Vakantie , en nu
woensdag 4 oktober 2017 om 00:45
Als je geen vrij wil, dan neem je toch geen vrij? Dan ben je die uren kwijt, maar je MOET geen vrij nemen. Ben je liever vrij thuis of liever aan het werk? Doe gewoon waar je zin in hebt, je hoeft niet vrij te nemen omdat je de uren hebt. Je kunt ook je CAO erop naslaan of het mogelijk is om een deel van je verlof in een evt. levensloopregeling te storten of uit te laten betalen.
woensdag 4 oktober 2017 om 08:20
ja dat zei ik ook al. Dat had ik gedaan.
woensdag 4 oktober 2017 om 15:27
woensdag 4 oktober 2017 om 20:38
kippetje29 schreef: ↑04-10-2017 15:27Dus als je man er vandoor gaat heb je helemaal niemand? Of als hij ziek wordt, niemand om je te steunen.
Wat Bam_1984 zegt, ik zou ook niet met je willen ruilen. Wat een leeg leven heb je dan.
Ik heb een idee! Weekje therapie om de donkere wolken uit het verleden te verwerken!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
donderdag 5 oktober 2017 om 00:53
Ga eens bij jezelf na of er iets is wat je leuk lijkt om te leren.
Wellicht een mooi moment om hier een begin mee te maken.
Dit kan bijvoorbeeld scholing zijn voor een beroep dat je graag zou willen doen.
Maar ook een begin maken met mogelijk een nieuwe hobby.
Iets creatiefs? Sportiefs?
Mogelijk kun je zo ook je kennissenkring wat uitbreiden.
Wanneer je erg gekwetst bent door anderen kan het inderdaad erg lastig zijn opnieuw je vertrouwen aan anderen te geven. Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Voor nu misschien wel een idee om te investeren in kennissen. Dit hoeven dus geen vriendinnen te worden met wie je alles deelt maar iemand die je kent van een hobby bijvoorbeeld waar je een leuke klik mee hebt is ook veel waard.
Wellicht een mooi moment om hier een begin mee te maken.
Dit kan bijvoorbeeld scholing zijn voor een beroep dat je graag zou willen doen.
Maar ook een begin maken met mogelijk een nieuwe hobby.
Iets creatiefs? Sportiefs?
Mogelijk kun je zo ook je kennissenkring wat uitbreiden.
Wanneer je erg gekwetst bent door anderen kan het inderdaad erg lastig zijn opnieuw je vertrouwen aan anderen te geven. Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Voor nu misschien wel een idee om te investeren in kennissen. Dit hoeven dus geen vriendinnen te worden met wie je alles deelt maar iemand die je kent van een hobby bijvoorbeeld waar je een leuke klik mee hebt is ook veel waard.
donderdag 5 oktober 2017 om 08:03
Uit ervaring weet ik dat dit prima lukt.
Er was een moment dat manlief echt zijn opdracht niet kon verschuiven naar een andere datum. Zoon moest ook werken.
Ik was toen de enige die vrij had.
Vrienden/familie waren toen wel op vakantie.
Ik had mij prima vermaakt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
donderdag 5 oktober 2017 om 11:39
Jeetje...Mopje74 schreef: ↑05-10-2017 00:32Door ziekte ben ik nu alweer 5 jaar "vrij" en ik kom verdorie elke dag steeds meer tijd tekort.
En dan heb ik het niet over uitstapjes met vriendinnen, afspraken met familie...
Maar gewoon alledaagse dingetjes die ik zelf graag wil doen.
Ik zou het wel weten als ik maar 1 weekje vrij was.
Weet even niet wat ik moet zeggen.
Ik begrijp je wel idd.
Dankjewel
donderdag 5 oktober 2017 om 11:40
Die heb ik al...en ik genietbaar met volle teugen van...ik doe dan ook echt helemaal niets.
Werk ook maar parttime...dus de huishoudelijke klussen doe ik op andere dagen na mijn werk.
donderdag 5 oktober 2017 om 11:45
kippetje29 schreef: ↑04-10-2017 15:27Dus als je man er vandoor gaat heb je helemaal niemand? Of als hij ziek wordt, niemand om je te steunen.
*Dat had ik zowiezo al niet dus wat is het verschil , er zijn veel mensen afgehaakt na de scheiding van mijn 1ste man.
Wat Bam_1984 zegt, ik zou ook niet met je willen ruilen. Wat een leeg leven heb je dan.
*Ik heb geen leeg leven hoor , ben gewoon graag op mijzelf
Ik heb een idee! Weekje therapie om de donkere wolken uit het verleden te verwerken!
*Wie zegt dat ik dat niet alang heb gedaan , baseer je dat op het feit dat ik nu geen vriendinnen heb omdat mijn vertrouwen is geschaad , iedereen gaat hier op zijn eigen manier mee om.