De Pfaffs
zaterdag 13 januari 2007 om 14:07
Ik vind de Pfaffs echt een heerlijke serie om naar te kijken. Vooral ook vanwege de feestjes en de gezelschap tussen de verschillende familieleden. Het is natuurlijk best een grote groep vanwege de drie zusjes met hun mannen en kinderen erbij. Ik heb echt het idee dat ze van het leven genieten. Nicolas vind ik een erg knappe kerel en dat zeg ik niet vaak
. Debby lijkt me wat introvert. Net of ze dicht klapt voor de camera.
maandag 22 januari 2007 om 15:14
Wij proberen altijd naar de Pfaffs te kijken. Was vrijdag nijdig dat er voetbal was zeg! Calvijn, schelen Debby en Nicolas zoveel dan? Dat had ik niet in de gaten. Zij is wel vaal kriebelig tegen hem hoor. Ik snap ze ook niet echt, bijv. met die tegels uitzoeken, dan gaan ze niet even met z'n tween! Eerst zij en dan hij en dan maar foto's zitten mms-en. Vraag dan of iemand even op die zaak past en dan ga je toch samen? En wat doet Lindsey nou voor werk? dat was me niet echt duidelijk. Vanavond weer kijken, leuk hoor.
maandag 22 januari 2007 om 22:57
quote:Wij proberen altijd naar de Pfaffs te kijken. Was vrijdag nijdig dat er voetbal was zeg! Calvijn, schelen Debby en Nicolas zoveel dan? Dat had ik niet in de gaten. Zij is wel vaal kriebelig tegen hem hoor. Ik snap ze ook niet echt, bijv. met die tegels uitzoeken, dan gaan ze niet even met z'n tween! Eerst zij en dan hij en dan maar foto's zitten mms-en. Vraag dan of iemand even op die zaak past en dan ga je toch samen? En wat doet Lindsey nou voor werk? dat was me niet echt duidelijk. Vanavond weer kijken, leuk hoor.
Debby en Nicolas schelen meen ik vijf jaar. Nic. was 'pas' 22 toen keano werd geboren.
Lindsey werk bij een tijdschrift. Regelt fotoshoots en alles wat er bij komt kijken. Weet niet precies wat de naam is van haar beroep
Debby en Nicolas schelen meen ik vijf jaar. Nic. was 'pas' 22 toen keano werd geboren.
Lindsey werk bij een tijdschrift. Regelt fotoshoots en alles wat er bij komt kijken. Weet niet precies wat de naam is van haar beroep
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 23 januari 2007 om 10:27
quote:
quote: nogeensdan reageerde
Wij proberen altijd naar de Pfaffs te kijken. Was vrijdag nijdig dat er voetbal was zeg! Calvijn, schelen Debby en Nicolas zoveel dan? Dat had ik niet in de gaten. Zij is wel vaal kriebelig tegen hem hoor. Ik snap ze ook niet echt, bijv. met die tegels uitzoeken, dan gaan ze niet even met z'n tween! Eerst zij en dan hij en dan maar foto's zitten mms-en. Vraag dan of iemand even op die zaak past en dan ga je toch samen? En wat doet Lindsey nou voor werk? dat was me niet echt duidelijk. Vanavond weer kijken, leuk hoor.
Debby en Nicolas schelen 4 jaar en Nicolas was 24 toen Keano geboren werd.
dinsdag 23 januari 2007 om 11:44
Bedankt,ben ik weer op de hoogte.
4 jaar valt wel mee toch?
Moest gisteren erg lachen om die kerst videoclip. Waar je je al niet mee bezig moet houden. Als je in die familie terechtkomt kom je daar volgens mij ook niet onderuit. Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen om zo met z'n allen op een kluitje te leven. Maar ik heb begrepen dat dat nu niet meer zo is en ze allemaal een eigen huis hebben.
4 jaar valt wel mee toch?
Moest gisteren erg lachen om die kerst videoclip. Waar je je al niet mee bezig moet houden. Als je in die familie terechtkomt kom je daar volgens mij ook niet onderuit. Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen om zo met z'n allen op een kluitje te leven. Maar ik heb begrepen dat dat nu niet meer zo is en ze allemaal een eigen huis hebben.
dinsdag 23 januari 2007 om 18:58
quote:
quote: calvijn1 reageerde
Ook goed. Ik wist het niet helemaal zeker meer
Zat er gelukkig niet zo héél ver naast.
quote: calvijn1 reageerde
Ook goed. Ik wist het niet helemaal zeker meer
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 24 januari 2007 om 09:15
hij heeft inderdaad in het ziekenhuis gelegen voor iets aan zijn luchtwegen volgens mij. Echt iedereen dag en nacht aan het bed. Lindsey en Carmen huilen bij de doop van bruce dat hij er niet bij kon zijn. Maar nu is alles weer goed en krijgt hij thuiszorg. Hij is wel wat chagrijniger geworden maar drinkt nog net zo veel.
woensdag 24 januari 2007 om 09:39
Ik vind het nog best wel wat hoor, opa in huis. Nu hebben ze wel hulp geloof ik, maar de goede man kan niks zelf, zich niet wassen, ze moeten hem aankleden. Ik vind het af en toe wel komisch om te zien hoe ze met hem omgaan. Nee bompa, blijf maar even zitten we komen je zo wel halen, zit hij in zijn eentje in een kamper oid. Of je ziet hem ergens zitten eten in zijn eentje en af en toe komt er iemand kijken bij hem.
Nu lijkt het me ook niet makkelijk hoor, vooral omdat hij volgens mij ook behoorlijk eigenwijs is. Maar je ziet wel dat ze gek met hem zijn. (hij moet alleen niet zo met zijn gebit spelen, brrr)
Nu lijkt het me ook niet makkelijk hoor, vooral omdat hij volgens mij ook behoorlijk eigenwijs is. Maar je ziet wel dat ze gek met hem zijn. (hij moet alleen niet zo met zijn gebit spelen, brrr)
woensdag 31 januari 2007 om 11:08
ik lees net op de originele site van de Pfaff's dat bompa weer in het ziekenhuis heeft gelegen. Hij is inmiddels weer thuis.
ze melden dit zo laat omdat de vorige keer veel onbekende mensen bij hem op bezoek zijn geweest en Bopa dit niet geregeld kreeg.
Hij was toen verward door alle anloop.
Nou vraag ik je. Zijn de Pfaff's nou zo'n publiek figuur dat je als wildvremde gewoon bij die man op bezoek gaat? Dat heeft toch geen stijl!!!
ze melden dit zo laat omdat de vorige keer veel onbekende mensen bij hem op bezoek zijn geweest en Bopa dit niet geregeld kreeg.
Hij was toen verward door alle anloop.
Nou vraag ik je. Zijn de Pfaff's nou zo'n publiek figuur dat je als wildvremde gewoon bij die man op bezoek gaat? Dat heeft toch geen stijl!!!
donderdag 15 februari 2007 om 22:41
Hoi,
Ik zit ook elke avond te smullen voor de tv, ik vind t heerlijke televisie en lig elke dag in een deuk om ze allemaal...En volgens mij duurt t niet lang meer voordat de nieuwe afleveringe komen, want ikheb de vorige serie dus ook helemaal gevolgd (deze dus die nu bezig zijn) maar daar waren ze nog niet zover dat Debby voor de 2e keer zwanger is (dat was vandaag) dus volgens mij is t dus van een dezer dagen de nieuwe afleveringen.
Is hier trouwens ook een dvd box van??? Want die moet ik dus hebben he hahahahahah ik vind t ech geweldig...
groetjes
Ik zit ook elke avond te smullen voor de tv, ik vind t heerlijke televisie en lig elke dag in een deuk om ze allemaal...En volgens mij duurt t niet lang meer voordat de nieuwe afleveringe komen, want ikheb de vorige serie dus ook helemaal gevolgd (deze dus die nu bezig zijn) maar daar waren ze nog niet zover dat Debby voor de 2e keer zwanger is (dat was vandaag) dus volgens mij is t dus van een dezer dagen de nieuwe afleveringen.
Is hier trouwens ook een dvd box van??? Want die moet ik dus hebben he hahahahahah ik vind t ech geweldig...
groetjes
vrijdag 16 februari 2007 om 11:29
Nooit gedacht, maar ik smul ook van de Pfaff-familie!
Laatste nieuws: Lyndsey is weer zwanger!!
Op de site van de Pfaff's:
www.intersoft.be/jmpfaff/forum/ />
topic.asp?TOPIC_ID=1261
Jullie hebben het misschien hier en daar al gehoord of gelezen, maar Dave en ik willen jullie het hier graag persoonlijk laten weten: we zijn 3 maanden zwanger dus Bruce krijgt eind augustus, begin september een broertje of een zusje.
Het is snel na Bruce, maar zo wilden we het graag. Ze zullen dan maar 13 maanden verschillen.Het wordt dus gezellig druk in ons huisje. Nu is het nog even het doorworstelen van die eerste maanden met bijhorende moeheid en ochtendmisselijkheid, maar als ik naar onze zoontje kijk, weet ik dat het dat allemaal meer dan waard is. Want mama en papa zijn is toch de mooiste job die er bestaat. Binnenkort wordt Bruce dus de grote broer: hij is nu 6,5 maanden, een schat van een ventje dat al twee tanden heeft en je de slappe lach doet krijgen met zijn eigen schaterlachje.
Bedankt voor de lieve gelukwensen die we al kregen, het is heel fijn te merken dat jullie zo met ons meeleven!
Lyndsey, Dave en Bruce
Laatste nieuws: Lyndsey is weer zwanger!!
Op de site van de Pfaff's:
www.intersoft.be/jmpfaff/forum/ />
topic.asp?TOPIC_ID=1261
Jullie hebben het misschien hier en daar al gehoord of gelezen, maar Dave en ik willen jullie het hier graag persoonlijk laten weten: we zijn 3 maanden zwanger dus Bruce krijgt eind augustus, begin september een broertje of een zusje.
Het is snel na Bruce, maar zo wilden we het graag. Ze zullen dan maar 13 maanden verschillen.Het wordt dus gezellig druk in ons huisje. Nu is het nog even het doorworstelen van die eerste maanden met bijhorende moeheid en ochtendmisselijkheid, maar als ik naar onze zoontje kijk, weet ik dat het dat allemaal meer dan waard is. Want mama en papa zijn is toch de mooiste job die er bestaat. Binnenkort wordt Bruce dus de grote broer: hij is nu 6,5 maanden, een schat van een ventje dat al twee tanden heeft en je de slappe lach doet krijgen met zijn eigen schaterlachje.
Bedankt voor de lieve gelukwensen die we al kregen, het is heel fijn te merken dat jullie zo met ons meeleven!
Lyndsey, Dave en Bruce
vrijdag 16 februari 2007 om 21:14
Miss world...de vorige keer dat deze serie werd uitgezonden verteleden Dave en Kindsey niet lang na Debby en Nicolas dat ze zwanger waren.
Debby weet nu pas dat ze weer zwanger is en volgens mij toasten Lindsey en Dave maandag op een goede est dus ik denk dat we van deze serie nog wel even kunnen genieten.
Volgens mij gaan we richting het voorjaar dat hier de nieuwe serie wordt uitgezonden. Dan veranderd toch meestal de programmering. Krijgen we mss iets fatsoenlijks op tv .
Debby weet nu pas dat ze weer zwanger is en volgens mij toasten Lindsey en Dave maandag op een goede est dus ik denk dat we van deze serie nog wel even kunnen genieten.
Volgens mij gaan we richting het voorjaar dat hier de nieuwe serie wordt uitgezonden. Dan veranderd toch meestal de programmering. Krijgen we mss iets fatsoenlijks op tv .
zaterdag 17 februari 2007 om 13:54
Ik had er geen idee van dat ze in Nederland ook op TV kwamen... .
In België zitten we weliswaar veel korter op de feiten, voor de echte fans is er http://www.jmpfaff.be/ inderdaad de site van Jean-Marie die Lindsey gemaakt heeft ter ere van zijn laatste verjaardag.
Lindsey werkt trouwens als freelance redactrice voor het Belgische weekblad Fl..r. Maar daar praat ze nooit over op TV.
Er staan jullie nog veel leuke afleveringen te wachten
In België zitten we weliswaar veel korter op de feiten, voor de echte fans is er http://www.jmpfaff.be/ inderdaad de site van Jean-Marie die Lindsey gemaakt heeft ter ere van zijn laatste verjaardag.
Lindsey werkt trouwens als freelance redactrice voor het Belgische weekblad Fl..r. Maar daar praat ze nooit over op TV.
Er staan jullie nog veel leuke afleveringen te wachten
donderdag 22 februari 2007 om 21:12
GOED NIEUWS VOOR DE FANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VANAF ZONDAGAVOND 22.00 UUR EEN NIEUWE SERIE VAN DE PFAFF'S OP RTL 4.
Ik ben benieuwd of 5 dan nog verder gaat met de herhalingen.
Belgenmoppie...ook hier in Nederland kunnen we de Pfaffs volgen. we lopen nderdaad achter, maar ondanks dat kunnen we er toch heel hard om lachen.
En als je op de site van VTM kijkt wordt het zeker nog leuk.
VANAF ZONDAGAVOND 22.00 UUR EEN NIEUWE SERIE VAN DE PFAFF'S OP RTL 4.
Ik ben benieuwd of 5 dan nog verder gaat met de herhalingen.
Belgenmoppie...ook hier in Nederland kunnen we de Pfaffs volgen. we lopen nderdaad achter, maar ondanks dat kunnen we er toch heel hard om lachen.
En als je op de site van VTM kijkt wordt het zeker nog leuk.
zaterdag 24 februari 2007 om 21:38
Het is seizoen 5 dat ze gaan uitzenden.
Het begint op het moment dat Debby van de 2-de gaat bevallen.
Als het goed is krijgen we de bevalling van Lyndsey dus ook. Ik heb het even nagekeken en die krijgen we ook.
Het seizoen duurt nu al 27 afleveringen, dus we kunnen nog even genieten.
Hier zit ook de aankondiging van Lyndsey's 2-de zwangerschap in.
Het begint op het moment dat Debby van de 2-de gaat bevallen.
Als het goed is krijgen we de bevalling van Lyndsey dus ook. Ik heb het even nagekeken en die krijgen we ook.
Het seizoen duurt nu al 27 afleveringen, dus we kunnen nog even genieten.
Hier zit ook de aankondiging van Lyndsey's 2-de zwangerschap in.