Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:16
Ik vind het wel lekker ruiken hoor.Lady*Voldemort schreef: ↑18-10-2017 00:14Lavendel stinkt.
Maar wel gezellig dat je er weer bent Yas,
Heb het ook in de tuin.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:18
Of ik blijf valt nog te bezien.Lady*Voldemort schreef: ↑18-10-2017 00:14Lavendel stinkt.
Maar wel gezellig dat je er weer bent Yas.
En ik verveel me nu natuurlijk.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:22
woensdag 18 oktober 2017 om 00:25
Omg dat zijn wij!Jonari schreef: ↑18-10-2017 00:22http://www.50plusser.nl/?page=ontmoet&p ... eaCWZhNehA
Is dit wat voor ons?
woensdag 18 oktober 2017 om 00:26
Rijksmuseum voor Oudheden!Jonari schreef: ↑18-10-2017 00:22http://www.50plusser.nl/?page=ontmoet&p ... eaCWZhNehA
Is dit wat voor ons?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 18 oktober 2017 om 00:29
Oh ja, ik stel me jullie twee wel een beetje zo voor inderdaad: http://www.50plusser.nl/?page=agenda&event_id=1953
dana wijzigde dit bericht op 18-10-2017 00:30
Reden: Link ipv plaatje, plaatje werkt anders niet
Reden: Link ipv plaatje, plaatje werkt anders niet
24.37% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 18 oktober 2017 om 00:30
Dana
Mijn leukste grappen zijn (vind ik, ik kan er dagen om gniffelen, liefst op onpraktische momenten) die die ik zelf ook niet snap. Ik noem dat graag zelfspot, maar durf er geen topic over te openen omdat ik dan waarschijnlijk binnen één pagina ruzie heb omdat ik de adviezen (zoek hulp. NU!) niet opvolg.
Mijn leukste grappen zijn (vind ik, ik kan er dagen om gniffelen, liefst op onpraktische momenten) die die ik zelf ook niet snap. Ik noem dat graag zelfspot, maar durf er geen topic over te openen omdat ik dan waarschijnlijk binnen één pagina ruzie heb omdat ik de adviezen (zoek hulp. NU!) niet opvolg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:31
Ik zeg: doen!feow schreef: ↑18-10-2017 00:30Dana![]()
woensdag 18 oktober 2017 om 00:32
Gewoon doen.feow schreef: ↑18-10-2017 00:30Dana![]()
woensdag 18 oktober 2017 om 00:39
woensdag 18 oktober 2017 om 00:40
Ik kan dit niet anders zien dan een eerbetoon aan de uitgestorven of bedreigde diersoort schaamluis.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.