Geen BH dragen vreemd?
donderdag 13 januari 2011 om 13:30
Ben wel nieuwsgierig naar jullie mening.
Ik heb kleine borsten. Als in echt kleine borsten, maar gelukkig nog net goed gevormd. Voor mij is de BH dus eigenlijk iets wat ik altijd heb gedragen omdat dit 'hoort' (en heel vroeger met vullingen, dan leek het nog wat). Al vind ik het helemaal niet prettig zitten en voor de steun kan ik het zeker laten.
Nu laat ik hem steeds vaker uit. Niet onder bijv. een wit shirtje, maar gewoon in een trui of donker hemdje met vest. Nu kreeg ik hier vanmorgen commentaar op, of ik mijn BH was vergeten? Toen ik antwoordde met nee gingen de wenkbrauwen bijna door het plafond. Wat vinden jullie, is een BH dragen 'nodig' om gekleed door het leven te gaan?
Ik heb kleine borsten. Als in echt kleine borsten, maar gelukkig nog net goed gevormd. Voor mij is de BH dus eigenlijk iets wat ik altijd heb gedragen omdat dit 'hoort' (en heel vroeger met vullingen, dan leek het nog wat). Al vind ik het helemaal niet prettig zitten en voor de steun kan ik het zeker laten.
Nu laat ik hem steeds vaker uit. Niet onder bijv. een wit shirtje, maar gewoon in een trui of donker hemdje met vest. Nu kreeg ik hier vanmorgen commentaar op, of ik mijn BH was vergeten? Toen ik antwoordde met nee gingen de wenkbrauwen bijna door het plafond. Wat vinden jullie, is een BH dragen 'nodig' om gekleed door het leven te gaan?
maandag 25 september 2017 om 13:14
maandag 25 september 2017 om 13:16
Aha, dat is natuurlijk gewoon stiekem zijn bedoeling.ooitverlegen schreef: ↑25-09-2017 13:05Omdat jij vindt dat het hoort? Als je het hier nog een paar keer durft te herhalen gaan ze allemaal uit![]()
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 24 november 2017 om 23:10
zaterdag 25 november 2017 om 10:04
Schrijf je hier dat je in de zomer amper naar buiten gaat omdat je daarvoor een bh aan moet?3S3KimReed3S3 schreef: ↑24-11-2017 23:10ik draag ook geen bh hoor ze zitten me niet en zitten niet lekker,jeuken trekken het is een ware hel voor mij plus zit tussen omvang maten in dus in de winter draa ik hoodies zonder b en een jas erover in de zomer kom ik amper buiten omdat anders een aan moet
zaterdag 25 november 2017 om 16:09
Ik draag behalve 's nachts altijd een beha. Vind het maar niks zonder. Als je kleine borsten hebt valt het misschien niet zo op.
Als je bijna de deur niet uit komt is het anders. Ik weet dat mijn buurvrouw van die beha hemdjes van de Action draagt, die ondersteunen niets en haar borsten hangen op haar buik. Maar zij is 365 dagen per jaar 24 uur per dag thuis dus dan is het iets anders.
Als je bijna de deur niet uit komt is het anders. Ik weet dat mijn buurvrouw van die beha hemdjes van de Action draagt, die ondersteunen niets en haar borsten hangen op haar buik. Maar zij is 365 dagen per jaar 24 uur per dag thuis dus dan is het iets anders.
zondag 26 november 2017 om 22:32
Wel onderhoudend, niet ondersteunend.