. 1 euro per verkochte loempia
Voor jullie is het recept natuurlijk gratis!
donderdag 21 september 2017 om 23:23
vrijdag 22 september 2017 om 07:20
vrijdag 22 september 2017 om 08:21
Goedemorgen allemaal!
Dat is een goed teken Daremanda. Je bent er wel lekker mee bezig hè?
Ben net bij de bloedbank geweest. Zat met een shirtje met korte mouwen op de brommer, was iets frisser dan gedacht, maar ben er wel lekker wakker van geworden. Wat ik wel weet is dat ik moet stoppen met lekker fris, want mijn lijf word er stijf van. Ach ja, ouderdom komt met gebreken, maar iets aantrekken voortaan.
Dat is een goed teken Daremanda. Je bent er wel lekker mee bezig hè?
Ben net bij de bloedbank geweest. Zat met een shirtje met korte mouwen op de brommer, was iets frisser dan gedacht, maar ben er wel lekker wakker van geworden. Wat ik wel weet is dat ik moet stoppen met lekker fris, want mijn lijf word er stijf van. Ach ja, ouderdom komt met gebreken, maar iets aantrekken voortaan.
vrijdag 22 september 2017 om 09:46
Goedemorgen! Thuiswerkdag en het is tijd voor een 2de rondje koffie.
Dare; Ooit was ik de bruid die op vrijdag ging trouwen en zich op woensdagavond realiseerde dat ze geen schoenen gekocht had... En dat was geen droom. Ik ben op donderdag tijdens mijn lunchpauze naar de dichtstbijzijnde schoenwinkel gegaan en helemaal geslaagd! Dat was bijna 20 jaar geleden en ik draag die schoentjes nog steeds onder avondjurken.
Dare; Ooit was ik de bruid die op vrijdag ging trouwen en zich op woensdagavond realiseerde dat ze geen schoenen gekocht had... En dat was geen droom. Ik ben op donderdag tijdens mijn lunchpauze naar de dichtstbijzijnde schoenwinkel gegaan en helemaal geslaagd! Dat was bijna 20 jaar geleden en ik draag die schoentjes nog steeds onder avondjurken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 22 september 2017 om 10:54
Goedemorgen.hier n prachtige zonnige dag. Zo vreselijk vast geslapen en gedroomd .ik moest parkeergarage inrijden die vreselijk smal was met hele kleine plaatsen om te parkeren.
En zo ging ik steeds n verdieping hoger om n grotere plek te zoeken. Hoe kom je er op
Ik ga het huishouden doen vandaag.ben iets te laat op gestaan. Ga fijn aan het rommelen.
En zo ging ik steeds n verdieping hoger om n grotere plek te zoeken. Hoe kom je er op
Ik ga het huishouden doen vandaag.ben iets te laat op gestaan. Ga fijn aan het rommelen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 22 september 2017 om 12:27
Oh ik hoop zo voor je dat het gelukt is. Wat zou dat mooi zijntwilight84 schreef: ↑22-09-2017 07:20Oefff Drackie lijkt me echt waardeloos last hebben van je stuitje!
Hier nog 1 dagje werken, en dan weekend!!!!! Helemaal vol met leuke dingen!! Gelukkig maar, gaat de tijd snel voorbij.
Des te sneller is het 4 oktober, en dan weet ik of de iui gelukt is!
vrijdag 22 september 2017 om 13:53
vrijdag 22 september 2017 om 18:49
Jaaa het wordt mooi weer dit weekend. Misschien zondag naar de rommelmarkt hier een paar straten verderop. Met terrasjes en live muziek. Ik denk dat dat een goed plan is voor misschien wel de laatste mooie nazomerdag dit jaar.
Vandaag passief actief geweest. Gezocht naar een sportschool zonder abonnement dus waar je per les betaalt. En gevonden. Ik hou niet van abonnementen en ik wil niet gebonden zijn ivm de longen.
Verder op zoek geweest naar een yogaschool (ook zonder abonnement) en heb er twee in optie. De ene gaat een proefles op maat maken en de ander moet ik nog wat van horen. Het mag best actief zijn want ik ben niet zo van de meditatie en op een matje een uur lang mantra's hummen.
Nog even wat werk doen en dan ga ik genieten van de vrije avond en mijn painting. Fijne avond lieverds
Vandaag passief actief geweest. Gezocht naar een sportschool zonder abonnement dus waar je per les betaalt. En gevonden. Ik hou niet van abonnementen en ik wil niet gebonden zijn ivm de longen.
Verder op zoek geweest naar een yogaschool (ook zonder abonnement) en heb er twee in optie. De ene gaat een proefles op maat maken en de ander moet ik nog wat van horen. Het mag best actief zijn want ik ben niet zo van de meditatie en op een matje een uur lang mantra's hummen.
Nog even wat werk doen en dan ga ik genieten van de vrije avond en mijn painting. Fijne avond lieverds
vrijdag 22 september 2017 om 18:53
Ik heb een oven met een MENING. Hij meent dat mijn ragout bolognaise lang genoeg gehad heeft en zet zichzelf dan maar uit. Ik deel zijn mening niet en zet hem weer aan. Is ie weer op temperatuur, vindt hij weer dat hij hard genoeg gewerkt heeft.... Stom ding heeft ook nog een muziekje alsof het golfslagbad aangaat waardoor ik voortdurend de neiging heb om mijn badpak aan te gaan trekken. Maar mijn wraak zal zoet zijn, want meneer oven u bent nog in garantietijd. Gnagnagna!
vrijdag 22 september 2017 om 19:02
Hallo allemaal.
Vandaag thuis bezig geweest en de voortuin nog een beetje gefatsoeneerd. Onkruid groeit nog steeds.
Komend weekend gaan we eens lekker genieten van de nazomer waar we zo naar verlangden.
Misschien nog ergens een allerlaatste ijsje scoren?
Heel fijn weekend allemaal, beterschap voor degenen met pijn en ellende
Hebben jullie de zomerkleding al opgeruimd? Ik ben begonnen met de winterschoenen en laarsjes tevoorschijn halen. Even kijken of er nog iets gepoetst moet worden of voor nieuwe hakken naar de schoenmaker.Inventariseren of er nog voldoende in de kast ligt, staat, hangt.
Best een leuk karweitje, vooral als de oogst meevalt
Vandaag thuis bezig geweest en de voortuin nog een beetje gefatsoeneerd. Onkruid groeit nog steeds.
Komend weekend gaan we eens lekker genieten van de nazomer waar we zo naar verlangden.
Heel fijn weekend allemaal, beterschap voor degenen met pijn en ellende
Hebben jullie de zomerkleding al opgeruimd? Ik ben begonnen met de winterschoenen en laarsjes tevoorschijn halen. Even kijken of er nog iets gepoetst moet worden of voor nieuwe hakken naar de schoenmaker.Inventariseren of er nog voldoende in de kast ligt, staat, hangt.
Best een leuk karweitje, vooral als de oogst meevalt
vrijdag 22 september 2017 om 19:11
Ik heb gelukkig 2 hele hele grote kledingkasten in de kleedkamer. 1 voor de zomer en 1 voor de winter. Dus ik hoef gelukkig niets uit te zoeken.herfstappeltaart schreef: ↑22-09-2017 19:02Hallo allemaal.
Heel fijn weekend allemaal, beterschap voor degenen met pijn en ellende![]()
Best een leuk karweitje, vooral als de oogst meevalt![]()
En mijn schoenen staan netjes in hun dozen op een apart rek met een kaartje erop. En nu na de operatie koop ik even niet zo veel.
vrijdag 22 september 2017 om 19:13
Ik heb de luxe dat ik genoeg kastruimte heb waardoor ik geen kleding op moet bergen. Maar af en toe kritisch door de kast gaan doe ik ook wel. Al is er vaak niet heel veel dat weg kan of moet. Ik koop dan ook niet veel. Wel staat er nu nieuw ondergoed (Ginerva, dank u!), zwarte pumps en een getailleerd blauw bloesje op het verlanglijstje. Alles ter vervanging van precies hetzelfde versleten spul
vrijdag 22 september 2017 om 19:14
prada schreef: ↑22-09-2017 19:11Ik heb gelukkig 2 hele hele grote kledingkasten in de kleedkamer. 1 voor de zomer en 1 voor de winter. Dus ik hoef gelukkig niets uit te zoeken.
En mijn schoenen staan netjes in hun dozen op een apart rek met een kaartje erop. En nu na de operatie koop ik even niet zo veel.
Oh wat keurig georganiseerd Prada!
vrijdag 22 september 2017 om 19:15
Heb ik ook Prada, een kamer met bijna alleen maar kasten. Wij noemen het de 'kastenkamer' en er staat 1 mooie makkelijke stoel omdat het ook de 'luisterkamer' van man is.