Waar gordijnen kopen?
maandag 16 oktober 2017 om 14:19
Voor het overgrote deel (slaapkamers) bij de Hema. Niet superveel keuze, maar voor ons voldoende. De kwaliteit is uitstekend en ze hebben vaak acties waarbij je geen maakkosten betaalt.
Voor de woonkamer en de kinderslaapkamer vonden we bij de Hema niets naar onze gading. Om die reden naar een speciaalzaak in vloeren, zonwerking en raambekleding gedaan. Supermooie spullen en oneindige keuze uit materialen, maar wel meteen een stuk duurder.
Oh en ik heb ook wel eens rolgordijnen via internet besteld; was eigenlijk ook prima en niet duur.
Voor de woonkamer en de kinderslaapkamer vonden we bij de Hema niets naar onze gading. Om die reden naar een speciaalzaak in vloeren, zonwerking en raambekleding gedaan. Supermooie spullen en oneindige keuze uit materialen, maar wel meteen een stuk duurder.
Oh en ik heb ook wel eens rolgordijnen via internet besteld; was eigenlijk ook prima en niet duur.
maandag 16 oktober 2017 om 14:24
maandag 16 oktober 2017 om 14:38
Ik vind de kleur zo moeilijk.sprokkelientje schreef: ↑16-10-2017 14:24Bij de Formido, was een aanbieding (25 procent korting op alle gordijnen en vitrages op maat gemaakt)
Erg tevreden, mooi op maat gemaakt. Ik ben dol op mooie gordijnen, ze geven je huis net dat extra's vind ik.
We hebben een grijze muur. Ik vind Petrol gordijnen daarbij heel mooi maar ik ben bang dat ik die kleur snel beu ben. Misschien ga ik voor antraciet of heel donker blauw. Ik kan daar zo over twijfelen dat ik er gek van word.
maandag 16 oktober 2017 om 15:18
Wat is makkelijker/goedkoper, een andere kleur op de muur of een andere kleur gordijnen?watdachtjehiervan schreef: ↑16-10-2017 14:38Ik vind de kleur zo moeilijk.
We hebben een grijze muur. Ik vind Petrol gordijnen daarbij heel mooi maar ik ben bang dat ik die kleur snel beu ben. Misschien ga ik voor antraciet of heel donker blauw. Ik kan daar zo over twijfelen dat ik er gek van word.
Koop mooie neutrale gordijnen (wij hebben een heel donkergrijs, al meer dan 10 jaar) en verf je muur petrol.
maandag 16 oktober 2017 om 15:24
De muur is betonlook en dus erg duur. En heel mooi vinden wij dus die blijft zo.Genoeggedronken schreef: ↑16-10-2017 15:18Wat is makkelijker/goedkoper, een andere kleur op de muur of een andere kleur gordijnen?
Koop mooie neutrale gordijnen (wij hebben een heel donkergrijs, al meer dan 10 jaar) en verf je muur petrol.
Ik ben wel met je eens dat we de gordijnen beter neutraal kunnen doen. Maar weet dus niet goed welke kleur.
maandag 16 oktober 2017 om 15:27
neutrale kleuren zijn beige, zwart, grijs, desnoods met een motief erin.watdachtjehiervan schreef: ↑16-10-2017 15:24De muur is betonlook en dus erg duur. En heel mooi vinden wij dus die blijft zo.
Ik ben wel met je eens dat we de gordijnen beter neutraal kunnen doen. Maar weet dus niet goed welke kleur.
Neem anders een kat, dan ben je allang blij dat de gordijnen nog hangen
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 15:32
0.24% gewijzigd
maandag 16 oktober 2017 om 15:46
maandag 16 oktober 2017 om 16:10
Witte gordijnen? Kan mooi zijn bij gekleurde muren. Van die mooie dikke off-white....
Ik heb overigens al jaren rode gordijnen in de woonkamer. Ze zijn aan de kant naar de ramen toe wel flink verkleurd, maar aan de 'goeie' kant zie je daar niets van. En van IKEA dus.
Ik heb ooit een keer één gordijn voor een deur bij HEMA gekocht. Kostte me toen alles bij elkaar 80 euro (2005). Ik vond het schreeuwend duur. De woonkamergordijnen van IKEA zijn twee voor 40 euro.
Ik heb overigens al jaren rode gordijnen in de woonkamer. Ze zijn aan de kant naar de ramen toe wel flink verkleurd, maar aan de 'goeie' kant zie je daar niets van. En van IKEA dus.
Ik heb ooit een keer één gordijn voor een deur bij HEMA gekocht. Kostte me toen alles bij elkaar 80 euro (2005). Ik vond het schreeuwend duur. De woonkamergordijnen van IKEA zijn twee voor 40 euro.
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:15
Kleur is ook moeilijk. Grijs bij petrol vind ik erg mooi. Wij hebben felrode gordijnen tot op de grond (schuifdeuren) van glansstof met subtiel patroontje bij een grijze vloer...ben ze nog steeds niet zat na 3 jaar.watdachtjehiervan schreef: ↑16-10-2017 14:38Ik vind de kleur zo moeilijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.