Waar gordijnen kopen?

16-10-2017 13:51 27 berichten
We willen graag nieuwe gordijnen kopen.
Waar hebben jullie je gordijnen gekocht? En ben je tevreden met de service en de prijs/kwaliteit verhouding?
IKEA

goedkoopste optie.

Heel tevreden met prijs/kwaliteitverhouding.

Ook wel eens gordijnen op marktplaats gekocht. Hele mooie dikke dure, voor een prikkie.
Leen bakker, prima bevallen
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 14:11
32.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Carpet right. Mooie gordijnen, veel opties en een goede prijs.
leenbakker, goed bevallen.
kwantum, heel tevreden.!
Voor het overgrote deel (slaapkamers) bij de Hema. Niet superveel keuze, maar voor ons voldoende. De kwaliteit is uitstekend en ze hebben vaak acties waarbij je geen maakkosten betaalt.
Voor de woonkamer en de kinderslaapkamer vonden we bij de Hema niets naar onze gading. Om die reden naar een speciaalzaak in vloeren, zonwerking en raambekleding gedaan. Supermooie spullen en oneindige keuze uit materialen, maar wel meteen een stuk duurder.
Oh en ik heb ook wel eens rolgordijnen via internet besteld; was eigenlijk ook prima en niet duur.
Bij de Formido, was een aanbieding (25 procent korting op alle gordijnen en vitrages op maat gemaakt)
Erg tevreden, mooi op maat gemaakt. Ik ben dol op mooie gordijnen, ze geven je huis net dat extra's vind ik.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
HEMA, inderdaad vaak geen maakkosten en ik ben er tevreden over.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Mijn schoonmoeder, maar de Hema gaat ook prima
De Hema vond ik teleurstellend qua kwaliteit, de gordijnen van Leen Bakker zijn erg naar mijn zin.
Ik ga al jullie opties is bekijken.
sprokkelientje schreef:
16-10-2017 14:24
Bij de Formido, was een aanbieding (25 procent korting op alle gordijnen en vitrages op maat gemaakt)
Erg tevreden, mooi op maat gemaakt. Ik ben dol op mooie gordijnen, ze geven je huis net dat extra's vind ik.
Ik vind de kleur zo moeilijk.
We hebben een grijze muur. Ik vind Petrol gordijnen daarbij heel mooi maar ik ben bang dat ik die kleur snel beu ben. Misschien ga ik voor antraciet of heel donker blauw. Ik kan daar zo over twijfelen dat ik er gek van word.
kwantum, heel tevreden
(alleen helaas niet bestand tegen de nagels van de heren kat:)
watdachtjehiervan schreef:
16-10-2017 14:38
We hebben een grijze muur. Ik vind Petrol gordijnen daarbij heel mooi maar ik ben bang dat ik die kleur snel beu ben. Misschien ga ik voor antraciet of heel donker blauw. Ik kan daar zo over twijfelen dat ik er gek van word.
Wat is makkelijker/goedkoper, een andere kleur op de muur of een andere kleur gordijnen?

Koop mooie neutrale gordijnen (wij hebben een heel donkergrijs, al meer dan 10 jaar) en verf je muur petrol.
Genoeggedronken schreef:
16-10-2017 15:18
Wat is makkelijker/goedkoper, een andere kleur op de muur of een andere kleur gordijnen?

Koop mooie neutrale gordijnen (wij hebben een heel donkergrijs, al meer dan 10 jaar) en verf je muur petrol.
De muur is betonlook en dus erg duur. En heel mooi vinden wij dus die blijft zo.
Ik ben wel met je eens dat we de gordijnen beter neutraal kunnen doen. Maar weet dus niet goed welke kleur.
16-10-2017 15:24
De muur is betonlook en dus erg duur. En heel mooi vinden wij dus die blijft zo.
Ik ben wel met je eens dat we de gordijnen beter neutraal kunnen doen. Maar weet dus niet goed welke kleur.
neutrale kleuren zijn beige, zwart, grijs, desnoods met een motief erin.
Neem anders een kat, dan ben je allang blij dat de gordijnen nog hangen :p:
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 15:32
0.24% gewijzigd
Leen Bakker, drie keer voor beneden, boven en zolderverdieping. Drie keer niet zo duur en hardstikke tevreden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
miedo schreef:
16-10-2017 15:27
neutrale kleuren zijn beige, zwart, grijs, desnoods met een motief erin.
Neem anders een kat, dan ben je allang blij dat de gordijnen nog hangen :p:
Dit is de beste tip ooit :-D
Gordijnen van Leen Bakker wel tevreden over.

Bij muren in betonlook zou ik gen antraciet doen dan wordt het helemaal zo saai grijs en donker.

Effen petrol en misschien inderdaad snel op uitgekeken.

Ik zou gaan voor gordijnen met en motief waarin grijs en een andere kleur of kleuren terug komen.
Witte gordijnen? Kan mooi zijn bij gekleurde muren. Van die mooie dikke off-white....

Ik heb overigens al jaren rode gordijnen in de woonkamer. Ze zijn aan de kant naar de ramen toe wel flink verkleurd, maar aan de 'goeie' kant zie je daar niets van. En van IKEA dus.

Ik heb ooit een keer één gordijn voor een deur bij HEMA gekocht. Kostte me toen alles bij elkaar 80 euro (2005). Ik vond het schreeuwend duur. De woonkamergordijnen van IKEA zijn twee voor 40 euro.
123gordijn.nl. Mooie kwaliteit, mooi gemaakt.
Bij de woninginrichter, denk ik. Of je komt uit bij goedkope of middle class gordijnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kwantum!
16-10-2017 14:38
Kleur is ook moeilijk. Grijs bij petrol vind ik erg mooi. Wij hebben felrode gordijnen tot op de grond (schuifdeuren) van glansstof met subtiel patroontje bij een grijze vloer...ben ze nog steeds niet zat na 3 jaar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven