(Begin) meimama's 2018
donderdag 28 september 2017 om 23:08
Hier kletsen de meimama's 2018 verder.
(Oud topic: hier)
Er is nog plek in de tabel, voor wie dat wilt.
(Oud topic: hier)
Er is nog plek in de tabel, voor wie dat wilt.
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Amber10 | 28 / 33 | ... | 16 mei | 3 oktober eerste echo | ... |
| -Eland- | 28 | 1 | ... | 13 oktober 1ste echo vk | ... |
| Jinthe | 27 | 2 | 10 mei | 12 oktober echo | |
| Klavertje81 | 36 / 36 | 4 | ... | 12 oktober termijn echo | ... |
| lolacola | 28 | 1 | 6 mei | 12 oktober vk? | |
| Monstertje1990 | 26 / 31 | 1 | 14 mei | ... | ... |
| Ukkiepukkie2 | 31 / 33 | 2 | 13 mei | 23 oktober echo vk | |
| Yana87 | 30 | 2 | 14 mei | 16 oktober vk | Bam. |
| zojo83 | 34 | 2 | 14 mei | 11 oktober echo bij arts, plus 3D echo | |
| ... | ... | ... | ... | ... | ... |
anoniem_354169 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 09:24
51.28% gewijzigd
dinsdag 3 oktober 2017 om 11:04
Dankjewel dames! En Yana87, dank voor het toevoegen aan de tabel. Voel me vereerd
Days en Amber, ik duim met jullie mee!!
Omdat ik in de ochtenden niet bepaald op mijn best ben de laatste weken (zó misselijk... al blij als ik voor mijn rondspringende dreumes kan zorgen zonder continu boven toilet te hangen) hou ik het nu even kort. Later meer!
Ps ik vind geheime Facebook groep ook prima, kletst misschien makkelijker omdat je weet dat niet half zwanger Nederland meeleest (heb een aantal zwangere vriendinnen die me zo zouden herkennen als ik wat meer over mezelf zou vertellen)
Days en Amber, ik duim met jullie mee!!
Omdat ik in de ochtenden niet bepaald op mijn best ben de laatste weken (zó misselijk... al blij als ik voor mijn rondspringende dreumes kan zorgen zonder continu boven toilet te hangen) hou ik het nu even kort. Later meer!
Ps ik vind geheime Facebook groep ook prima, kletst misschien makkelijker omdat je weet dat niet half zwanger Nederland meeleest (heb een aantal zwangere vriendinnen die me zo zouden herkennen als ik wat meer over mezelf zou vertellen)
dinsdag 3 oktober 2017 om 12:39
Helaas zit het niet goed... Op de echo vanmorgen bleek het minimaal gegroeid en geen hartactie dus een missed abortion
Maandag een afspraak bij de gynaecoloog als de miskraam deze week niet alsnog vanzelf op gang komt. Ik ben zo verdrietig, kan het gewoon niet geloven
We hadden er zo op gehoopt.
Suze210 ik blijf voor je duimen. Iemand die in hetzelfde schuitje zat postte gisteren nog dat zij nu wel hartactie had en toch minder ver bleek te zijn dan gedacht (na een week al positief getest). Laat je niet ontmoedigen door mijn slechte uitkomst
Ik wens jullie allen een super zwangerschap toe
Suze210 ik blijf voor je duimen. Iemand die in hetzelfde schuitje zat postte gisteren nog dat zij nu wel hartactie had en toch minder ver bleek te zijn dan gedacht (na een week al positief getest). Laat je niet ontmoedigen door mijn slechte uitkomst
Ik wens jullie allen een super zwangerschap toe
dinsdag 3 oktober 2017 om 13:07
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:40
Meiden,
Days, wat naar om te lezen, heel
Veel sterkte!!
Bedankt voor de dames die mij succes hebben gewenst vandaag. Het was heel spannend. Vind het ook vervelend na klote bericht Days te zeggen dat het hier goed was.
Uiteraard heel erg opgelucht! 7 weken 6 dagen. Klopt met mijn 8 weken berekening dus!
Ik wil persoonlijk liever anoniem blijven en doe daarom
Helaas niet mee aan fb.
Days, wat naar om te lezen, heel
Veel sterkte!!
Bedankt voor de dames die mij succes hebben gewenst vandaag. Het was heel spannend. Vind het ook vervelend na klote bericht Days te zeggen dat het hier goed was.
Uiteraard heel erg opgelucht! 7 weken 6 dagen. Klopt met mijn 8 weken berekening dus!
Ik wil persoonlijk liever anoniem blijven en doe daarom
Helaas niet mee aan fb.
woensdag 4 oktober 2017 om 10:51
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Dat ik alle symptomen nog gewoon heb, maakt het extra moeilijk, ik wil het er nu ook uit hebben ook, even heel hard gezegd. Hoop ook dat het ons straks weer gegund is en we niet weer 8mnd geduld moeten hebben. Lees misschien hier en daar nog eens mee
Amber, wat fijn dat je echo goed was! En zelfs je termijn klopte. Ik hoop dat er in mei heel veel lieve baby's geboren worden
Amber, wat fijn dat je echo goed was! En zelfs je termijn klopte. Ik hoop dat er in mei heel veel lieve baby's geboren worden