Erg drukke baby?
dinsdag 26 september 2017 om 23:35
Tijdens mijn eerste zwangerschap voelde ik ons kind wel maar rond 32 weken werd dat een stuk minder omdat hij zichzelf had gespalkt met zn eigen beentjes en lag hij met zn billen naar beneden.
Ik ben nu 28 weken zwanger van de tweede en het is regelmatig een enorme drukte in mijn buik. Het lijkt af en toe wel of de kleine meid auditie doet voor een kickboks wedstrijd.
Betekent dit nou dat dit kindje straks als het geboren is ook drukker zal zijn? Of staat dat er helemaal los van?
Ik ben nu 28 weken zwanger van de tweede en het is regelmatig een enorme drukte in mijn buik. Het lijkt af en toe wel of de kleine meid auditie doet voor een kickboks wedstrijd.
Betekent dit nou dat dit kindje straks als het geboren is ook drukker zal zijn? Of staat dat er helemaal los van?
dinsdag 26 september 2017 om 23:48
woensdag 27 september 2017 om 06:54
Hoewel ik ook overal lees dat het er los van staat, is mijn ervaring ook dat de rustige baby's nu nog steeds rusteriger zijn dan de drukke baby's in de buik. Zo ook bij mijn zusje en de laatste van haar was zooooo mega druk in de buik en zo ook na de bevalling: team no-sleep 
en ze moet er echt letterlijk de hele dag achteraan rennen 
Ik ben nu zwanger van de vierde en deze bewoog bij de eerste echo al alle kanten op, en nog steeds......dus ik ga er maar van uit dat het een drukker kind word.
Ik ben nu zwanger van de vierde en deze bewoog bij de eerste echo al alle kanten op, en nog steeds......dus ik ga er maar van uit dat het een drukker kind word.
woensdag 27 september 2017 om 06:54
woensdag 27 september 2017 om 07:58
Ik denk dat ik zelf ook drukker ben nu! Ik doe het huishouden en 3 kinderen, die moeten naar school en clubjes, dus never a dull moment! Misschien reageert een baby daar op.Nelladella1 schreef: ↑27-09-2017 07:12Wel een interessanter vraag: als het los van elkaar staat, waarom zou een baby in de buik heel veel bewegen en daarbuiten niet? Wat zou er dan veranderen bij de geboorte?
Bij de eerste zwangerschap was alles zo ontzettend zen.....toen had ik enkel mijn werk.
woensdag 27 september 2017 om 08:45
woensdag 27 september 2017 om 08:58
Bij mij klopte het ook. 2 oudsten waren best rustig, zelfs meerderemalen naar het ziekenhuis gegaan vanwege minder leven voelen en zijn beide ook makkelijke en rustige kinderen. De derde voelde ik echt altijd en hij is echt compleet anders. Super druk en wild. Vraag mij soms af vanaf wanneer je een test voor ADHD kan laten doen.
woensdag 27 september 2017 om 09:20
woensdag 27 september 2017 om 09:24