Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
Je komt trouwens gemakkelijk ongezien het natuurgebied in, lopend of op de fiets. Met een auto gaat dat niet. Er zijn een paar parkeerplaatsen, maar je kunt niet de Stille Kern in met de auto.
Inderdaad, laat de politie (of een andere daartoe bevoegde partij) toch zelf persconferenties aankondigen. Jezus, dat getwitter...
ilske79 schreef:
11-10-2017 17:16
Wanneer komt me? Zo laat op dag? Wat kan reden zijn om me in te schakelen? Om huisje binnen te komen? Als ze haar gevonden hebben? Who know?
Ja, want de ME gaat om klokslag 17:00 uur naar huis :bonk:

Ik vind een vraag niet snel extreem dom, maar deze komt op nummer 1.
Noesa schreef:
11-10-2017 18:35
Het een sluit het ander niet uit. Ze is nog steeds niet terecht.
Dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde met oog op al snel donker worden !
Andere dagen stopten Xe op tijd
Iedere keer als ik de volkskrant pagina open ben ik zo bang dat ze is gevonden. Ik weet eigenlijk bijna zeker dat dat arme meisje niet meer in leven is. En nee, ik ben niet helderziend :(
ilske79 schreef:
11-10-2017 18:49
Ik bedoelde met oog op al snel donker worden !
Andere dagen stopten Xe op tijd
Nee hoor, dan hebben ze verlichting, net zoals bij die vijver vorige week. Toen zijn de hulpdiensten de hele nacht door gegaan.
Een getuige zou Michael P. op de dag dat Anne Faber vermist werd in het gebied hebben gespot en de politie getipt.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 11-10-2017 19:13
3.17% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ondanks dat het nu donker wordt gaan ze door met zoeken, ze hebben het bootje nu ook ingezet.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Lucylucille schreef:
11-10-2017 19:00
Nee hoor, dan hebben ze verlichting, net zoals bij die vijver vorige week. Toen zijn de hulpdiensten de hele nacht door gegaan.
Alleen tijdens het droogpompen van de vijver gingen ze 1 nacht door. Het zoeken in de omgeving werd steeds gestaakt rond zonsondergang.
Eerste auto's vertrekken uit het gebied. De boot voorop.
Siofra schreef:
11-10-2017 11:52
Is het gebruikelijk dat de politie zulke info achter houdt? Beetje raar toch?

De politie rapporteert aan het OM en is geen verantwoording schuldig aan de pers.
Wat is de meerwaarde als de pers weet op basis van welke sporen Michael P. opgepakt is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Siofra schreef:
Een getuige zou Michael P. op de dag dat Anne Faber vermist werd in het gebied hebben gespot en de politie getipt.
Klopt.
Die smerige gore klootzak zit vast maar praat niet.
Ik kreeg die hond wel aan het praten
Maar dan ben ik natuurlijk de barbaar
Siofra schreef:
Ik vraag me af op welk tijdstip de getuige hem die 29ste september gezien heeft. Voor of na haar verdwijning?
Ik ben ook al dagen dat monster tot een bekentenis aan het dwingen.
In mijn hoofd...
Haaz schreef:
11-10-2017 19:27
Klopt.
Als hij ook dit gedaan heeft dan mogen ze hem wel een spuitje geven, hup weg ermee, alle rechten verspeelt. Dan maar een barbaar.
Iedereen mij hier uitjouwen laatst en ik blijk nu gelijk te hebben helaas.

Hij heeft een auto gebruikt.
Noesa schreef:
11-10-2017 19:30
Ik vraag me af op welk tijdstip de getuige hem die 29ste september gezien heeft. Voor of na haar verdwijning?

Als hij al gezien is.

Probleem is dat iedereen zijn eigen invulling gaat geven aan het verhaal, mensen vergissen zich in gezichten en data.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Een getuige heeft de verdachte op de dag van haar verdwijning in het natuurgebied gezien. (Twitter)
Oja en als moeder zou ik hem in 2010 al "ontkind" hebben, zou hem nooit meer willen zien. Ziek persoon.
greenbean schreef:
11-10-2017 18:59
Iedere keer als ik de volkskrant pagina open ben ik zo bang dat ze is gevonden. Ik weet eigenlijk bijna zeker dat dat arme meisje niet meer in leven is. En nee, ik ben niet helderziend :(
Zal wel aan mij liggen, maar ik hoop net dat ze gevonden wordt.
Liever dood gevonden worden dan nog 20 jaar in onzekerheid.

Ik hoop dan elke keer weer dat de nachtmerrie voor haar familie en omgeving tenminste stopt.

(En ik heb helaas nog weinig hoop dat ze haar levend vinden.)
Haaz schreef:
11-10-2017 19:27
Klopt.
Maar dan was het juridisch niet meer bruikbaar zeker?
marjorette schreef:
11-10-2017 19:35
Oja en als moeder zou ik hem in 2010 al "ontkind" hebben, zou hem nooit meer willen zien. Ziek persoon.
Ongelofelijk inderdaad.
Gewoon dat walgelijke jong thuis laten komen tijdens verlof na zoveel gruwelijke daden jarenlang.
Niet te begrijpen.
Siofra schreef:
In Zeewolde, dus dat staat los van de oorspronkelijke reden van aanhouding als ik het goed begrijp.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/768657/ ... vermissing
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven