Mode & Beauty alle pijlers

Dior huidverzorging

15-02-2009 20:26 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal

Zijn er mensen die ervaring hebben met Dior huidverzorging, in het bijzonder de Hydraction lijn? Hoor eigenlijk niet vaak dat mensen hier huidverzorging van gebruiken. Heb eens een sample gehad van de Hydraction creme en die beviel erg goed. Gebruik nu Givenchy en ben daar overigens erg tevreden mee hoor, maar ben gewoon benieuwd .
Ik heb een poosje de dagcreme met de naam capture gebruikt,

had het eens een keer in Duitsland gekocht met een actie.

En later nogeens weer gekocht,en vond het 1 van de fijnste dagcremes.
quote:Superhuisvrouw schreef op 15 februari 2009 @ 21:34:

Ik heb een poosje de dagcreme met de naam capture gebruikt,

had het eens een keer in Duitsland gekocht met een actie.

En later nogeens weer gekocht,en vond het 1 van de fijnste dagcremes.

Had tevens naast het hydrateren een liftend effect,en fijne lijntjes

werden minder zichtbaar.
Ja die creme heb ik ook weleens zien staan, is volgens mij vooral op anti-veroudering gericht.
Dat klopt inderdaad,heb toen ook nog wat proefjes gehad van de R60/80 en die was ook erg fijn.
Heb gisteren een proefje op m'n gezicht gedaan van de Dior Nude foundation (is een soort minerale foundation). Bleef inderdaad de hele dag mooi, maar ik vind Bare Minerals er toch natuurlijker uit zien (en die blijft ook de hele dag prachtig).
Die Bare Minerals heb ik naar aanleiding van dit forum ook eens uitgeprobeerd en die vond ik weer niks.De foundation van Dior Nude vond ik dan wel weer mooi,maar daar zit vooor mij geen goeie kleur tussen.
Ik heb ooit proefjes gehad van de hydraction lijn: dagcreme, emulsie, serum en oogcreme. Ik vond het 'te weinig'. Het deed niks; ik had steeds het idee dat ik er nog wat bij moest smeren. Ik heb overigens een gemengde huid dus niet droog of zo!
Ik gebruik momenteel de 60/80 creme en oogcreme, ben er heel tevreden over.

Ik heb ook proefjes van de Capture total, dat is een weldaad voor je huid.
Hey Mimi,

Jammer dat het te weinig deed, ik heb ook een gemengde huid, ook wat vochtarm. Vond het juist wel prettig dat het niet zo'n vettige laag achterliet, vind het niks als ik de hele dag blijf glimmen van een creme (glim al van mezelf hihi). Er zijn verschillende soorten creme zag ik, een fluid, creme en creme met spf 20. Had je wel de rijkste geprobeerd?
Hoi CurlyGurly,

eh, ik heb de fluid gehad (deed absoluut te weinig, vast bedoeld voor de vette huid) en de 'gewone' creme (dus niet de volste). Ik wil ook geen vettig laagje hoor! Maar het deed gewoon niks voor mijn gevoel. Ik heb de rijkste creme dus niet gehad (werd niet door verkoopster geadviseerd).

Ik denk dat ik het maar bij Kanebo houd. Hoewel ik mezelf ken en altijd nieuwsgierig blijf naar wat er nog meer is... hihi... zo houd ik mezelf van de straat!
Ja ik lijk ook wel nooit rust te kunnen vinden bij een merk, na een tijdje begint het gewoon weer te kriebelen! Komt misschien ook omdat ik nog steeds niet de perfecte creme heb gevonden. Gebruik nu dus Givenchy maar Kanebo lijkt me ook heel goed (wel duur en slecht verkrijgbaar voor mij), ook is Dior wel een potentieel merk...dat proefje beviel toen wel goed, ken verder ook niet de reinigingsproducten enzo van ze. Dior is wel weer heel goed vekrijgbaar bij mij in de stad. De fluid is idd voor de vette huid en zal voor mij ook wel te weinig zijn, althans voor de winter wel.

Wil gewoon zeker weten dat Givenchy de beste is pff...heb eens gehoord dat Kanebo binnenkort bij DA in het assortiment komt, dat zou mooi zijn want dan kan ik eens gaan neuzen.

Givenchy Skin Drink is momenteel niet verkeerd alleen het doet ook niet superveel voor mijn gevoel. Daarbij ga ik snel glimmen van de soft creme en toch heb ik soms het gevoel dat ik erbij moet smeren...beetje gek. Hm..Dior, Givenchy of Kanebo??! Wil graag het merk wat het beste hydrateerd.
Ik had de afgelopen week alleen proefjes mee genomen op vakantie, en dat was de capture van dior, wel heerlijk spul hoor.
Even terzijde.

Ik gebruik nu een fluid (niet van Dior) en binnen een aantal seconden is het ingetrokken en er blijft niks op de huid achter.

Nou wil ik ook geen glanseffect en vind het wel een lekker idee dat het intrekt. Maar toch het idee dat het dan te "dun" is.

Nu gaat het wel, maar met de vrieskou...

Aan de andere kant als er een laag acherblijft lijkt het zo verstikkend voor de huid.
Vela, bekend probleem! Het ligt er ook wel aan welk merk fluide je gebruikt. Had eerst een fluide/ lotion van H20 + en die was op zich in de zomer ook wel goed maar in de winter ook echt te weinig (helaas was het hem niet want hij rook heel chemisch en ook de hele dag bleef dat hangen!). Gebruik dus nu in de winter een rijkere creme en in de zomer een fluide met SPF.
Ja, dat denk ik ook. Echt merk-afhankelijk.

Ik ben Lancaster aan het gebruiken.

Ik heb met Vichy dat er zo'n laag op blijft, wat smerig aanvoelt.

Als ik er dan aanzit, rolt het eraf.

Vind dat ook weer niks...
Ik had overigens opzettelijk de fluid genomen, lijk me wat "luchtiger" en minder zwaar voor de huid.
Vela, Vichy heeft heel veel verschillende soorten cremes en gels. Waarschijnlijk gebruik je een produkt wat niet geschikt is voor je huid. Misschien is Aqualia iets voor je van Vichy.
Di had ik nou net gebruikt.

Ook wel andere geprobeerd, maar vind het niks.

De geur is vaak ook verschrikkelijk.
Ik ben dus onlangs helemaal overgestapt naar Dior.

Ik had altijd zo een erge last van een doffe en droge huid.

Sinds ik de al mijn producten heb afgestemd op Dior, heb ik nergens last meer van. Ik gebruik momenteel de tonic voor het verwijderen van make up. De energizing toner voor een frisse blik in de ochtend. En de Dior creme.

Ik moest zeggen dat ik ook regelmatig als mijn gezicht net dat extraatje nodig heeft ik in de avond na het douchen en scrubben er de Dior aftersun op smeer. Die is zowel voor lichaam en gezicht.

Mijn huid straalt nu elke dag en ik hoef zelfs geen foundation meer te gebruiken. Het is zo glad en gaaf.

Ik ben om hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven