Happy single topic!

04-10-2017 22:51 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic, hier issie dan:
Het Single-zijn-heeft-ook-heel-veel-voordelen-topic.

Natuurlijk dromen wij singles allemaal van onze prins of prinses op het witte paard en vinden we onszelf soms heel sneu en zielig, maar hier is geklaag en gemopper over single zijn verboden: hier alleen maar voordelen en leuke berichten over het single-schap :proud:
Iedereen die single is is welkom.

Ik zal zoals het hoort braaf aftrappen:
Ik vind het heerlijk om na een drukke dag de deur achter me dicht te trekken, mn comfi outfit aan te trekken inclusief verschrikkelijk lelijke konijnenpantoffels, te eten waar ik zin in heb en lekker de series te bingen (The fall nu voor de 2e x, Jamie in zn blootje :kwijl: ) zonder gemekker aan mijn hoofd!
I love it!

Shoot, zolang het maar positief is ;)
(Ps nee dit is geen kijk-mij-volmaakt-gelukkig-in-mijn-eentje-zijn-single-zijn-is-the-bomb-stelletjes-zijn-stom-topic, en dat hoeft ook niet, we zijn allemaal mensen..)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 06:52
11.06% gewijzigd
Ik ben nu ruim 7 maanden single en ik vind het eigenlijk ook heerlijk.
In het begin moest ik sowieso niet aan een nieuwe relatie denken maar sta er nu op zich wel voor open mocht er echt een leuke man voorbij komen.
Maar ik vind single zijn ook echt fijn op het moment. Hoef met niemand iets te overleggen, kan lekker doen wat ik zelf wil. Koken wat ik wil, vriendinnen blijven lekker slapen. Avonden lang vrouwen series kijken.

Nadeel is wel dat ik nu best een rommelkont ben nu ik weer alleen woon. Toen ik samenwoonde was ik wel netter. Nu liggen daar een paar schoenen, daar ligt een bh in de hoek. Make up tafel een rommel :-D dat moet ik wel even veranderen.
.
Je hebt geen last van een snurkende partner als je gaat slapen :zzz:
Ik mopper nooit over single zijn! Ik vind het heerlijk.
Sinds mijn 14e had ik altijd "vriendjes" en vanaf mijn 18e serieuze relaties. Vorig jaar maart ben ik keihard gedumpt over de whatsapp (Yes ladies and gentlemen, WHATSAPP). Tuurlijk is dat zwaar kut, leven is voorbij blabla.
Maar sinds het uit is heb ik mega veel bereikt in mijn leven! Meer dan voor en tijdens de relatie!
Ik ben nu 26 (24 toen het uitging) en ik heb in die 1,5 jaar tijd een opleiding gedaan, werk gevonden (full-time kok), ik heb mijn eigen huisje midden in het centrum en ik heb net een reis gemaakt van een maand! Allemaal helemaal zelf gedaan.
Ik weet niet of ik dat had bereikt met mijn ex of met een andere jongen.
Single zijn is het beste wat me ooit is overkomen en ik ben nog lang niet klaar!

Naast dat allemaal, vind ik alleen slapen heerlijk, geen snurkende man naast me haha.

Ik heb geen kinderwens of trouw wens, dus dat vriendje kan nog heel lang op zich laten wachten! Geen haast wat kinderen betreft dus ;-)
Aaaah, gezellig! TVP :cheer2:
Alleen je eigen troep opruimen.
VesperLynd schreef:
04-10-2017 23:07
Aaaah, gezellig! TVP :cheer2:
:hello:
Ha valsspeler! Nou vooruit, omdat jij het bent..

Isa: maar niemand heeft er last van, das nou juist het voordeel van alleen: niemand die zeikt over je zooi!

Ik heb tot 2 maanden terug na 3 jaar weer kort iets gehad met iemand, begon leuk, werd minder en toen het uit de hand ging lopen omdat meneer bazig en dominant werd ben ik er resoluut mee gekapt.
Sinds ik weer alleen ben is mijn zelfvertrouwen weer omhoog gestegen en daar ben ik blij mee en trots op :cheer2: (Serieus, je hebt die bevestiging van anderen helemaal niet nodig...)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 23:31
59.85% gewijzigd
Nien91 schreef:
04-10-2017 23:02
Vorig jaar maart ben ik keihard gedumpt over de whatsapp (Yes ladies and gentlemen, WHATSAPP).
Wat 'n bastard.. o_o
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:22
98.29% gewijzigd
VesperLynd schreef:
04-10-2017 23:20
Wat 'n bastard.. o_o
I know, right!? :roll:
Nien91 schreef:
Ik mopper nooit over single zijn! Ik vind het heerlijk.
Sinds mijn 14e had ik altijd "vriendjes" en vanaf mijn 18e serieuze relaties. Vorig jaar maart ben ik keihard gedumpt over de whatsapp (Yes ladies and gentlemen, WHATSAPP). Tuurlijk is dat zwaar kut, leven is voorbij blabla.

Ik heb geen kinderwens of trouw wens, dus dat vriendje kan nog heel lang op zich laten wachten! Geen haast wat kinderen betreft dus ;-)
Ik ook niet, nooit gehad, drang om een gezinnetje te stichten. (Echt ik zie ze zoveel en het enige wat ik kan denken is 'wat is daar in hemelsnaam leuk aan... Ik snap dat echt niet)

Via whatsapp? Zo dat is echt ontzettend bot... heb je hem gescalpeerd :proud: :cencored: ?

Ik heb ook een lange relatie gehad tot 3 jaar terug, achteraf was dat te lang en werd ik daar ook niet echt blij van.
Hij was trouwens ook kok, haha.. (en daar was ik wel blij mee, ik kon namelijk niet koken toen ik hem het kende, heb heel veel geleerd van hem en ik vind koken best wel leuk)

Ik ga wel ff pitten nu, lekker in mn uppie in een groot bed, lekker in het midden.
Morgen meer! :bye:
VesperLynd schreef:
04-10-2017 23:23
Hehehe, ik ben zóóó lang vrijgezel geweest...Ik voel mij nog steeds verbonden met de doelgroep :-P . Iets met 'je kan het meisje wel uit het vrijgezellenbestaan halen, maar de vrijgezel niet uit het meisje'.
:rofl: :applause:

Volgens mij heb jij best wel veel zelfvertrouwen, dat bewonder ik best wel.
Had je dat ook toen je nog single was, ipv dat je onzeker was en een ander dat 'op moest lossen/weg moest werken'?
Dat is juist goed i.m.o, dan wordt het een aanvulling ipv een invulling.
Er zijn zoveel mensen die zeggen/denken 'ik ben pas gelukkig als ik niet meer alleen ben'.
Dat klopt niet, dan laat je het van anderen afhangen terwijl je in weze niemand nodig hebt.

M.a.w het was voor mij blijkbaar gewoon nog niet de juiste timing en ik moet eerst nog ff wat demonen weg werken die voor mijn onzekerheden zorgen. (Dat moet ik echt zelf oplossen..)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 23:43
22.20% gewijzigd
In alle rust bij kaarslicht en muziek waar ik van hou dineren.
Soms zet ik mijn trouwe, oude teddybeer in de lege stoel tegenover mij. :heart:
Nien91 schreef:
Heb ik ook nooit gehad en dat roep ik als sinds mijn 10e. Nu ben ik 32 en de laatste 5 jaar zijn oud-klasgenoten van me massaal aan kinderen begonnen. Vorige week mijn vroegere buurmeisje weer. Telkens als ik zoiets lees voel ik me weer even afwijkend. Een kind krijgen wordt door de meeste vrouwen als een cadeau gezien. Het zou mijn ergste nachtmerrie zijn. Ik vermoed niet dat mijn kijk daarop nog gaat veranderen. En het is ook niet verstandig gezien mijn psychische problemen. Dat vond mijn toenmalige psychologe ook. Dat gaf me rust, waren we het daar over eens. Ergens vond ik het ook wel confronterend als een ander bevestigd dat je daar niet geschikt voor bent. Maar ik heb gewoon teveel me-time nodig en houd het bij huisdieren. Al zijn dat soms ook net kleine kinderen qua gedrag. Ze kunnen zo teleurgesteld kijken alsof ze nooit iets krijgen. Ze worden helemaal wild van woorden als "vakantie" en "cadeautjes". Maar van dieren vind ik dat grappig.
hondenmens wijzigde dit bericht op 05-10-2017 00:07
24.07% gewijzigd
Alicereturns schreef:
04-10-2017 23:30
Ik ook niet, nooit gehad, drang om een gezinnetje te stichten. (Echt ik zie ze zoveel en het enige wat ik kan denken is 'wat is daar in hemelsnaam leuk aan... Ik snap dat echt niet)

Via whatsapp? Zo dat is echt ontzettend bot... heb je hem gescalpeerd :proud: :cencored: ?

Ik heb ook een lange relatie gehad tot 3 jaar terug, achteraf was dat te lang en werd ik daar ook niet echt blij van.
Hij was trouwens ook kok, haha.. (en daar was ik wel blij mee, ik kon namelijk niet koken toen ik hem het kende, heb heel veel geleerd van hem en ik vind koken best wel leuk)

Ik ga wel ff pitten nu, lekker in mn uppie in een groot bed, lekker in het midden.
Morgen meer! :bye:
Tof, je hoort niet vaak van vrouwen dat ze geen kinderwens hebben. Mensen kijken me nog altijd raar aan en proberen me d.m.v. een vage discussie over te halen om het ineens wel te willen ("je krijgt er zo veel voor terug" blablablabla, altijd hetzelfde).

Het is 2017, respecteer iemands keuze alsjeblieft! Heel leuk als iemand gelukkig is met kinderen, prima, top! Maar niet voor mij.

Ik heb hem niet gescalpeerd haha. Ik was toen vrij onzeker en heb hem de cliché e-mails gestuurd toen. Denk dat iedereen dat wel eens heeft gedaan. Ook geen spijt van, maar achteraf gezien zat er natuurlijk nooit kans in dat het daardoor ineens weer goed komt haha.

Hij heeft nu btw weer een nieuwe vriendin, leuk voor hem, wens hem niks slechts toe.

Ik lig nu inderdaad ook al heerlijk in mijn bedje. Kan meestal niet slapen door allergieën, dus kijk altijd nog even op mijn telefoon.
Ik kan alle levensveranderende beslissingen zelf nemen, zonder met een ander rekening te hoeven houden. Ik kan mijn geld verspillen aan de meest zinloze dingen zonder daar commentaar op te krijgen. Ik kan zooi maken wanneer ik dat wil. Ik kan komen en gaan wanneer ik wil. Ik kan de muziek luisteren en tv programma's kijken die ik wil. Dat zijn allemaal geijkte antwoorden.

Maar het belangrijkste: ik heb alle tijd gehad om erachter te komen dat ik mezelf echt een heel erg leuk en goed mens vindt en het heel goed doe in het leven en daarom zoveel van mezelf hou dat ik geen ander meer nodig heb.
hondenmens schreef:
04-10-2017 23:51
Heb ik ook nooit gehad en dat roep ik als sinds mijn 10e. Nu ben ik 32 en de laatste 5 jaar zijn oud-klasgenoten van me massaal aan kinderen begonnen. Vorige week mijn vroegere buurmeisje weer. Telkens als ik zoiets lees voel ik me weer even afwijkend. Een kind krijgen wordt door de meeste vrouwen als een cadeau gezien. Het zou mijn ergste nachtmerrie zijn. Ik vermoed niet dat mijn kijk daarop nog gaat veranderen. En het is ook niet verstandig gezien mijn psychische problemen. Nu is mijn leven rustig en dat wil ik zo houden.
Wow nu al de 3e vrouw zonder kinderwens! Ik denk dat als je rond de 30 bent wel echt zeker weet dat je het niet wilt. Al heeft mijn tante nog op haar 40e een kind gekregen, omdat ze ineens de drang voelde! Het kan allemaal! Maar ik denk dat wij vrouwen dat op zich wel goed aanvoelen!
Ow man, mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest sinds ik single ben.

Ik gebruik niet veel en het is zo opgeruimd. Poetsen is ook zo gedaan. Enige is dat de katten zoveel haren.

Het allerbeste is wat mij betreft geen schoonouders! Zo heerlijk niet al dat gedoe erbij van dat soort mensen. ( Als je leuke schoonouders hebt is dat echt wel wat waard!)
spell68 schreef:
04-10-2017 23:59

Maar het belangrijkste: ik heb alle tijd gehad om erachter te komen dat ik mezelf echt een heel erg leuk en goed mens vindt en het heel goed doe in het leven en daarom zoveel van mezelf hou dat ik geen ander meer nodig heb.
Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is! Goed gezegd!
Naast het feit dat ik wel weer een relatie zou willen (ook geen kinderwens overigens als 30+er) zitten er veel voordelen aan single zijn:

Ik kan mijn huis inrichten en decoreren zoals ik dat wil.
Onzinnige spullen aanschaffen zonder klachten.
Fastfood eten in mijn afgeragde comfi outfit.
Een scheet laten, ook als die stinkt.
Het hele weekend bingewatchen zonder ook maar iets nuttigs te doen.
Spullen blijven precies daar liggen waar ik wil dat ze liggen.
Nooit consesssies over het eten hoeven doen.
Alleen met mijn eigen agenda rekening hoeven houden.
Geen verplichtingen omtrent de schoonfamilie.
Reizen plannen en doen waar ik zelf erg naar uitkijk.

Ik kan zo nog wel even doorgaan 😀.
Alicereturns schreef:
04-10-2017 22:51

Natuurlijk dromen wij singles allemaal van onze prins of prinses op het witte paard en vinden we onszelf soms heel sneu en zielig
Dat alles heb ik echt nog nooit gedacht.
Om half 2 een zak pinda's naar binnen werken zonder commentaar!
Donkeyskin schreef:
04-10-2017 23:44
Soms zet ik mijn trouwe, oude teddybeer in de lege stoel tegenover mij. :heart:
Dit vind ik lief!
hondenmens schreef:
04-10-2017 23:51
Heb ik ook nooit gehad en dat roep ik als sinds mijn 10e. Nu ben ik 32 en de laatste 5 jaar zijn oud-klasgenoten van me massaal aan kinderen begonnen. Vorige week mijn vroegere buurmeisje weer. Telkens als ik zoiets lees voel ik me weer even afwijkend. Een kind krijgen wordt door de meeste vrouwen als een cadeau gezien. Het zou mijn ergste nachtmerrie zijn. Ik vermoed niet dat mijn kijk daarop nog gaat veranderen. En het is ook niet verstandig gezien mijn psychische problemen. Dat vond mijn toenmalige psychologe ook. Dat gaf me rust, waren we het daar over eens. Ergens vond ik het ook wel confronterend als een ander bevestigd dat je daar niet geschikt voor bent. Maar ik heb gewoon teveel me-time nodig en houd het bij huisdieren. Al zijn dat soms ook net kleine kinderen qua gedrag. Ze kunnen zo teleurgesteld kijken alsof ze nooit iets krijgen. Ze worden helemaal wild van woorden als "vakantie" en "cadeautjes". Maar van dieren vind ik dat grappig.
Herkenbaar, voor mij is het om redenen ook niet verstandig, en ik wil het ook gewoon écht niet.
Ik heb me ook lang afwijkend en knullig gevoelt, mjah ik ben wie ik ben, en nogmaals ik zie van dichtbij veel van die jonge gezinnetjes, en ik ben daar echt niet jaloers op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven