Woonwagenkamp

30-09-2017 15:17 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames ,
Ik heb een jonge leren kennen 3 maanden geleden maar hij wil dat k zijn familie ga ontmoeten en ik ben zo bang dat ze mijn niet mogen omdat ik anders ben dan zij , wat kan ik het beste doen? Iemand tips
anoniem_355639 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 17:04
42.01% gewijzigd
Rosabella1 schreef:
30-09-2017 16:53
Toen ik voor het eerst op het kamp kwam was ik 16 nu 42 en ik dacht ook mijn hemel waar ben ik terecht gekomen.
Maar hey het zijn hele normale mensen.
Die relatie van toen is allang voorbij maar ik kom daar nog steeds regelmatig over de vloer.
Gewoon gaan,schoenen uit bij het trapje en nooit je handen wassen bij het aanrecht maar in de badkamer. :proud:
DIT! Ik probeer het duidelijk te maken maar ik krijg vervelende reacties terug....pffff.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 16:59
Soms.
Net zoals het bij 'gewone' gezinnen , die dus in een huis leven ook een varkensstal kan zijn. En dat zijn er meer dan je denkt. Die keurige dame die om de hoek woont, die keurige meneer van 2 huizen verder....niemand weet wat er achter die mooie gevel te zien is. 'Soms' ook een varkensstal hoor.
Dit inderdaad,als ik hier de afgelopen jaren zo de huishoudtopics las dan gingen mijn nekharen overeind staan van sommige verhalen en dan had ik er nog niet eens beeld bij :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Haaz schreef:
30-09-2017 16:55
Liever kampers dan kakkers.
:heart:
Moemoe64 schreef:
Soms.
Net zoals het bij 'gewone' gezinnen , die dus in een huis leven ook een varkensstal kan zijn. En dat zijn er meer dan je denkt. Die keurige dame die om de hoek woont, die keurige meneer van 2 huizen verder....niemand weet wat er achter die mooie gevel te zien is. 'Soms' ook een varkensstal hoor.

Als je een positief beeld van woonwagenbewoners wil neerzetten, zou ik iets positiefs over ze vertellen in plaats van anderen naar beneden te halen. Ik denk dat je dan al heel andere reacties krijgt.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 16:51
Nee. Jij wel blijkbaar....ok.
Daar staat ze echt niet alleen in hoor

thuis/iemand-ervaring-met-wonen-vlakbij ... ges/187452
nerdopviva schreef:
30-09-2017 17:08
Als je een positief beeld van woonwagenbewoners wil neerzetten, zou ik iets positiefs over ze vertellen in plaats van anderen naar beneden te halen. Ik denk dat je dan al heel andere reacties krijgt.
Heb ik gedaan. Even teruglezen mss?
Splinter_ schreef:
30-09-2017 17:00
TO is bang dat zijn ouders haar niet mogen omdat ze anders is.
Waar lezen jullie toch dat ze bang is voor kampers?

Ze heeft haar OP verandert...
In iets wat enigzins te lezen valt.
Daarin stond het niet letterlijk zo omschreven..maar als je bang bent voor een ontmoeting met de ouders...dan heeft het er normaliter niets toe te doen of ze op het kamp wonen of niet..(dus overbodige informatie)
Mensen sorry voor de typfouten net mijn telefoon sloeg de heletijd vast mijn excuses ! En bedankt voor de meeste tips daar heb k echt wat aan!
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 17:09
Heb ik gedaan. Even teruglezen mss?
Vervang woonwagenbewoners door allochtonen/Marokkanen en het halve forum was in de politiek correcte kramp geschoten.
Niet allemaal over 1 kam scheren,racisme,xenofobie etc..
Maar als het over woonwagenbewoners gaat telt dat kennelijk allemaal niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Splinter_ schreef:
30-09-2017 17:00
TO is bang dat zijn ouders haar niet mogen omdat ze anders is.
Waar lezen jullie toch dat ze bang is voor kampers?
Ik zie dat TO de OP veranderd heeft.
Rosabella1 schreef:
30-09-2017 17:14
Vervang woonwagenbewoners door allochtonen/Marokkanen en het halve forum was in de politiek correcte kramp geschoten.

Ach, ik heb hier ook al gelezen "liever kampers dan kakkers". Blijkbaar wordt iedereen over één kam geschoren ;-D
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 16:22
Bedankt!
Enkele weken geleden had man autopech. Wagen wilde niet meer starten aan een druk kruispunt.
Raad eens wie onmiddellijk hulp aanbood? Dat waren 2 'woonwagenbewoners' die hier iets verder wonen.
Om hen te bedanken heeft man nadien een grote mand met lekkers gekocht en die 's avonds in het woonwagenpark afgegeven.
Aanvankelijk wilden die 2 mannen de mand niet aanvaarden zelfs. Ze zeiden dat het heel normaal is om onze medemensen te helpen.
Ik kan het echt niet verdragen dat mensen die 'anders' leven 'gebashed' worden.
Graag gedaan, ik ook niet, echt absoluut niet.
Als je doet wat de meeste mensen doen wil dat niet automatisch zeggen dat je een beter mens bent...
Rosabella1 schreef:
Je bent mij voor; ik wilde het net even vermelden. Thx
Rosabella1 schreef:

Stel je niet aan. Er zijn maar twee reacties a la 'qua geletterdheid pas je er goed bij'. Voor de rest wordt er helemaal niet gebashed, de eerste die begint te roeptoeteren over bashen is Moemoe.
Sterker nog, TO wordt eerder gebashed dan de woonwagenbewoners.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 17:20
5.77% gewijzigd
Demilanamarcel schreef:
30-09-2017 17:12
Mensen sorry voor de typfouten net mijn telefoon sloeg de heletijd vast mijn excuses ! En bedankt voor de meeste tips daar heb k echt wat aan!
Een eerste keer kennismaken met de ouders van je vriend is altijd spannend en of je elkaar ligt is altijd maar afwachten.
Gewoon gaan,schoenen uit bij de deur,je netjes voorstellen zoals je bij andere mensen ook zou doen waar je voor het eerst komt en dan zal het vast allemaal wel meevallen.
Succes.
Rosabella1 schreef:
Daar zou ik persoonlijk net zo goed kromme tenen van krijgen...
Mjah dat ben ik he...
yourlocalhero schreef:
30-09-2017 17:10
Ze heeft haar OP verandert...
In iets wat enigzins te lezen valt.
Daarin stond het niet letterlijk zo omschreven..maar als je bang bent voor een ontmoeting met de ouders...dan heeft het er normaliter niets toe te doen of ze op het kamp wonen of niet..(dus overbodige informatie)
Ja, ze heeft de i's erbij gezet en verwijderd dat het om woonwagenbewoners gaat. Dat is ook overbodige informatie. Maar ik vind het vreemd dat men hier gelijk invult dat ze bang is voor die ouders omdat het kampers zijn. Terwijl to alleen zegt dat ze gewoon bang is dat die ouders haar niet mogen, omdat zij anders is dan de familie van haar vriend.
Er zit verschil van kamp tot kamp. Mijn eerste ervaring als kind met kampers was een café in de buurt, eigenaar doodgeschoten, tent in de fik. Als kind vond ik ze eng, zoals ze zich kleden, hun grote mond, de groepen waarin ze vaak waren. Later verhuisde ik naar een andere stad, mijn beste vriendin kwam van het kamp. Schitterend! Leuke mensen, altijd welkom, voelde me thuis. Wel wat snel agressief, maar nooit tegen mij. Nu werk ik bij een instantie die weleens met de criminele kant van bepaalde kampen te maken heeft.
Nogmaals, verschilt van kamp tot kamp.
If accidentally read, induce vomiting.
Ik ben ZO boos nu: sommige forummers die rascisme aanklagen - terecht trouwens!!!- laten in dit topic hun ware gezicht zien.
Als op de actueel-pijler het woord 'zwart' of 'wit' valt, gaan ze massaal staffen.
Maar als het over woonwagenbewoners gaat dan mogen de ergste en lelijkste dingen over die mensen gezegd worden? Met ook nog foto's erbij over hun 'varkensstal'?
Ik vind het schandalig. Ik ga het er echt niet bij laten.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 17:15
Het gaat me niet om wat er in de op staat / stond, maar hoe dat massaal verkeerd wordt ingevuld door de reageerders.
Moemoe64 schreef:
Soms.
Oke, dus het mag wel benoemd worden behalve van "kampers" ? Want dan is het diskriminaaasie?
For the record; Ik ben half grootgebracht op het kamp bij een hele bekende en grote familie, denk aan zangers etc. , een vriend van het kamp gehad en mijn halfzus is er met een getrouwd. Ik heb nog genoeg kennissen en vrienden op het kamp, mijn zoon zijn beste maat, al 22 jaar is van het kamp. Ik heb ook 1000 x liever kamp dan kak. Ik ben op ieder kamp welkom die die familie kent. Maar er zijn ook "kampfamilies" waar ik liever uit de buurt blijf. Net als bij sommige "burgers". En er is, wbt de mentaliteit naar "burgers"toe al veel veranderd. Vroegah kwam je er haast niet tussen. Maar dat kwam meer door de te kleine pipowagens denk :proud:
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 17:15
Zal ze geschrokken zijn van het grote dictee dat haar te wachten staat? :biggrin:
Mensen van het kamp zijn vaak heel close met familieleden.
Ze zullen je vast snel betrekken.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 17:07
:heart:
Maar waarom deze doelgroep wel als " fout" neerzetten? Als iedereen gelijkwaardig is, is iedereen gelijkwaardig. Geen uitzonderingen.
Moemoe64 schreef:
30-09-2017 17:23
Ik ben ZO boos nu: sommige forummers die rascisme aanklagen - terecht trouwens!!!- laten in dit topic hun ware gezicht zien.
Als op de actueel-pijler het woord 'zwart' of 'wit' valt, gaan ze massaal staffen.
Maar als het over woonwagenbewoners gaat dan mogen de ergste en lelijkste dingen over die mensen gezegd worden? Met ook nog foto's erbij over hun 'varkensstal'?
Ik vind het schandalig. Ik ga het er echt niet bij laten.
Doe s ff cill joh! Je rukt het nu wel het eea ontzettend uit de context! Ik heb helemaal niks lelijks, laat staan ergs over woonwagenbewoners gelezen! Jij sloeg aan op een post van Star. Ik maakte daar een grapje over, algemeen bedoeld. Het was een vervallen huis en geen woonwagen als je goed gekeken had. Pffff...lees anders mijn laatste post nog even voor je aan het banaanaansmeren gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven