Woonwagenkamp

30-09-2017 15:17 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames ,
Ik heb een jonge leren kennen 3 maanden geleden maar hij wil dat k zijn familie ga ontmoeten en ik ben zo bang dat ze mijn niet mogen omdat ik anders ben dan zij , wat kan ik het beste doen? Iemand tips
anoniem_355639 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 17:04
42.01% gewijzigd
Dreetje Hazes is heel blij met zijn nieuwe woonwagen-schoonfamilie dus zou er gewoon open ingaan. Wie zegt dat alle, voor ons traditionele families nou geweldig zijn? En kijk morgen om 4 uur even naar TLC, die transgenders. Eentje komt ook van een woonwagenkamp. Als je het mij vraagt zijn het allemaal hele gezellige mensen.
En als ze jou niet mogen, dan bepaal je nog altijd zelf wat je grenzen zijn hè? Je gaat je niet anders voordoen om zijn familie maar te pleasen. Bloemetje of chocolaatjes mee, schoenen uit en het gewoon maar zien. En niet als een schaap erbij gaan zitten. Toon interesse door vragen te stellen.
Waar is Dennis als je hem nodig hebt...
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
:cencored:
Er spreekt heel wat vooroordelen uit de Posts van de meesten hier.
pokkewijf schreef:
30-09-2017 15:24
de i op jouw toetsenbord is stuk?
De 'hoofdletter-toets' op jouw toetsenbord ook....zo te zien. :mrgreen:
7102 schreef:
30-09-2017 15:35
O, to die woonwagenbewoners zijn nét als echte mensen, ze bijten niet he..
Dit dus. Er al vanuitgaan dat het foute mensen zijn enkel vanwege het feit dat ze in een woonwagen wonen :facepalm:?
Ga je diep schamen want dat zijn ordinaire vooroordelen..
badmeester schreef:
30-09-2017 16:06
Klopt.
badmeester schreef:
30-09-2017 16:06
https://www.youtube.com/watch?v=SvDn-WrIi5w

Hoezo?
Alicereturns schreef:
30-09-2017 16:08
Dit dus. Er al vanuitgaan dat het foute mensen zijn enkel vanwege het feit dat ze in een woonwagen wonen :facepalm:?
Ga je diep schamen want dat zijn ordinaire vooroordelen..
Bedankt!
Enkele weken geleden had man autopech. Wagen wilde niet meer starten aan een druk kruispunt.
Raad eens wie onmiddellijk hulp aanbood? Dat waren 2 'woonwagenbewoners' die hier iets verder wonen.
Om hen te bedanken heeft man nadien een grote mand met lekkers gekocht en die 's avonds in het woonwagenpark afgegeven.
Aanvankelijk wilden die 2 mannen de mand niet aanvaarden zelfs. Ze zeiden dat het heel normaal is om onze medemensen te helpen.
Ik kan het echt niet verdragen dat mensen die 'anders' leven 'gebashed' worden.
Kijk even wat afleveringen van Louisa en Rosanna.
Star² schreef:
30-09-2017 16:26
Kijk even wat afleveringen van Louisa en Rosanna.
Jij zegt het en ik dacht er ook aan. Hele normale, nette mensen. Maar realiseer me dat ik niet weet wat jij nu denkt :-D
Dakduif÷ schreef:
30-09-2017 16:27
Jij zegt het en ik dacht er ook aan. Hele normale, nette mensen. Maar realiseer me dat ik niet weet wat jij nu denkt :-D

Nou ik vind Louisa allesbehalve normaal :rofl:
Dat heeft dan volgens mij weinig met haar achtergrond te maken.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 16:22
Bedankt!
Enkele weken geleden had man autopech. Wagen wilde niet meer starten aan een druk kruispunt.
Raad eens wie onmiddellijk hulp aanbood? Dat waren 2 'woonwagenbewoners' die hier iets verder wonen.
Om hen te bedanken heeft man nadien een grote mand met lekkers gekocht en die 's avonds in het woonwagenpark afgegeven.
Aanvankelijk wilden die 2 mannen de mand niet aanvaarden zelfs. Ze zeiden dat het heel normaal is om onze medemensen te helpen.
Ik kan het echt niet verdragen dat mensen die 'anders' leven 'gebashed' worden.

Er zijn natuurlijk verschillen in kampen hè? Zo'n kamp als op de eerder geplakte foto is niks mis mee. Er zijn echter kampen/woonwagenbewoners waar alles mis mee is.
Hou er rekening mee dat "kampers" , geen een uitgezonderd, bij de eerste ontmoeting van hun aanstaande schoonkinderen je het grote dictee afnemen nog voor je je schoenen uit mag doen.
Star² schreef:
30-09-2017 16:32
Er zijn natuurlijk verschillen in kampen hè? Zo'n kamp als op de eerder geplakte foto is niks mis mee. Er zijn echter kampen/woonwagenbewoners waar alles mis mee is.
Dat geldt ook voor ' de gemiddelde' Nederlander (of Belg) die in een 'gewoon' huis woont toch!
Er zijn ook echt wel 'echte' Nederlanders en Belgen enz...waar alles mis mee is.
Vraagje toch: kan jij aan de hand van een foto zien of er iets wel of niet mis is met de bewoners?
Indien ja, KNAP hoor! Bravo.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 16:40
Dat geldt ook voor ' de gemiddelde' Nederlander (of Belg) die in een 'gewoon' huis woont toch!
Er zijn ook echt wel 'echte' Nederlanders en Belgen enz...waar alles mis mee is.
Vraagje toch: kan jij aan de hand van een foto zien of er iets wel of niet mis is met de bewoners?

Dat ligt er helemaal aan wat er op de foto staat natuurlijk.
Maar goed, sneer lekker verder. Zelf nooit overlast meegemaakt door woonwagenbewoners zeker?
Je op je school concentreren.
Man man man kansloos hoor.
K zou ook bang zijn voor kamperschoonma met dit taalniveau.
Meisje :)
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 16:40
Nah, soms toch wel hoor ;-D

https://i2.wp.com/www.epicpowergaming.c ... erpark.jpg

:flag:
Star² schreef:
30-09-2017 16:44
Dat ligt er helemaal aan wat er op de foto staat natuurlijk.
Maar goed, sneer lekker verder. Zelf nooit overlast meegemaakt door woonwagenbewoners zeker?
Nee. Jij wel blijkbaar....ok.
kdenk da die jonge ook heel ander soort mens is as jij ?
Niet geschoten is altijd mis
Toen ik voor het eerst op het kamp kwam was ik 16 nu 42 en ik dacht ook mijn hemel waar ben ik terecht gekomen.
Maar hey het zijn hele normale mensen.
Die relatie van toen is allang voorbij maar ik kom daar nog steeds regelmatig over de vloer.
Gewoon gaan,schoenen uit bij het trapje en nooit je handen wassen bij het aanrecht maar in de badkamer. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Liever kampers dan kakkers.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 16:51
Nee. Jij wel blijkbaar....ok.

Ja, ik blijkbaar wel...
lievelieveke66 schreef:
30-09-2017 16:50
Nah, soms toch wel hoor ;-D

https://i2.wp.com/www.epicpowergaming.c ... erpark.jpg

:flag:
Soms.
Net zoals het bij 'gewone' gezinnen , die dus in een huis leven ook een varkensstal kan zijn. En dat zijn er meer dan je denkt. Die keurige dame die om de hoek woont, die keurige meneer van 2 huizen verder....niemand weet wat er achter die mooie gevel te zien is. 'Soms' ook een varkensstal hoor.
TO is bang dat zijn ouders haar niet mogen omdat ze anders is.
Waar lezen jullie toch dat ze bang is voor kampers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven