Lost
zaterdag 5 maart 2005 om 09:03
Heeft iemand de nieuwe serie Lost gezien gister? Ik vind het nu al spannend!
Wat is het beest wat op het eiland leeft? Van wie is die hond? Komen ze ooit weer thuis? (voorlopig niet natuurlijk, anders houdt de serie erg gauw op
)
Verder ben ik blij dat er nu opeens een hoop leuke neuwe series komen, niewu seizoen Charmed, Lost, CSI NY, Desperate Housiewives (mmm, ik kan net 5 wel onder de 1 programmeren).
Wat is het beest wat op het eiland leeft? Van wie is die hond? Komen ze ooit weer thuis? (voorlopig niet natuurlijk, anders houdt de serie erg gauw op
Verder ben ik blij dat er nu opeens een hoop leuke neuwe series komen, niewu seizoen Charmed, Lost, CSI NY, Desperate Housiewives (mmm, ik kan net 5 wel onder de 1 programmeren).
donderdag 25 januari 2007 om 02:00
Yeahhh bijna komt het weer 
Episode 307
Wednesday, February 7 at 10/9c
LOST will begin 16 straight weeks of all new episodes in February. Till then, check back for a weekly sneak peek of what's to come! Voor de 'america'volgers
En dit voor de mensen die alleen op de Nederlandse buis kijken:
Lost seizoen 3 in maart 2007 weer op Net5
Net5 stopte vorig jaar na de laaste aflevering van seizoen 2. Mike en Walt zijn naar huis gestuurd, en Jack, Kate en Sawyer zijn gevangen genomen. 'The hatch' is ontploft, en de bedoelingen van The Others zijn nog steeds onduidelijk. In maart 2007 zullen we in het 3e seizoen zien hoe Lost verdergaat. Vanaf maart zal Lost namelijk weer wekelijks worden uitgezonden op Net5. Zodra meer bekend is over het precieze tijdstip, zal dit op deze site worden geplaatst.
Geplaatst op 02-01-2007.
Episode 307
Wednesday, February 7 at 10/9c
LOST will begin 16 straight weeks of all new episodes in February. Till then, check back for a weekly sneak peek of what's to come! Voor de 'america'volgers
En dit voor de mensen die alleen op de Nederlandse buis kijken:
Lost seizoen 3 in maart 2007 weer op Net5
Net5 stopte vorig jaar na de laaste aflevering van seizoen 2. Mike en Walt zijn naar huis gestuurd, en Jack, Kate en Sawyer zijn gevangen genomen. 'The hatch' is ontploft, en de bedoelingen van The Others zijn nog steeds onduidelijk. In maart 2007 zullen we in het 3e seizoen zien hoe Lost verdergaat. Vanaf maart zal Lost namelijk weer wekelijks worden uitgezonden op Net5. Zodra meer bekend is over het precieze tijdstip, zal dit op deze site worden geplaatst.
Geplaatst op 02-01-2007.
donderdag 25 januari 2007 om 22:23
zaterdag 27 januari 2007 om 16:24
zaterdag 27 januari 2007 om 23:00
Ik kan je een harddisc recorder aanbevelen! Ik ben ook zeer tv verslaafd en was ook elke vakantie bezig iedereen te regelen om iets op te nemen. Nu wij die recorder hebben ga ik meer uitgerust weg!Nog iets meer dan een maand en dan komen de nieuwe afleveringen. Ik denk dat we van de week gaan beginnen met seizoen 1 en 2 opnieuw te bekijken, zitten we er weer helemaal in!
zondag 28 januari 2007 om 07:35
quote:
Ik kan je een harddisc recorder aanbevelen! Ik ben ook zeer tv verslaafd en was ook elke vakantie bezig iedereen te regelen om iets op te nemen. Nu wij die recorder hebben ga ik meer uitgerust weg!
Nog iets meer dan een maand en dan komen de nieuwe afleveringen. Ik denk dat we van de week gaan beginnen met seizoen 1 en 2 opnieuw te bekijken, zitten we er weer helemaal in!
Ik zit daar idd ook aan te denken, een harddisc recorder, kan je natuurlijk veel meer mee opnemen !
Ik denk dat ik na mijn vakantie even goed ga sparen....
Heb ik volgend jaar dit "probleem" niet
Ik kan je een harddisc recorder aanbevelen! Ik ben ook zeer tv verslaafd en was ook elke vakantie bezig iedereen te regelen om iets op te nemen. Nu wij die recorder hebben ga ik meer uitgerust weg!
Nog iets meer dan een maand en dan komen de nieuwe afleveringen. Ik denk dat we van de week gaan beginnen met seizoen 1 en 2 opnieuw te bekijken, zitten we er weer helemaal in!
Ik zit daar idd ook aan te denken, een harddisc recorder, kan je natuurlijk veel meer mee opnemen !
Ik denk dat ik na mijn vakantie even goed ga sparen....
Heb ik volgend jaar dit "probleem" niet
zondag 28 januari 2007 om 09:48
quote:
Aaaarrrrggghhhh, aan de ene kant wel lekker dat het weer begint, maar aan de andere kant, 2 maart.....
Ik ga van 1-15 maart op vakantie, heerlijk, maar hoe moet dat nu met al die series die ik volg ???
Dat wordt een hoop familie en bekenden inschakelen om wat voor me op te nemen
Ha, ha, daar kwam ik ook achter!!! Ik ben er helemaal niet...
Niet vergeten op te nemen dus. Ben zo'n gelukkige bezitter van een hard disk recorder en kan zo'n 200 uur opnemen! Is inderdaad een aanrader!
Aaaarrrrggghhhh, aan de ene kant wel lekker dat het weer begint, maar aan de andere kant, 2 maart.....
Ik ga van 1-15 maart op vakantie, heerlijk, maar hoe moet dat nu met al die series die ik volg ???
Dat wordt een hoop familie en bekenden inschakelen om wat voor me op te nemen
Ha, ha, daar kwam ik ook achter!!! Ik ben er helemaal niet...
Niet vergeten op te nemen dus. Ben zo'n gelukkige bezitter van een hard disk recorder en kan zo'n 200 uur opnemen! Is inderdaad een aanrader!
dinsdag 27 februari 2007 om 13:51
dinsdag 27 februari 2007 om 16:25
Ik ben als een gek seizoen 2 op dvd aan het kijken vóór vrijdag
. Ik heb Lost namelijk pas net echt ontdekt (eerder al wel eens een aflevering gezien maar toen vond ik het erg vaag) en nu moet ik dus alles inhalen haha. Gelukkig heeft een vriend van mij de 1e 2 seizoenen op dvd.
Hij vertelde me trouwens dat het in totaal 5 seizoenen zullen worden.
Hij vertelde me trouwens dat het in totaal 5 seizoenen zullen worden.
dinsdag 27 februari 2007 om 19:23
woensdag 28 februari 2007 om 09:48
Ik had wel al alle afleveringen op TV gezien, maar heb ze ook op DVD. Dus ben aan het begin van deze maand begonnen om seizoen 1 en 2 te bekijken achter elkaar, gisteravond de laatste aflevering gezien.
Dus ik zit weer helemaal in het verhaal en ben klaar voor het 3e seizoen:)
Kan niet wachten tot vrijdag
Dus ik zit weer helemaal in het verhaal en ben klaar voor het 3e seizoen:)
Kan niet wachten tot vrijdag
zaterdag 3 maart 2007 om 16:20
zaterdag 3 maart 2007 om 20:00
Kan iemand mij vertellen hoe Kate, Sawyer en Jack daar zijn gekomen?
Ik heb het eerste kwartier gemist, misschien dat het daarin wel te zien is geweest?
Ik kan het me van het vorige seizoen niet herinneren...te lang geleden:$
Ik vond het wel een spannende aflevering weer, heerlijk dat het eindelijk weer terug is!
Ik heb het eerste kwartier gemist, misschien dat het daarin wel te zien is geweest?
Ik kan het me van het vorige seizoen niet herinneren...te lang geleden:$
Ik vond het wel een spannende aflevering weer, heerlijk dat het eindelijk weer terug is!