Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
woensdag 11 oktober 2017 om 18:43
woensdag 11 oktober 2017 om 19:00
woensdag 11 oktober 2017 om 19:09
Alleen tijdens het droogpompen van de vijver gingen ze 1 nacht door. Het zoeken in de omgeving werd steeds gestaakt rond zonsondergang.Lucylucille schreef: ↑11-10-2017 19:00Nee hoor, dan hebben ze verlichting, net zoals bij die vijver vorige week. Toen zijn de hulpdiensten de hele nacht door gegaan.
woensdag 11 oktober 2017 om 19:26
De politie rapporteert aan het OM en is geen verantwoording schuldig aan de pers.
Wat is de meerwaarde als de pers weet op basis van welke sporen Michael P. opgepakt is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 11 oktober 2017 om 19:30
woensdag 11 oktober 2017 om 19:34
Als hij al gezien is.
Probleem is dat iedereen zijn eigen invulling gaat geven aan het verhaal, mensen vergissen zich in gezichten en data.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 11 oktober 2017 om 19:36
Zal wel aan mij liggen, maar ik hoop net dat ze gevonden wordt.
Liever dood gevonden worden dan nog 20 jaar in onzekerheid.
Ik hoop dan elke keer weer dat de nachtmerrie voor haar familie en omgeving tenminste stopt.
(En ik heb helaas nog weinig hoop dat ze haar levend vinden.)
woensdag 11 oktober 2017 om 19:41
Ongelofelijk inderdaad.marjorette schreef: ↑11-10-2017 19:35Oja en als moeder zou ik hem in 2010 al "ontkind" hebben, zou hem nooit meer willen zien. Ziek persoon.
Gewoon dat walgelijke jong thuis laten komen tijdens verlof na zoveel gruwelijke daden jarenlang.
Niet te begrijpen.
woensdag 11 oktober 2017 om 19:42
In Zeewolde, dus dat staat los van de oorspronkelijke reden van aanhouding als ik het goed begrijp.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/768657/ ... vermissing
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.