Vakantie , en nu
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:47
Ik zou gaan doen:
- winkelen
- ergens uitgebreid lunchen / koffie drinken
- een grote stapel boeken halen bij de bieb en me daarmee op de bank nestelen
- een serie bingewatchen
- lekker lang bij m'n moeder en oma op de koffie gaan
- flink stuk wandelen
- fotoboeken van m'n zoontje en van onze vakantie afmaken
Ik ben wel jaloers hoor, lekker een weekje alleen thuis!
Heb je hier iets aan
?
- winkelen
- een serie bingewatchen
- flink stuk wandelen
Ik ben wel jaloers hoor, lekker een weekje alleen thuis!
Heb je hier iets aan
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:52
Precies dit!-Nienke- schreef: ↑03-10-2017 11:47Ik zou gaan doen:
- winkelen
- een serie bingewatchen
- flink stuk wandelen
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:52
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:54
Precies, heerlijk!s-a-r-kast schreef: ↑03-10-2017 11:48Ik zou de woonkamer gaan verven.
Of de zolder eindelijk eens opruimen.
4 boeken lezen, onder een dekentje op de bank met thee en chocola.
Uitslapen.
Niks doen!
Planten verpotten, kledingkast uitzoeken....
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:55
Vraag me af waarom iemand geen enkele vriend wil hebben naast partner.
Maar goed... Ik kan zo een week vullen helemaal alleen. Heerlijk. Met leuke dingen en minder leuke klussen.
Lezen, Netflixen, tekenen, Musea, Woon kamer herinrichten. Schilderen, shoppen ( is echt heerlijk alleen) salpen, slapen en slapen.
Nieuwe gerechten uitproberen, foodmarkten bezoeken. Forummen. Enz enz. enz.
Maar goed... Ik kan zo een week vullen helemaal alleen. Heerlijk. Met leuke dingen en minder leuke klussen.
Lezen, Netflixen, tekenen, Musea, Woon kamer herinrichten. Schilderen, shoppen ( is echt heerlijk alleen) salpen, slapen en slapen.
Nieuwe gerechten uitproberen, foodmarkten bezoeken. Forummen. Enz enz. enz.
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:57
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:57
Lekker naar de Algarve: https://www.vakantiediscounter.nl/portu ... s%3Dnodate
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:58
Nog goedkoper aan de Algarve: https://www.vakantiediscounter.nl/portu ... s%3Dnodate
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:00
Griekenland, Kos: https://www.vakantiediscounter.nl/griek ... s%3Dnodate
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:01
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:02
Een week vakantie en dan niet weten wat je moet gaan doen?
Als eerste, hoe komt het dat je helemaal geen vriendinnen/vrienden hebt?
Dat gezegd hebbende, in mijn allenige uppie zou ik in de week:
Me heerlijk nog een keer (of 3x) omdraaien als vriend naar zijn werk is
Eindelijk eens 3 series afkijken op Netflix waar ik gewoon nu de tijd niet voor heb
Een stapel boeken lezen met thee en koekjes op de bank onder een dekentje
Op bezoek bij mijn ouders, gewoon voor de leut
Een pot verf kopen en de muur in de woonkamer eens een andere kleur geven
De meubels verschuiven (al vind partner dat altijd een beetje raar als hij thuiskomt)
Eindelijk eens dat moeilijke recept uitproberen
Dus ja.....ik zou aan een week te kort hebben
Als eerste, hoe komt het dat je helemaal geen vriendinnen/vrienden hebt?
Dat gezegd hebbende, in mijn allenige uppie zou ik in de week:
Me heerlijk nog een keer (of 3x) omdraaien als vriend naar zijn werk is
Eindelijk eens 3 series afkijken op Netflix waar ik gewoon nu de tijd niet voor heb
Een stapel boeken lezen met thee en koekjes op de bank onder een dekentje
Op bezoek bij mijn ouders, gewoon voor de leut
Een pot verf kopen en de muur in de woonkamer eens een andere kleur geven
De meubels verschuiven (al vind partner dat altijd een beetje raar als hij thuiskomt)
Eindelijk eens dat moeilijke recept uitproberen
Dus ja.....ik zou aan een week te kort hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:08
Ik had afgelopen september een hele maand vrij omdat ik nog heel veel vakantie uren had staan
Echt, het was heerlijk. Mijn vriend en ik zijn een weekje naar de zon geweest en verder moest hij werken
Wat heb ik gedaan: afgesproken met een paar mensen die ik al lang niet had gezien ( gaat dus voor jou niet op). Gewoon overdag eens een paar uur tv gekeken. Tuin opgeknapt. Gestart met het opknappen van hal/trap/overloop. Daar lambrisering verwijderd, behang afgestoomd. Gelijk elke dag alle rommel naar de stort gebracht
Verder lekker uitgebreid gesport en gewandeld. Extra naar vriend geweest en daar een hele dag in zijn huis gekeuteld
Administratie bijgewerkt. Diverse keren uitgebreid gekookt en bakjes voor in de vriezer gevuld.
Een uitslaper ben ik niet, maar vaak was ik toch pas rond half 9 op, rustig ontbijten en aankleden
Ik vind een week trouwens te kort om echt tot rust te komen, voor mij was een maand heerlijk. Terugkomen van vakantie en weten dat je nog gewoon 2 weken vrij bent, voelde zo luxe
Verder ben ik het wel eens met mensen dat als je alleen je man hebt, het wel een leeg iets is. Als je man je in de steek laat, wat dan? maar ook, het is toch heerlijk om af en toe eens met iemand anders dan je man af te spreken? Ik ben ook geen type die constant anderen nodig heeft, maar af en toe een terrasje pakken met een vriendin of samen wandelen, is toch juist fijn
Echt, het was heerlijk. Mijn vriend en ik zijn een weekje naar de zon geweest en verder moest hij werken
Wat heb ik gedaan: afgesproken met een paar mensen die ik al lang niet had gezien ( gaat dus voor jou niet op). Gewoon overdag eens een paar uur tv gekeken. Tuin opgeknapt. Gestart met het opknappen van hal/trap/overloop. Daar lambrisering verwijderd, behang afgestoomd. Gelijk elke dag alle rommel naar de stort gebracht
Verder lekker uitgebreid gesport en gewandeld. Extra naar vriend geweest en daar een hele dag in zijn huis gekeuteld
Administratie bijgewerkt. Diverse keren uitgebreid gekookt en bakjes voor in de vriezer gevuld.
Een uitslaper ben ik niet, maar vaak was ik toch pas rond half 9 op, rustig ontbijten en aankleden
Ik vind een week trouwens te kort om echt tot rust te komen, voor mij was een maand heerlijk. Terugkomen van vakantie en weten dat je nog gewoon 2 weken vrij bent, voelde zo luxe
Verder ben ik het wel eens met mensen dat als je alleen je man hebt, het wel een leeg iets is. Als je man je in de steek laat, wat dan? maar ook, het is toch heerlijk om af en toe eens met iemand anders dan je man af te spreken? Ik ben ook geen type die constant anderen nodig heeft, maar af en toe een terrasje pakken met een vriendin of samen wandelen, is toch juist fijn