meimama's 2018

04-09-2017 13:06 220 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier schrijven meimama's die zijn uitgerekend in de eerste helft van mei 2018.

:heart:
anoniem_354065 wijzigde dit bericht op 28-09-2017 09:34
88.73% gewijzigd
put down the map and get wonderfully lost
Gefeliciteerd! Ik hoop binnenkort mee te kunnen schrijven, maar zit nu nog op het wachtbankje. Was het snel raak?
Hey Saar, dank je wel! Ja het ging heel snel! Meteen om precies te zijn... Ik voel me er bijna bezwaard over als ik alle verhalen hier lees over hoe moeilijk het kan gaan. Ben er van ondersteboven dat het echt zo is. Er gaat zo veel door m'n hoofd... O_O

Ik hoop voor je dat je gauw kunt aansluiten!
Wat fijn voor je. Hier al bijna een jaar bezig, dus ik vind heel erg dat ik nu ook een keer aan de beurt mag zijn :). Ik hoop dat ik inderdaad kan aansluiten, maar ik ga er maar niet te veel vanuit!
Hoelang ben je nu zwanger?
Oehh leuk! Ik sluit heel graag aan! En ik hoop jij ook snel Saar2017.

Vorige week woensdag was de eerste lichte streep al zichtbaar op de test maar hier durfden we nog niet voor te juichen. Vrijdag een duidelijke plus! En kon het toch niet laten om er vanmorgen nog één te doen hahaha! Al konden we er al niet omheen qua symptomen, zo spannend...

Het is ons eerste kindje en dit was ronde 8. Wat fijn dat het bij jullie zo snel is gegaan Palouse! Wanneer had jij een positieve test in handen? En merk je al iets?

Ik ben 29, mijn vriend 30. Ik verwacht dat 14-05 de uitgerekende datum is (niet zeker ivm late ovulatie). Ben op dit moment naar een VK aan het zoeken, wil straks even bellen.
Gefeliciteerd Days! Wat fijn voor jullie dat het nu raak is. Je staat erbij!

Ik had vrijdag de eerste (duidelijk) positieve test, maar heb er gister nog eentje gedaan omdat ik gewoon nog een keer concreet dat streepje wilde zien verschijnen. Zit nu dus in de 5de week. Ik voel me overall heel goed en nog niet echt 'anders' op af en toe wat krampjes/steekjes na. Dat zorgt er wel voor dat mijn ratio steeds voor twijfel zorgt. Maar qua gevoel is er ondanks dat een soort zen-achtige toestand waar ik op probeer te vertrouwen :)

Vorige had ik wel een aantal duidelijke symptomen: steken richting de liezen bij te snel opstaan, ontzettend moe en veel gerommel in de darmen (dat laatste duurt nog voort... :P )

Wat voor symptomen heb jij, Days?
Hoi! Mag ik ook mee doen? Afgelopen zaterdag op de dag dat ik ongesteld moest worden positief getest!
Dit wordt onze 2de, we hebben al een zoontje van bijna 20 maanden. Het was net als bij de eerste, met 3 maanden raak!
Uit de berekeningen van internet ben ik 12 mei uitgerekend!
Ik ben 33, mijn vriend 36.
Haha ja precies dat, gewoon nog een keer dat streepje willen zien verschijnen :hyper: Dat rommelen met de darmen had ik vorige week ook heel erg, nu is dat iets minder en af en toe komen er hele mooie boeren uit :facepalm: Blijf maar lekker in die zen achtige toestand! Gek maar fijn gevoel!

Leuk pinktooth! Gezellig en gefeliciteerd :lol: Hoe was je eerste zwangerschap verlopen? Leuk om dat straks met elkaar te kunnen vergelijken.
Tuurlijk pinktooth, ik zet je er bij. Gefeliciteerd!
Voel je al iets? En herken je al dingen van je eerste zwangerschap?
Nou, de vorige zwangerschap ging eigenlijk prima. Wel veel moe geweest, maar was goed te doen. Aan het eind was het wat zwaarder, maar m'n zoon was ook meer dan 4 kg, dus niet heel gek.

Ik ben deze keer een stuk misselijker. Vooral als ik even niks gegeten heb. Ik heb inderdaad ook last van m'n darmen.
Hi! Mag ik meeschrijven?
We (man 39 en ik 34) hebben een zoontje van 15 maanden en ik ben pril zwanger na icsi met eiceldonatie in Spanje. Mijn uitgerekende datum is 14-5.
Gisteren getest en positief, vrijdag volgt de officiële bloedtest (standaard hier, en we zijn hier nog deze week dus laten dat nog doen).
Net als bij de eerste (overigens ook icsi met donatie) bijna de hele dag een weeïg gevoel.
Welkom Zojo, je staat erbij!
Fijn dat je iets herkent van je vorige zwangerschap.
@pinktooth, ja joh? Al misselijk? Lekker tussendoortjes blijven knabbelen dus...
Oh ja, en gefeliciteerd natuurlijk!
Pinktooth: ook al misselijk? Hier niet super misselijk, maar wel zo weeïg de hele tijd. Heeft vorige keer tot het eind van de zwangerschap geduurd, maar gelukkig nooit overgegeven. Pas met 25 weken begon ik ook iets aan te komen toen. Vaker kleine beetjes helpt; had altijd iets kleins in de tas zitten.
Meer dan 4kg haha dat is niet gek nee pinktooth. Leuk Zojo, ook gefeliciteerd! En een eiceldonatie in Spanje, bijzonder. Hebben jullie daar bewust voor gekozen?

Mijn eerste VK afspraak staat op 25 september (voor in de tabel)
Hi days, dat is niet iets dat toevallig gebeurt nee ;-)
Ik ben vervroegd in de overgang. Daar kwam ik achter toen ik 30 was en in Nederland zag men geen mogelijkheden meer, behalve dat ik zelf een eiceldonor zou zoeken. We hebben nog 2 Icsi pogingen gedaan met eigen eicellen in Düsseldorf, omdat we het graag wilden proberen. Dat is helaas niet gelukt. Uiteindelijk terecht gekomen in een Spaans ziekenhuis voor donatie en daar is onze eerste zoon uit geboren. In maart hebben we een poging gedaan met cryo embryo's maar dat is niet gelukt. Nu dus weer een nieuwe donatie.
Hoi hoi,

Ik schrijf ook graag mee.
Vrijdag positief getest, verwacht rond 11 mei uitgerekend te zijn.
Zijn beide 36 en dit wordt ons 4e kindje. Dit is mijn 5e zwangerschap, 1x miskraam gehad.
Vind die eerste weken elke keer weer spannend. Heb 26 september eerste afspraak bij de verloskundige.

Hier ook enorm rommelende darmen, pfoe...
Klavertje81 schreef:
04-09-2017 19:13
Hoi hoi,

Ik schrijf ook graag mee.
Vrijdag positief getest, verwacht rond 11 mei uitgerekend te zijn.
Zijn beide 36 en dit wordt ons 4e kindje. Dit is mijn 5e zwangerschap, 1x miskraam gehad.
Vind die eerste weken elke keer weer spannend. Heb 26 september eerste afspraak bij de verloskundige.

Hier ook enorm rommelende darmen, pfoe...
Zo lekker groot gezin! Die eerste weken zijn ook spannend, vooral als het een keer mis gegaan is.
Gefeliciteerd allemaal! Ik durf het nog niet goed te geloven, maar ook ik had vorige week een positieve test!
Doordat ik een hele onregelmatige cyclus heb, weet ik niet precies hoe ver ik ben.. Op 13 oktober (vrijdag de 13de :p) heb ik mijn eerste echo en de intake. Verloskundige heeft me voor nu op 4w2d gezet.

Ik vind het echt super spannend allemaal. Het zou ons eerste kindje worden. Heb ook steeds lichte krampen in m'n buik, dat maakt me een beetje onzeker. Verder gevoelige borsten en heel moe. Vandaag gaan sporten, maar dat ging niet zo lekker.
Hoi dames, Hee Days!!! Wat leuk!

Ik heb vanavond een dikke streep gekregen. Eerste kindje. UD zelf berekend hier op 13 mei 2018
Heeel pril zwanger. Ik hoop zo erg dat deze blijft zitten. :rose:
hey klavertje, welkom! De tabel is aangevuld met jouw gegevens :)
Oops, mijn berichtje hierboven stond al een tijdje klaar toen ik hem net pas postte... ondertussen alweer twee dames erbij :)

@eland en monstertje, ik zal jullie ook in de tabel zetten!

Fijn om tijdens deze spannende weken de gedachten een beetje te kunnen ventileren hier. Ik probeer die zenheid vast te houden, Days... dat lukt het ene moment prima en dan weer even niet.

Wisselt dat bij jullie ook zo? Dat je het ene moment vol vertrouwen bent en er vervolgens allerlei gedachten door je hoofd schieten waar je alert en nerveus van wordt? Dat heb ik nu dus... Ik ga zo maar gewoon proberen te slapen. Dat is altijd een goed plan. Truste!
Heee Klavertje en Monstertje haha heel leuk :bye:

Wat heftig Zojo, bijzondere weg zo op deze manier. Super dat het nu ondanks de tegenslagen 2x positief heeft uitgepakt!

Eland ook gefeliciteerd! Spannend ook jullie eerste :winkie:

Dat onzekere hebben we denk ik allemaal wel en in vlagen. Uitgaan van het positieve, weinig dat je echt in de hand hebt.. Eland jij hebt je VK afspraak als je wss 9,5 week bent dan, lijkt helemaal ver weg, wel een mooie datum haha.

Wij dan 25september en willen het daarna de familie vertellen, hoe/wanneer doen jullie dat? En 21september komt moeders voor moeders langs, gaan jullie je daar ook voor aanmelden? Vind het een mooi initiatief.
anoniem_353421 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 10:18
0.73% gewijzigd
@Palouse enorm.. ben steeds bang dat ik weer ga bloeden.. maar ik probeer nu een beetje te genieten ook. Ik hoop zo dat het allemaal goed uitpakt.

Hier weinig kwaaltjes, alleen last van mn darmen. Jullie?
Ja he Days, het blijft heel bijzonder.

Palouse, dat onzekere heb ik ook heel erg. Vreemd genoeg niet gehad toen ik zwanger was van de eerste, toen 'voelde' ik enorm sterk dat het goed gaat. Nu dan toch twijfel. Ik heb eerder een miskraam gehad en wat niet meehelpt, is dat door de medicatie die ik slik vanwege de icsi de bloeding dan niet doorkomt. Ik kwam er toen bij 6,5 week achter, terwijl het vruchtje al gestopt was rond testen (4 weken). Dat ik toen 2,5 week nog helemaal blij was, was een vreselijk gevoel. Nu dus onzeker; als het niet goed is, merk ik niks... Ik probeer maar gewoon vast te houden aan dat de test positief was en toe te leven naar het volgende moment, de bloedtest vrijdag.

Wat goed dat je meedoen met MvM! Ik heb dat bij de eerste ook een tijd gedaan. Nu twijfel ik een beetje. Stom he, heb de pregnyl die er van gemaakt wordt zelf nodig gehad in het verleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven