Mode & Beauty alle pijlers

Hoge wreef en hakken

24-09-2017 11:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer dames die een hoge wreef hebben? Ik vind het lastig met schoenen zoeken. Bij open schoenen zoals pumps of sandalen sluit de schoen niet helemaal aan. De onderkant van mijn voet komt iets boven de schoen uit en in sandalen valt het ook erg op.. Wat vinden jullie, kan ik deze schoenen dragen of moet ik zoeken naar beter aansluitende schoenen? Tips zijn welkom ;-)

<a href="http://nl.tinypic.com?ref=mwb4 ... yPic"></a>
Hmm kunnen jullie het plaatje wel zien? Dit is de 1ste keer dat ik een plaatje probeer toe te voegen.

Hoe voeg je een plaatje toe? :biggrin:
marshmallow10 schreef:
24-09-2017 11:52
Hmm kunnen jullie het plaatje wel zien? Dit is de 1ste keer dat ik een plaatje probeer toe te voegen.

Hoe voeg je een plaatje toe? :biggrin:
Door 200 berichten te posten en dan plaatjesplakrechten aan te vragen bij de modjes.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Als je de link neerzet, kunnen we daarop klikken om het plaatje te zien.

Ik heb ook al vaak genoeg mooie schoenen in de winkel laten staan omdat de holling van mijn voet boven de binnenrand uitkomt, helaas. Er zijn pumps waarbij het wel meevalt, maar dat is wel even zoeken.
Afbeelding
swaentje71 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 13:45
14.29% gewijzigd
Is het niet normaal dan dat er een 'gat' tussen de zool en voet zit? Ik heb er werkelijk nog nooit bij stil gestaan dat dit 'not done' kon zijn... Ik heb hier bij andere mensen ook nooit naar gekeken, eerlijk gezegd.
Dreamchild schreef:
24-09-2017 11:55
Door 200 berichten te posten en dan plaatjesplakrechten aan te vragen bij de modjes.
Plaatjesplakrechten aanvragen hoeft tegenwoordig niet meer. Je krijgt de rechten vanzelf na 200 postings
Oh oke, ik heb nog niet zoveel gepost op het forum, ondanks dat ik dit account blijkbaar al lang open heb staan. Bedankt voor het uploaden swaentje71!
Kit_Kat schreef:
24-09-2017 13:45
Is het niet normaal dan dat er een 'gat' tussen de zool en voet zit? Ik heb er werkelijk nog nooit bij stil gestaan dat dit 'not done' kon zijn... Ik heb hier bij andere mensen ook nooit naar gekeken, eerlijk gezegd.
Dit.
Oh jee, loop ik nu al jaren op pumps waarop ik eigenlijk niet mag lopen? Huh wat... help...

Nou ja jammer dan... Gaat me wat worden, als ik naast schoenen die lekker lopen en die ik mooi vind, ook nog in het oog moet houden of het middenstuk van mijn pootjes er niet te ver boven uitsteekt .
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
SummerIsNear schreef:
24-09-2017 15:34
Dit.
Oh jee, loop ik nu al jaren op pumps waarop ik eigenlijk niet mag lopen? Huh wat... help...

Nou ja jammer dan... Gaat me wat worden, als ik naast schoenen die lekker lopen en die ik mooi vind, ook nog in het oog moet houden of het middenstuk van mijn pootjes er niet te ver boven uitsteekt .

Voor mij wordt het helemaal onmogelijk om schoenen te kopen, mijn ene wreef is namelijk hoger dan de andere. Dan zou ik nooit open schoenen aan kunnen. En niemand zou dit soort schoenen aan kunnen:

Afbeelding

Pff, wat maken we het onszelf toch allemaal moeilijk. Je mag geen "gat" zien aan de zijkant, een "teen decollete" is ook not done, etc. Doe gewoon schoenen aan die je mooi vindt en die goed zitten.
Haha fijn dat er even heerlijk een spiegel voorgehouden wordt! Dat had ik waarschijnlijk even nodig :-D Bedankt! Ik doe ze gewoon lekker aan!
Ik vind het juist wel mooi. Dat gat bedoel ik.
Ooh ik heb dat ook. Nooit over nagedacht en ik bedenk me nu dat ik het misschien ook juist wel mooi vind. Beter dan platvoeten of doorgezakte voeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven