Sportkleding overdag
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:38
Hi,
Ik weet niet zo veel van mode af, maar ik zie zo veel vrouwen in een hardloopbroek over straat, in de winkel, in de trein.. Is dit echt een mode dingetje? Of zijn ze wezen sporten en houden ze die zweetbroek aan? Ik sport zelf heel veel en ik heb altijd dus meteen de associatie met bezwete sportkleding.. Ik kan het niet helpen, maar ik denk telkens 'iel' als ik het zie.
Of ben ik weer zo iemand die een trend niet snapt? Waarom is dit een ding?
Ik weet niet zo veel van mode af, maar ik zie zo veel vrouwen in een hardloopbroek over straat, in de winkel, in de trein.. Is dit echt een mode dingetje? Of zijn ze wezen sporten en houden ze die zweetbroek aan? Ik sport zelf heel veel en ik heb altijd dus meteen de associatie met bezwete sportkleding.. Ik kan het niet helpen, maar ik denk telkens 'iel' als ik het zie.
Of ben ik weer zo iemand die een trend niet snapt? Waarom is dit een ding?
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:44
Active wear
https://www.youtube.com/watch?v=CYRENWT8lz8
Ik moest gelijk hier aan denken. Misschien geeft dit antwoord op je vraag?
Dit is mijn motto
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:48
Waarom zou dat nou weer niet kunnen? Als ik hier in het openluchtzwembad geweest ben, heb ik ook een makkelijke broek aan als ik daarna naar de winkel ga. Of een soort van trainingsbroek als ik in de tuin aan het werken ben, als ik dan tussendoor wat haal ga ik echt niet omkleden hoor. Hoezo zou die broek bezweet moeten zijn?
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:49
Moest ik ook gelijk aan denken. Vorige week direct na het sporten even naar de supermarkt geweest in my active wear.zozoe schreef: ↑13-10-2017 11:44Active wear
Moeten ze dat niet gewoon zelf weten? Misschien hebben ze wel een aandoening waardoor knellende kleding niet goed zit.Blondie456 schreef: ↑13-10-2017 11:45Er zijn mensen die b8ijna altijd in een joggingbroek of iets lopen. Ik snap dat ook niet hoor.
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:50
Ik denk beide.
Het is een mode dingetje, maar mensen trekken ook juist alvast hun sportkleding aan, of houden het nog even aan bij boodschappen doen/kinderen halen/whatever. Ik denk juist omdat het een mode ding is, dan is het meer 'geaccepteerd' om in je sportoutfit nog/alvast wat andere taken te doen. Maar dus ook om het gewoon zomaar aan te trekken, net als in het filmpje
er wordt ook veel meer mooiere sportkleding gemaakt tegenwoordig wat hierop inspeelt.
Het is een mode dingetje, maar mensen trekken ook juist alvast hun sportkleding aan, of houden het nog even aan bij boodschappen doen/kinderen halen/whatever. Ik denk juist omdat het een mode ding is, dan is het meer 'geaccepteerd' om in je sportoutfit nog/alvast wat andere taken te doen. Maar dus ook om het gewoon zomaar aan te trekken, net als in het filmpje
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:58
Geitenbreier schreef: ↑13-10-2017 11:49Moest ik ook gelijk aan denken. Vorige week direct na het sporten even naar de supermarkt geweest in my active wear.![]()
Dit is mijn motto
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:07
Klopt. Voor het sporten vind ik mijn oudste lelijkste kleding alleen goed genoeg dus mensen zullen dan ook wel denken: wat een onverzorgd type fietst daar rond. Maar dan ben ik op weg naar de sportschool of op weg naar huis vanuit de sportschool.Hetvrijewoord schreef: ↑13-10-2017 11:46Misschien gáán ze nog sporten, is ook een optie. En anders: het zit lekker waarschijnlijk.