Durf te antwoorden III

18-09-2017 21:55 3011 berichten
Het omgekeerde durf te vragen topic.

Je verzint een vraag bij het antwoord dat je voorgang(st)er heeft gegeven, en vervolgens geef je een antwoord voor de volgende vraag die nog komen gaat .

Have fun!

Laatste antwoord:
'Omdat deze vol is'
Heeft die meneer die jullie vannacht allebei heeft verwend nog iets achter gelaten ?

Niet goedkoop
Wat was nou de vraagprijs voor die vervuilde slip met extra remsporen van jou?

omo
Hoe houdt de Sint zijn baard zo netjes wit?

Rik, Sam en Noa
Ben je nu nog steeds niet uit die kast gekomen, wat staat daar nu in wat zo belangrijk is dat je het niet durft achter te laten ?

Wie heb jij net allemaal door de wc gespoeld ?

Halen morgen wel een nieuwe
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik doen zonder m'n oma?

Mark Rutte
Dus jou ideale man heeft het intellect van rapper Sjors, de kop van Mison Sere en het lijf van?

Zingen in de kerk
Hoé noem jij vrijen met voorbehoedsmiddel?

De dag is nog lang
Wat zij nieke1 toen ook de derde forummer niet reageerde op haar privé berichtje met een booty call?

Nu niet, nooit niet!
Wat zei jij toen jij door een niet nader te noemen Viva forummer werd gevraagd samen deel te nemen aan een cursus Nederlands spelling en grammatica?

Het doet pijn aan mijn ogen.
Wat gebeurt er met jou als in jouw gezin jullie allemaal de letter W van Sinterklaas krijgen ?

Lekker veel chocolade
Waar zijn jou aller geilste dromen mee gevuld?

dat ging snel.
Wat vond jij van die pijpbeurt die jouw lerares Nederlands jou gaf tijdens de les vroeger ?

Beter iets dan niets
Wat zei jou laatste blind-date toen hij jou voor het eerst zag?

dat is wel bedroevend
Wist je al dat het voor Viva-mannen verboden is om zich op te winden hier op het forum ?

Even afkoelen
Wat ik me afvraag Mother_Earth, als je eindelijk eens een man hebt gescoord voor een one night stand wat doe je daarna de komende 6 maanden?

laag libido
Hoe komt het dat je vrouw steeds maar klaagt dat ze zoveel te kort komt door jou ?

We zijn er om elkaar te helpen
Waarom haal jij altijd een extra flacon glijmiddel in huis als Sinterklaas langskomt?

daar zijn de pieten voor
Vanaf dat Sinterklaas voet aan grond zet ben ik geen één nachtje meer alleen, hoe denk jij dat hij al mijn wensen vervult ? :biggrin:

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de .......
Wist jij dat Sinterklaas dit jaar alleen maar vrouwelijke pieten meeneemt naar ons land?

dan maar de zak!
anoniem_352904 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 12:10
Reden: spelfout
0.47% gewijzigd
Wil je ook 1 chipje ?

Hebberd
Is er een naam voor jou als je alleen al dit weekend 20 jongens mee naar huis hebt genomen?

verzamelen
Wat roep jij als je overleg wil met alle toy-boys van je vrouw ?

Tactiek bespreking
:-D
Waar bestaat jou voorspel uit?

ik ben even leeg....
Dus zelfs zonder dat ik je aanraak heeft het al effect ? :proud:

Bosje bloemen
Wat is het meest lullige cadeautje waar je lover elke keer mee komt aanzetten?

lekker orgineel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven