Geen BH dragen vreemd?

13-01-2011 13:30 909 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben wel nieuwsgierig naar jullie mening.

Ik heb kleine borsten. Als in echt kleine borsten, maar gelukkig nog net goed gevormd. Voor mij is de BH dus eigenlijk iets wat ik altijd heb gedragen omdat dit 'hoort' (en heel vroeger met vullingen, dan leek het nog wat). Al vind ik het helemaal niet prettig zitten en voor de steun kan ik het zeker laten.

Nu laat ik hem steeds vaker uit. Niet onder bijv. een wit shirtje, maar gewoon in een trui of donker hemdje met vest. Nu kreeg ik hier vanmorgen commentaar op, of ik mijn BH was vergeten? Toen ik antwoordde met nee gingen de wenkbrauwen bijna door het plafond. Wat vinden jullie, is een BH dragen 'nodig' om gekleed door het leven te gaan?
Ik vind het zelf tot de geldende fatsoensnormen behoren, net zoals je geen string boven je broek uit hebt steken. Maar dat is natuurlijk allemaal heel subjectief en aan verschuiving onderhevig. Over 20 jaar zijn topless en tepelvrijheid vast weer helemaal terug. :D
ooitverlegen schreef: ↑
25-09-2017 13:05
Omdat jij vindt dat het hoort? Als je het hier nog een paar keer durft te herhalen gaan ze allemaal uit :-D
Aha, dat is natuurlijk gewoon stiekem zijn bedoeling. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef: ↑
25-09-2017 13:16
Aha, dat is natuurlijk gewoon stiekem zijn bedoeling. :)
Zijn? Je laat mijn plannetje in het water vallen :'(
ik draag ook geen bh hoor ze zitten me niet en zitten niet lekker,jeuken trekken het is een ware hel voor mij plus zit tussen omvang maten in dus in de winter draa ik hoodies zonder b en een jas erover in de zomer kom ik amper buiten omdat anders een aan moet
3S3KimReed3S3 schreef: ↑
24-11-2017 23:10
ik draag ook geen bh hoor ze zitten me niet en zitten niet lekker,jeuken trekken het is een ware hel voor mij plus zit tussen omvang maten in dus in de winter draa ik hoodies zonder b en een jas erover in de zomer kom ik amper buiten omdat anders een aan moet
Schrijf je hier dat je in de zomer amper naar buiten gaat omdat je daarvoor een bh aan moet?
Ik heb mijn bh ook zoveel mogelijk uit. Freedom, heerlijk ;)
En zo blijft een bijna 7 jaar oud topic hot :)
Ik draag behalve 's nachts altijd een beha. Vind het maar niks zonder. Als je kleine borsten hebt valt het misschien niet zo op.

Als je bijna de deur niet uit komt is het anders. Ik weet dat mijn buurvrouw van die beha hemdjes van de Action draagt, die ondersteunen niets en haar borsten hangen op haar buik. Maar zij is 365 dagen per jaar 24 uur per dag thuis dus dan is het iets anders.
Corona67 schreef: ↑
25-11-2017 10:09
En zo blijft een bijna 7 jaar oud topic hot :)
Wel onderhoudend, niet ondersteunend.
Nadiaah79 schreef: ↑
25-11-2017 16:09
Als je bijna de deur niet uit komt is het anders. Ik weet dat mijn buurvrouw van die beha hemdjes van de Action draagt, die ondersteunen niets en haar borsten hangen op haar buik. Maar zij is 365 dagen per jaar 24 uur per dag thuis dus dan is het iets anders.
:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven