Minnaar
maandag 16 februari 2009 om 16:46
oeps... ben bang dat ik een te impulsieve idiote actie heb begaan....
Heb hem sms gestuurd... dat hij zich moet laten testen bij de GGD.. dat ik er niets van snap want ik heb geen andere mannen gezien buiten hem (en mijn eigen oerdegelijke man).. of hij toevallig iemand anders ziet ) en excuses gemaakt voor het ongemak..
Geen reactie gehad maar durf te wedden dat hij zijn sms gelezen heeft gnigni
Asshole!
Heb hem sms gestuurd... dat hij zich moet laten testen bij de GGD.. dat ik er niets van snap want ik heb geen andere mannen gezien buiten hem (en mijn eigen oerdegelijke man).. of hij toevallig iemand anders ziet ) en excuses gemaakt voor het ongemak..
Geen reactie gehad maar durf te wedden dat hij zijn sms gelezen heeft gnigni
Asshole!
maandag 16 februari 2009 om 16:58
Engel, je bent geweldig!!!!
Stew, natuurlijk hou ik je/jullie op de hoogte als ik me eraan waag! Op advies van een lieve mede-forummurt zal ik dan -heel wijs- met een kwartje beginnen. Dat blowen laat ik maar even achterwege iig, of misschien nog de helft minder, ik ga er namelijk wel ongelooflijk van lachen
Kei lief Mrs Lucky, ben ook heel blij dat ik me weer zo goed voel!
Betere seks, jáááá echt wel! Steeds beter, lekkerder, geiler, hmmm.... krijg er alweer zin in... (gelukkig nog vrij vandaag)
Stew, natuurlijk hou ik je/jullie op de hoogte als ik me eraan waag! Op advies van een lieve mede-forummurt zal ik dan -heel wijs- met een kwartje beginnen. Dat blowen laat ik maar even achterwege iig, of misschien nog de helft minder, ik ga er namelijk wel ongelooflijk van lachen
Kei lief Mrs Lucky, ben ook heel blij dat ik me weer zo goed voel!
Betere seks, jáááá echt wel! Steeds beter, lekkerder, geiler, hmmm.... krijg er alweer zin in... (gelukkig nog vrij vandaag)
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 16-02-2009 16:59
Reden: Schijffoutje, zal de 'hitte' wel zijn ;-)
Reden: Schijffoutje, zal de 'hitte' wel zijn ;-)
% gewijzigd
maandag 16 februari 2009 om 17:10
wat zit jij nou te lullen Toy!!!!
er is geen vrouw een vijand van mij, dus daar jaag ik met een geheel ander wapen op.
en jij dacht dat je nu goeie sex hebt...............wacht maar dat je ooit een slachtoffer van mij bent geweest.
dan weet je pas wat goeie sex is................en dan denk je............jezus wat heb ik al die tijd tobbertjes gehad zeg
zo.............trek mijn vachtje weer goed en heb grote grijns op het gezicht.
er is geen vrouw een vijand van mij, dus daar jaag ik met een geheel ander wapen op.
en jij dacht dat je nu goeie sex hebt...............wacht maar dat je ooit een slachtoffer van mij bent geweest.
dan weet je pas wat goeie sex is................en dan denk je............jezus wat heb ik al die tijd tobbertjes gehad zeg
zo.............trek mijn vachtje weer goed en heb grote grijns op het gezicht.
maandag 16 februari 2009 om 19:41
maandag 16 februari 2009 om 20:11
maandag 16 februari 2009 om 21:02
@ Q - Q, helemaal mee eens. Normaal gesproken ben ik best een knokker en een volhouder, nu HELEMAAL niet. Ik ben er nog niet aan toe hem kwijt te raken en zorg er daardoor dus zelf voor dat ik me de meeste tijd K*t voel. (ben je dan vreemd of niet?!)
Nu momenteel is er overigens helemaal geen contact.
@ Toy, heerlijk dat je je happy voelt! Geniet ervan!...
@ Sushii...je mag wel leuk met mij mailen
MDR staat ook alweer te trappelen voor zijn volgende date; overduidelijk!
@ DMJN;
@ Engel, dat is mijn angst ook; nog 1-tje waar hij mee rommelt, ik wil toch wel exclusief zijn! Hou je taai meis!
@ alle anderen
@ Geheim, ik mis jou wel hier...
Nu momenteel is er overigens helemaal geen contact.
@ Toy, heerlijk dat je je happy voelt! Geniet ervan!...
@ Sushii...je mag wel leuk met mij mailen
MDR staat ook alweer te trappelen voor zijn volgende date; overduidelijk!
@ DMJN;
@ Engel, dat is mijn angst ook; nog 1-tje waar hij mee rommelt, ik wil toch wel exclusief zijn! Hou je taai meis!
@ alle anderen
@ Geheim, ik mis jou wel hier...
maandag 16 februari 2009 om 21:07
@KJ: MDR heeft altijd zin in een date. Ik heb al eens verteld dat ik de liefste en lekkerste sv heb die er is, dus vandaar dat ik altijd zin heb.
Het is trouwens goed dat je niet knokt voor je sv KJ. Een sv is niet als een gewone relatie waar je voor moet knokken. Een sv relatie moet juist alleen maar lekker en leuk zijn. Als dat niet zo is, wordt het echt tijd om er mee te stoppen. Natuurlijk makkelijk gezegd. Ik snap dat het heel moeilijk voor je is KJ. Heel veel sterkte KJ. Laat je je er niet onder krijgen en besteedt geen aandacht aan een sv waar je alleen ellende van hebt.
Het is trouwens goed dat je niet knokt voor je sv KJ. Een sv is niet als een gewone relatie waar je voor moet knokken. Een sv relatie moet juist alleen maar lekker en leuk zijn. Als dat niet zo is, wordt het echt tijd om er mee te stoppen. Natuurlijk makkelijk gezegd. Ik snap dat het heel moeilijk voor je is KJ. Heel veel sterkte KJ. Laat je je er niet onder krijgen en besteedt geen aandacht aan een sv waar je alleen ellende van hebt.
maandag 16 februari 2009 om 22:05
maandag 16 februari 2009 om 22:34
Ben geen miss Lucky, maar kan me er wat bij voorstellen DMJN (met zo'n tong) .
Ook mijn sv 'rommelt' niet met mij en ik niet met hem. Toch vind ik niet dat ik alleen recht op hem heb. En hij ook niet op mij. Wel hebben we afgesproken hier met elkaar over te spreken als die momenten zich (gaan) voordoen. Tot nu toe werkt dat voor ons.
Ik moest trouwens wel erg lachen om de actie van Engel en andere genoemde opties. Mocht ik ooit inspiratie nodig hebben, weet ik dat ik hier aan het goede adres ben
Ook mijn sv 'rommelt' niet met mij en ik niet met hem. Toch vind ik niet dat ik alleen recht op hem heb. En hij ook niet op mij. Wel hebben we afgesproken hier met elkaar over te spreken als die momenten zich (gaan) voordoen. Tot nu toe werkt dat voor ons.
Ik moest trouwens wel erg lachen om de actie van Engel en andere genoemde opties. Mocht ik ooit inspiratie nodig hebben, weet ik dat ik hier aan het goede adres ben
maandag 16 februari 2009 om 23:28
Kleine update jawel meneer had sms gelezen en zich toen gerealiseerd welke fout hij had gemaakt .. Heeft gebeld en zijn excuses aangeboden.. Hem netjes meegedeeld dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over evt enge dingen, en dat ik hoop dat hij desondanks zich uitstekend heeft vermaakt vanmiddag.
Geloof niet dat sms goed ontvangen was overigens door zijn date.. (yessss)
Heb hem het beste toegewenst en dat ie nog lang aan me terug mag denken....
Geloof niet dat sms goed ontvangen was overigens door zijn date.. (yessss)
Heb hem het beste toegewenst en dat ie nog lang aan me terug mag denken....