Happy single topic!

04-10-2017 22:51 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic, hier issie dan:
Het Single-zijn-heeft-ook-heel-veel-voordelen-topic.

Natuurlijk dromen wij singles allemaal van onze prins of prinses op het witte paard en vinden we onszelf soms heel sneu en zielig, maar hier is geklaag en gemopper over single zijn verboden: hier alleen maar voordelen en leuke berichten over het single-schap :proud:
Iedereen die single is is welkom.

Ik zal zoals het hoort braaf aftrappen:
Ik vind het heerlijk om na een drukke dag de deur achter me dicht te trekken, mn comfi outfit aan te trekken inclusief verschrikkelijk lelijke konijnenpantoffels, te eten waar ik zin in heb en lekker de series te bingen (The fall nu voor de 2e x, Jamie in zn blootje :kwijl: ) zonder gemekker aan mijn hoofd!
I love it!

Shoot, zolang het maar positief is ;)
(Ps nee dit is geen kijk-mij-volmaakt-gelukkig-in-mijn-eentje-zijn-single-zijn-is-the-bomb-stelletjes-zijn-stom-topic, en dat hoeft ook niet, we zijn allemaal mensen..)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 06:52
11.06% gewijzigd
Donkeyskin schreef:
04-10-2017 23:44
Soms zet ik mijn trouwe, oude teddybeer in de lege stoel tegenover mij. :heart:
😂😂😂dat kan ook gewoon! Leuk topic!
dingus schreef:
06-10-2017 11:08
😂😂😂dat kan ook gewoon! Leuk topic!
Dank je, vind ik ook, veel leuke reacties!
@ Alice knap dat je aan jezelf werkt en logisch dat je er ook weleens van baalt dat je single bent. Wij zijn mensen, geen robots. 😜

@ Amand dit forum is er juist om te relativeren en naar de positieve kanten te kijken. 😉

Ik ga dit weekend leuke dingen doen. Heerlijk zelf bepalen wat ik eet en lekker winkelen met een kennisje, misschien een avondje stappen en zondag waarschijnlijk een date.

Fijn weekend allemaal 😚
Ik ben blij dat ik mezelf kan zijn. Heerlijk mijn ding doen zoals:

Gamen.
Eten.
Films kijken.
Lekker uitslapen niemand rekening houden.

Ik sta wel open voor een relatie.
Lattemacciato44 schreef:
06-10-2017 15:30
@ Alice knap dat je aan jezelf werkt en logisch dat je er ook weleens van baalt dat je single bent. Wij zijn mensen, geen robots. 😜

@ Amand dit forum is er juist om te relativeren en naar de positieve kanten te kijken. 😉

Ik ga dit weekend leuke dingen doen. Heerlijk zelf bepalen wat ik eet en lekker winkelen met een kennisje, misschien een avondje stappen en zondag waarschijnlijk een date.

Fijn weekend allemaal 😚
:hello:
Dank je! Ik ben er blij mee want ik word daar beter van 🙃.
En idd ik ben helaas niet van ijzer. (En ik ben niet unhappy, maar streven naar happier, daar is toch niks mis mee?)
Therobster87 schreef:
06-10-2017 16:07
Ik ben blij dat ik mezelf kan zijn. Heerlijk mijn ding doen zoals:

Gamen.
Eten.
Films kijken.
Lekker uitslapen niemand rekening houden.

Ik sta wel open voor een relatie.
Dit dus :rolling:
Rolami schreef:
06-10-2017 00:05
Haha, nou ja het was ook een beetje dat de balans weg was bij ons. Niet dat ik vind dat de vrouw moet schoonmaken ofzo,maar zij werkte veel minder. Schijnbaar meer tijd om zooi te maken ipv het op te ruimen.

Het was niet dat ik er veel last van had moet ik zeggen. Alleen nu vind ik het toch wel fijn dat mijn huis wat meer opgeruimd blijft zeg maar.

Nu 2 trainingen gehad met tennis en nog niet over competitie nagedacht, maar klinkt wel goed inderdaad.

Ik ben introvert eigenlijk, maar dan op de manier van dat het me energie kost teveel met groepen mensen om te gaan. Nieuwe mensen ontmoeten 1 op 1 vind ik leuk omdat je dan wat gemakkelijker de diepte in kan denk ik. Vaak erna wel weer tijd nodig om op te laden dus dat is als single (zoals ik het nu ervaar) prettig dat je voldoende tijd hebt.

Als ik nadenk over de behoefte aan een relatie kijk ik er nu zo tegen aan: Ik vind het prima single te zijn, maar sta open iemand te ontmoeten. Ik heb een leuk en goed leven en als iemand daar aanvulling aan kan geven is dat mooi. Zo niet dan blijf ik lekker single.
Ja dan kan ze dus mooi wel schoonmaken, maar dat mag je niet zeggen, feminisme hè. Ik zie ook meteen Peggy Bundy voor me.

Hoe jij introvert beschrijft is ook wat introvert zijn betekent. Ik ben het ook, daarom ben ik o.a. ook huiverig voor relaties, ik heb heel snel het gevoel dat mijn me time in gedrang kom en dan voel ik me beklemd. In het begin als het nieuw en interessant is, dan is dat niet zo, maar ik krijg dat na een paar maanden. Heb je dat probleem niet gehad met je ex- vriendin?
Mag ik ook meedoen met de club 'ik-sta-wel-open-voor-een-relatie-maar-heb-niet-de-behoefte-om-ooit-weer-samen-te-wonen'? Of is dat een ander topic?
RikM schreef:
06-10-2017 19:55
Mag ik ook meedoen met de club 'ik-sta-wel-open-voor-een-relatie-maar-heb-niet-de-behoefte-om-ooit-weer-samen-te-wonen'? Of is dat een ander topic?
Maar heb je ook een relatie dan?
Ik heb overigens precies hetzelfde, heb 10 jaar samengewoond, never nooit meer.
Ik snap echt werkelijk niet waarom mensen zo massaal gaan hokken, 24/ op mekaars lip, dat is niet leuk. En saai.
Alicereturns schreef:
06-10-2017 20:00
Maar heb je ook een relatie dan?
Ik heb overigens precies hetzelfde, heb 10 jaar samengewoond, never nooit meer.
Ik snap echt werkelijk niet waarom mensen zo massaal gaan hokken, 24/ op mekaars lip, dat is niet leuk. En saai.
Hetzelfde als jij. Lange relatie achter de rug, nu prima om een tijdje single te zijn maar dat hoeft wat mij betreft niet de rest van mijn leven, want alleen is ook maar alleen en een relatie heeft ook leuke kanten.

Samenwonen zie ik mij niet gauw meer doen, dan liever een LAT-relatie. Ik heb echt ruimte voor mezelf nodig en vind het heerlijk om mijn eigen gang te kunnen gaan en geen gezeur aan mijn hoofd te hebben.
spell68 schreef:
06-10-2017 19:42
Ja dan kan ze dus mooi wel schoonmaken, maar dat mag je niet zeggen, feminisme hè. Ik zie ook meteen Peggy Bundy voor me.

Hoe jij introvert beschrijft is ook wat introvert zijn betekent. Ik ben het ook, daarom ben ik o.a. ook huiverig voor relaties, ik heb heel snel het gevoel dat mijn me time in gedrang kom en dan voel ik me beklemd. In het begin als het nieuw en interessant is, dan is dat niet zo, maar ik krijg dat na een paar maanden. Heb je dat probleem niet gehad met je ex- vriendin?
Ff teruggelezen, ik heb dat ook. Ik voel me in groepen ook niet erg op mn gemak en ik vind het ook vermoeiend. Dat is dus introvert?
Ben ik ook wel, zou je misschien niet zeggen want ik heb als ik me op mn gemak voel een vrij vlotte babbel.

Ik voel me al goed, soms niet dus er kan nog het een en ander verbeterd worden, maar ik streef daar niet naar om dat dat de kans op een nieuwe lover zou verbeteren, puur om me nog beter met mezelf te voelen.

Daten heb ik niet veel behoefte aan, ik vind dat doodeng, maar ik ben er wel achter dat daar mn negatieve zelfbeeld grotendeels mee te maken heeft.
Dus ik kan wel weg blijven rennen en mensen uit mn Tinder smijten ;-D zodra het me te heet wordt onder de voetjes, maar het begint me te dagen dat ik mn angst negativiteit daar niet door oplos/wegkrijg... :$
RikM schreef:
06-10-2017 20:18
Hetzelfde als jij. Lange relatie achter de rug, nu prima om een tijdje single te zijn maar dat hoeft wat mij betreft niet de rest van mijn leven, want alleen is ook maar alleen en een relatie heeft ook leuke kanten.

Samenwonen zie ik mij niet gauw meer doen, dan liever een LAT-relatie. Ik heb echt ruimte voor mezelf nodig en vind het heerlijk om mijn eigen gang te kunnen gaan en geen gezeur aan mijn hoofd te hebben.
Ik ook, precies om dezelfde rede, ik heb echt ruimte nodig voor mezelf.
Ik ben al langer single, nou ja ook weer niet, ik was bijna 3 jaar single toen ik in mei een man tegenkwam, maar dat heb ik 2 maanden terug afgekapt want dit heerschap werd me te dominant en begon zich behoorlijk te misdragen. (En dan vind ik alleen helemaal niet 'ook maar alleen..', ik hoef niet iemand om maar niet alleen te zijn)

Ik besef mij trouwens iets, tuurlijk lijkt het mij ook leuk om weer lang met een lief iemand te zijn, maar ik zie zoveel mensen die lange relaties hebben diecer nou niet echt reuze spannend uit zien. Saai zelfs in veel gevallen, of de hele tijd discussies.
Single zijn is af en toe lastig (als ik sochtends nog in bed lig en ik dringend koffie wil maar geen zin heb om op te staan :proud: ), maar relaties zijn nou ook niet altijd een sprookje. (Met mn ex igg niet...)
Dan moeten we mijn ex maar eens voorstellen aan jouw ex. Kunnen die mooi elkaar het leven zuur maken. ;-)
Mijn laatste 3x he, die daarvoor van 10 jaar, snap achteraf niet hoe ik het zo labg heb volgehouden en daar zijn echt wel dingen gebeurt en we passen zo niet bij mekaar maar die had niks kwaads in de zin.
Dat was met de laatste man met wie ik wat op probeerde te bouwen wel een ander verhaal. Al begon dat heel onschuldig hoor..gelukkig had ik op tijd door dat ik weer eens over me heen liet lopen en opende hij mijn ogen waarom ik op dit soort dominante mannen die mij onzeker maakte neigde te vallen. Eerst mezelf maar even wat liever gaan vinden en wat neer zelfvertrouwen kweken.

Geniaal idee dus, hun koppelen...
(Hij is overigens niet Nederlands, en heeft maat Pinkeltje.. :proud: :whistle: :cencored:
(Oww Alice gedraag je toch es een x... ;-D :proud: )
Alicereturns schreef:
06-10-2017 20:27
Ff teruggelezen, ik heb dat ook. Ik voel me in groepen ook niet erg op mn gemak en ik vind het ook vermoeiend. Dat is dus introvert?
Ben ik ook wel, zou je misschien niet zeggen want ik heb als ik me op mn gemak voel een vrij vlotte babbel.

Ik voel me al goed, soms niet dus er kan nog het een en ander verbeterd worden, maar ik streef daar niet naar om dat dat de kans op een nieuwe lover zou verbeteren, puur om me nog beter met mezelf te voelen.

Daten heb ik niet veel behoefte aan, ik vind dat doodeng, maar ik ben er wel achter dat daar mn negatieve zelfbeeld grotendeels mee te maken heeft.
Dus ik kan wel weg blijven rennen en mensen uit mn Tinder smijten ;-D zodra het me te heet wordt onder de voetjes, maar het begint me te dagen dat ik mn angst negativiteit daar niet door oplos/wegkrijg... :$
Yup. In settings met sociale mensen loopt je batterij dan snel leeg. Ik ben nog een van de meest extraverte introverten, maar ik trek het in een kroeg een uur of 2 en soms 3, maar dan word ik chagrijnig en ga ik heel nors kijken. Tegenwoordig ga ik dan ook meteen weg. Ik voel me niet meer verplicht te blijven. Moet je nagaan hoe snel de batterij van iemand die nog veel introverter is, leeg is.

Overigens als ik een geanimeerd gesprek heb met iemand in een drukke kroeg dan heb ik er geen last van, omdat ik me volledig focus en dus geen prikkels krijg. Maar ik ben er beter in in 1 op 1 situaties. Dat is ook kenmerkend voor introverten. Ze komen dan voor anderen vaak over als extravert.

Als introvert heb ik ook niets met small talk. Ik praat alleen als ik iets te zeggen heb. Daarom doe ik niet aan daten. Dat is gemaakt voor extraverten. Ik ga pas praten als ik me op mijn gemak voel, zoals jij al aangaf.

Maar het lijkt me dat jouw reden om niet te daten veel meer te maken, heeft met angst voor afwijzing, omdat dat voor jou alleen maar je negatieve zelfbeeld zou bevestigen. Probleem is volgens mij dat je wel bevestiging nodig hebt dat je er wel toe doet en daarom het daten wel nodig hebt. Dat is een Dr. Jekyll en Mr Hyde verhaal.

Maar in het einde maakt het niet uit of je wegrent van tinder of niet, want het lost je probleem niet op. Overigens is het een contradictie dat je enerzijds zegt dat je je goed voelt, maar anderzijds een negatief zelfbeeld hebt. Je probeert dat jezelf rationeel wijs te maken. Eigenlijk ben je een hond die zijn eigen staart najaagt, dat werkt ook niet.
TO, je komt op mij niet echt over als 'n échte happy single die het single leven omarmd heeft, want je verlangen naar een zekere Mr Right proef je in al je reacties terug.
redbulletje schreef:
06-10-2017 23:25
TO, je komt op mij niet echt over als 'n échte happy single die het single leven omarmd heeft, want je verlangen naar een zekere Mr Right proef je in al je reacties terug.
Ik heb dat al verschillende keren niet ontkent en uitgelegd.
En is daar wat mis mee?
Ik word daar een beetje moe van dat ik dat nou weer uit moet gaan leggen, ga ik niet doen.
Er wordt door sommige forummers blijkbaar verwacht dat als je een topic opent als deze dat je 100 % volmaakt gelukkig moet zijn zonder ook maar een menselijk verlangen.
(Dat kan i.m.o allebei, blij met jezelf en de situatie accepteren zoals die is, en tegelijk bepaalde verlangens hebben)
Misschien kun je me uitleggen waarom jij je blijkbaar genoodzaakt voelt om mij hier op te wijzen Redbulletje?

Spell: thnx voor je reactie, klopt, ik ben zeer bang voor afwijzing.
Ik zit sinds kort bij een psycholoog daarvoor, ik wilde het namelijk graag zelf oplossen, maar het is zo'n ingexleten patroon, dat gaat gewoon niet. En of het een kwestie is van bevestiging van anderen, nou ja zoals je zegt, dat lost het probleem niet op.
En ik merk dat als iemand/een man wel een x positief is ik dat heel eng vind en weg dreig te rennen, want dat ben ik door mijn negatieve denkpatroon niet gewend, dat voelt niet veilig..
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 07:00
50.61% gewijzigd
spell68 schreef:
06-10-2017 19:42

Herkenbaar wat je zegt. Het was niet zo een probleem omdat ik meteen in het begin duidelijk heb gemaakt wat introversie is en wat ze kan verwachten. Dat ik tijd nodig heb om op te laden en dat het niets te maken heeft met haar.

Voor mij was het geen probleem maar na 2,5 jaar denk ik dat het lastig was voor haar. Als ik terugkijk waren er voldoende redenen om uit elkaar te gaan en vanuit haar oogpunt zal mijn introversie niet meegeholpen hebben. Niet de voornaamste reden, maar zeker bijgedragen aan de break up.

Tja, uiteindelijk pasten we dus niet bij elkaar en dat is niet iets waar ik me druk om maak. Ik ben niet bang voor relaties omdat ik altijd open en eerlijk probeer te zijn over wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. "Me time" is daar onderdeel van en als ze daar niet mee om kan gaan dan ...dan is dat toch echt haar probleem. Ik ga voor niemand veranderen hoe ik in elkaar zit omdat dat simpelweg een compromis is die ik niet kan maken en ook niet zou verwachten van iemand anders.

Voor mij heeft het op tijd grenzen aangeven geholpen. Verder ben ik ook niet bang om op mijn bek te gaan dus kies ik er voor om de ander te vertrouwen dat ze weten waar aan ze beginnen als ik er eerlijk over ben. Dan heb ik vanaf mijn kant er voldoende aan gedaan om de juiste verwachtingen te scheppen denk ik.
Mooi wat je zegt Rolami, ik heb bewondering voor hoe jij er tegenaankijkt.
Ik streef daar ook naar, maar daar moeten nog wat hindernissen voor worden genomen... (en daarom dit topic, voor extra motivatie en inspiratie :cheer2: :rolling: )
Het is ook een interessant topic en ook leuk om te lezen hoe iedereen het happy single zijn ervaart of daar naar streeft.

Ik vind knap hoe bewust jij aan jezelf werkt. Ik hoop voor je dat je inderdaad wat positieve dingen uit dit topic mee neemt. Je komt op mij niet over als iemand die heel veel motivatie nodig heeft overigens. Je lijkt in mijn ogen voldoende gedreven om aan jezelf en je geluk te werken. Dat is veel realistischer dan afwachten en hopen dat het aan komt waaien.
Rolami schreef:
07-10-2017 00:31
Herkenbaar wat je zegt. Het was niet zo een probleem omdat ik meteen in het begin duidelijk heb gemaakt wat introversie is en wat ze kan verwachten. Dat ik tijd nodig heb om op te laden en dat het niets te maken heeft met haar.

Voor mij was het geen probleem maar na 2,5 jaar denk ik dat het lastig was voor haar. Als ik terugkijk waren er voldoende redenen om uit elkaar te gaan en vanuit haar oogpunt zal mijn introversie niet meegeholpen hebben. Niet de voornaamste reden, maar zeker bijgedragen aan de break up.

Tja, uiteindelijk pasten we dus niet bij elkaar en dat is niet iets waar ik me druk om maak. Ik ben niet bang voor relaties omdat ik altijd open en eerlijk probeer te zijn over wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. "Me time" is daar onderdeel van en als ze daar niet mee om kan gaan dan ...dan is dat toch echt haar probleem. Ik ga voor niemand veranderen hoe ik in elkaar zit omdat dat simpelweg een compromis is die ik niet kan maken en ook niet zou verwachten van iemand anders.

Voor mij heeft het op tijd grenzen aangeven geholpen. Verder ben ik ook niet bang om op mijn bek te gaan dus kies ik er voor om de ander te vertrouwen dat ze weten waar aan ze beginnen als ik er eerlijk over ben. Dan heb ik vanaf mijn kant er voldoende aan gedaan om de juiste verwachtingen te scheppen denk ik.
Nou, dat klinkt heel volwassen. De meeste mensen vlammen in de eerste beste relatie zonder te beseffen of ze er klaar voor zijn en of de ander überhaupt wel past bij ze.

Ik denk dat mensen ook maar snel voorwaarden accepteren zonder de impact er van te begrijpen, voornamelijk me time. Want de meesten willen toch veel samen zijn. Begrijpelijk, hoewel ik denk dat meer me time voor veel stellen een betere balans zou kunnen verzorgen.
Alicereturns schreef:
06-10-2017 23:49
Ik heb dat al verschillende keren niet ontkent en uitgelegd.
En is daar wat mis mee?
Ik word daar een beetje moe van dat ik dat nou weer uit moet gaan leggen, ga ik niet doen.
Er wordt door sommige forummers blijkbaar verwacht dat als je een topic opent als deze dat je 100 % volmaakt gelukkig moet zijn zonder ook maar een menselijk verlangen.
(Dat kan i.m.o allebei, blij met jezelf en de situatie accepteren zoals die is, en tegelijk bepaalde verlangens hebben)
Misschien kun je me uitleggen waarom jij je blijkbaar genoodzaakt voelt om mij hier op te wijzen Redbulletje?
Maakt mij niet uit dat jij uiteindelijk liever in 'n relatie zit, maar nadat ik 'n ander happy single topic ook al 'ns in 'n topic waarin men dateervaringen ging delen heb zien transformeren, dacht ik nu eindelijk 'ns gelijkgestemden te treffen: mensen die beseffen dat ze oprecht veel gelukkiger zijn als single dan in 'n relatie.
Rolami schreef:
07-10-2017 08:00
Het is ook een interessant topic en ook leuk om te lezen hoe iedereen het happy single zijn ervaart of daar naar streeft.

Ik vind knap hoe bewust jij aan jezelf werkt. Ik hoop voor je dat je inderdaad wat positieve dingen uit dit topic mee neemt. Je komt op mij niet over als iemand die heel veel motivatie nodig heeft overigens. Je lijkt in mijn ogen voldoende gedreven om aan jezelf en je geluk te werken. Dat is veel realistischer dan afwachten en hopen dat het aan komt waaien.
Ik denk dat de reden waarom Alice zo vaak te horen krijgt dat mensen niet lezen dat ze happy single is, is omdat die twee zaken los van elkaar staan. Je zou happy moeten zijn, ook al ben je single of heb je een relatie. Zij is niet happy dus dan wordt het vrijwel onmogelijk om zowel happy single als happy gekoppeld te zijn.

Ik ben heel happy met mezelf. Het boeit me daarom eigenlijk ook niet of ik single ben. Dat is de status quo.

Dat is waar zij aan zou moeten werken. Ik hoop voor haar dat dat lukt.
Alicereturns schreef:
05-10-2017 16:37
Vesper: Ik wist het al wel maar jouw reactie bevestigt dat (en het is vooral fijn dat ik het ga snappen dat het bij mij ligt dat ik tot nu toe sinds mn laatste lange relatie niet veel succes meer had, dat ligt in dit geval toch voor een deel bij mij, ook dat ik door mijn onzekerheid juist bepaalde niet fijne types aantrek) ik helemaal niet zoveel zelfvertrouwen had tot nu toe en niet tevreden met mezelf.
(is vrij huge waarom dat zo is, negatief zelfbeeld enz. Ik ben daar sinds kort voor in therapie)
Dat maakt dat ik het echt wel lange tijd lastig heb gevonden, en soms nog, om single te zijn terwijl om je heen veel mensen dat niet zijn.
Dat heeft in mijn geval toch te maken met dat negatieve zelfbeeld waar ik al bijna mn hele leven last van heb, dat is namelijk voor je zelfvertrouwen niet erg geweldig.

Yasinaa: grappig, ik begin nu ook te zien dat er bepaalde oorzaken zijn, die bij mij liggen en dat het nu voorlopig eerst zaak is om dat aan te pakken, zodat ik echt blij met mezelf kan zijn.
Dat ben ik al zeer zeker, maar ik word blij van het idee dat als ik bovengenoemde (en nog meer) pijnpunten, en vooral mijn lage zelfbeeld (was de diagnose) aan pak het alleen nog maar leuker word met mezelf.
Ok dat gaat natuurlijk niet vanzelf, daar moet ik best nog wat voor doen en zal zeker niet altijd makkelijk zijn maar het motiveert enorm.
Inzicht is altijd goed en het is ook goed dat je aan jezelf gaat werken als jij je daar blijer van gaat voelen. Alleen denk ik ook dat de acceptatie hem ook zit in het accepteren van jouw eigen issues en die tot op zekere hoogte omarmen (heb ik ook gedaan en dat voelt fijn), zoals jouw angst voor afwijzing en jouw negatief zelfbeeld. Tot op zekere hoogte zou je kunnen stellen dat die dingen bij jou (zijn gaan) horen en o.a. ook juist die dingen maken jou extra uniek en waardevol als persoon. Het leven loopt ook zoals het moet lopen. Eventueel een voor jouw juiste man zal het misschien zelfs charmant vinden. Al denk ik dat wanneer je in de toekomst de juiste persoon tegen komt je nauwelijks of een stuk minder last hebt van de issues omdat je voelt dat het goed zit. Denk wel dat het goed is dat je niet meer echt date, lijkt me ook dat je het nu niet echt moet gaan opzoeken als je merkt dat je nu steeds tegen de foute kerels aan loopt, raak je alleen maar meer beschadigd van en het leven is voor de rest te mooi om te laten verpesten door dat soort sukkels. Bevestiging uit je zelf halen dat is het fijnste en dat voelt echt heerlijk. Al wel eens gedacht aan meditatie trouwens? Kan ook erg helpen.
Alicereturns schreef:
06-10-2017 20:38
Ik ook, precies om dezelfde rede, ik heb echt ruimte nodig voor mezelf.
Ik ben al langer single, nou ja ook weer niet, ik was bijna 3 jaar single toen ik in mei een man tegenkwam, maar dat heb ik 2 maanden terug afgekapt want dit heerschap werd me te dominant en begon zich behoorlijk te misdragen. (En dan vind ik alleen helemaal niet 'ook maar alleen..', ik hoef niet iemand om maar niet alleen te zijn)

Ik besef mij trouwens iets, tuurlijk lijkt het mij ook leuk om weer lang met een lief iemand te zijn, maar ik zie zoveel mensen die lange relaties hebben diecer nou niet echt reuze spannend uit zien. Saai zelfs in veel gevallen, of de hele tijd discussies.
Single zijn is af en toe lastig (als ik sochtends nog in bed lig en ik dringend koffie wil maar geen zin heb om op te staan :proud: ), maar relaties zijn nou ook niet altijd een sprookje. (Met mn ex igg niet...)
Over het algemeen durf ik wel te stellen dat wij vrijgezellen een veel beter leven hebben dan de meeste stellen. De meeste relaties zijn toch niet leuk. Dat is maar voor weinig mensen weg gelegd. Zie namelijk maar weinig stellen die echt leuk en lief met elkaar omgaan (en ja dat zou ik zelf ook wel leuk vinden als ik dat zou treffen maar anders hoeft het niet) en elkaar niet afsnauwen e.d. Dan liever lekker vrijgezel. Ook heerlijk trouwens: vanuit bed eten bestellen, het laten bezorgen en daarna lekker in bed oppeuzelen na avondje stappen. Mooi leven haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven