Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:20
Ze zouden een functioneringspercentage per TO moeten tonen..... wat ik net dan toch weer lees?
Ik zou echt veel liever een homo zijn wat dan zou ik geen vrouwelijk gezeik met man hebben.
Ik zou echt veel liever een homo zijn wat dan zou ik geen vrouwelijk gezeik met man hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:25
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:48
Yups. Het klinkt wel logisch want ik verstapte me alleen, geen echte smak ofzo. En dan 3 breuken terwijl een ander er slechts een blauwe plek van krijgt. En binnen een jaar 2 keer breuken. Klinkt niet best. Vroeger duikelde ik constant van mijn paard en nooit wat gebroken. Bizar ineens.
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:59
Ja best pijnlijk. Ik slaap op de bank. Dan heb ik steun in de rug en draai ik me niet om als ik slaap. In bed werkt dat niet. Ik baker mezelf in, zeg maar.
Vandaag wel 2 uurtjes op werk geweest, beetje mail lezen en bijpraten.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:03
woensdag 18 oktober 2017 om 00:05
woensdag 18 oktober 2017 om 00:05
Jeemig, wat pijnlijk en naar.
Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:06
Ik begrijp ze meestal.