Met een ander gezoend

14-10-2017 21:26 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_356647 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 19:22
0.00% gewijzigd
Niet vertellen in dit geval. Je gaat het nooit meer doen en je straf is dat je er mee moet leven voor altijd.

Je vriend heeft er helemaal niks aan om dit te weten.
Bebis schreef: ↑
14-10-2017 21:49
Iedereen hier zegt dat ze het niet moet vertellen? Lekkere relatie heb je dan..
Ik vind dat je het wel moet vertellen. Het is zoals het is. Op de blaren zitten doe je niet door het niet te vertellen. Je vriend verdient de waarheid en dan kan hij op basis daarvan een keus maken. En als hij niet verder met je wil, dan heb je het er zelf naar gemaakt.

Helemaal mee eens; ik snap dat ook nooit. Het niet vertellen is gewoon the easy way out. En niet 'zelf maar op de blaren zitten' zoals het hier mooi genoemd wordt. Laat je vriend gewoon zelf bepalen of hij wel of niet met je verder wil gaan, na jouw actie.

Als mijn partner het zou vertellen als er iets zou zijn gebeurd, zou ik daar tenminste nog respect voor kunnen opbrengen. Het verzwijgen onder het mom van dat hij mij geen pijn zou willen doen, zou de relatie 100% de kop kosten op het moment dat ik er achter zou komen.
Lastige kwestie, ik snap de reacties als "Niet vertellen" wel, maar ook die van "Wel vertellen". Als je vriend weer terug is dan komt er vast vanzelf een punt waarop je inspringt. Je voelt je ontzettend schuldig, probeer de feestjes intussen te ontlopen!
Verhip schreef: ↑
15-10-2017 12:47
Helemaal mee eens; ik snap dat ook nooit. Het niet vertellen is gewoon the easy way out. En niet 'zelf maar op de blaren zitten' zoals het hier mooi genoemd wordt. Laat je vriend gewoon zelf bepalen of hij wel of niet met je verder wil gaan, na jouw actie.

Als mijn partner het zou vertellen als er iets zou zijn gebeurd, zou ik daar tenminste nog respect voor kunnen opbrengen. Het verzwijgen onder het mom van dat hij mij geen pijn zou willen doen, zou de relatie 100% de kop kosten op het moment dat ik er achter zou komen.
Dat dus!
Ik snap eigenlijk wel dat je irritaties krijgt als je elkaar niet kan zien, vind dat geen teken van een slechte relatie.
Ik wil heel graag reageren dat je eerlijk moet zijn en dat hij het recht heeft om te kiezen of hij met jou verder wil na deze actie. Ik vind ook dat je niet op de blaren zit als je dit vertelt, en dat het gewoon de makkelijke manier is. Maaaaarrr, om eerlijk te zijn, ik was ook voor die makkelijke weg gegaan. Ik had het niet aan mijn vriend verteld in dit geval.
Super bedankt iedereen voor de reacties en meningen!!

Ik heb er heel lang over nagedacht en ben er letterlijk ziek van geweest.
Uiteindelijk heb ik besloten om het niet te vertellen.. Want ik verpest dan niet alleen de relatie maar zadel hem op met het gevoel alsof hij niet goed genoeg is en maak hem daarmee alleen maar super onzeker. Dat gun ik hem echt niet. Deze kus duurde maar 2 seconde en ik heb daar zooooveel spijt van en voel me echt een kutwijf maar weet nu gewoon zeker dat dit niet nog een keer gebeurd en dat mijn vriend de ware is en dit niet verdiend. We schieten er niks mee op als ik dit vertel, sterker nog dan is het gewoon over.

Ik moet nu leven met dit schuldgevoel, wat echt super kut is. Persoonlijk denk ik wel dat dat echt het ultieme 'op de blaren zitten' is.
En idd ik ga de feestjes de komende tijd vermijden en opletten hoeveel ik drink. Ik weet zeker dat wanneer mijn vriend terug is het allemaal goed komt!!

Bedankt allemaal
Ik zou wel even voor jezelf achterhalen hoe het komt dat je dit gedaan hebt, en dan daar aan werken, alleen of met je vriend.
Die kus zelf is namelijk het gevolg van iets anders. Een al bestaand probleem.
Om te voorkomen dat zoiets als dit nog eens gebeurt moet je dat al bestaande probleem aanpakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven