Test negatief 1 week overtijd

10-10-2017 15:53 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds enkele maanden gestopt met de pil een cyclus van precies 28 dagen. 2 oktober was mijn NOD maar nog steeds niet ongesteld.. 3 testen allemaal negatief

Soms misselijk en pijn aan m'n borsten maar dit kan misschien ook tussen mijn oren zitten....

Wat nu?
Afwachten en anders naar de dokter.
Maar na 3 negatieve testen zal ik toch niet meer zwanger zijn? Dokter zei dat ik moet afwachten tot volgende week.. Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt "?
Tuttebel26 schreef:
10-10-2017 16:11
Maar na 3 negatieve testen zal ik toch niet meer zwanger zijn? Dokter zei dat ik moet afwachten tot volgende week.. Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt "?
Weet je je eisprong? Hier een wisselende cyus en pas op dag 50 positief getest
Dan doe je toch wat de dokter zegt? Afwachten dus.
Ik had ook eens zoiets, maar werd toen gewoon wat later ongesteld. Soms als je veel spanning/stress/ onrust in je lijf hebt dan kan het de boel ophouden is mijn ervaring. Ik weet niet of dit voor jou ook zo is.

In principe pikken die zwangerschapstesten het hcg hormoon wel goed op, dus denk dat je ervan kunt itgaan dat je niet zwanger bent als je een regelmatige cyclus hebt.
Afwachten dus.. 😕
Mocht je (opnieuw) naar dokter gaan zou ik wel een bloedtest vragen en niet via de normale zwangerschapstest, want deze zijn hetzelfde als degene die je in de winkel koopt!
Jinxie schreef:
10-10-2017 16:42
Mocht je (opnieuw) naar dokter gaan zou ik wel een bloedtest vragen en niet via de normale zwangerschapstest, want deze zijn hetzelfde als degene die je in de winkel koopt!

Ze moet eerst gewoon afwachten tot volgende week.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
10-10-2017 17:05
Ze moet eerst gewoon afwachten tot volgende week.
Ja ik bedoelde als ze hierna nog steeds negatief test en niet ongesteld is :)
Hier precies hetzelfde vorige week, had echt het gevoel zwanger te zijn, had alleen geen positieve testen. En werd toen (ondanks echt al jaren een keurige cyclus van 28 dagen) een week later gewoon ongesteld.
Afwachten dus op je menstruatie...
Heb hetzelfde gehad. Maar bleek wél zwanger te zijn. Pas na 3 weken een positieve test in handen succes!
Dankjewel voor je berichtje. Nog steeds niet ongesteld, ook niet meer getest.. Probeer het een beetje van me af te zetten en test volgende week wel weer..
Vandaag toch ongesteld geworden, na die negatieve testen ben ik in iedergeval blij dat ik het 'weer doe'. 😂
Jammer! Ik had gehoopt dat je hetzelfde had met testen als bij mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven