Rituals, wat ruikt lekker?

21-10-2017 13:50 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de postcodeloterij heb ik cadeaubonnen ontvangen van Rituals.
Een bon voor geurstokjes naar keuze en een bon van een tientje.

Ik kom eigenlijk nooit bij Rituals. Dus geen idee wat ik moet nemen.
Ooit heb ik eens geurstokjes gekregen, in de geur hammam geloof ik, maar ik ging over mijn nek van die geur eigenlijk. Veel te sterk en indringend.

Ik hou van subtiele geuren, ruikend naar frisgewassen kleding bijvoorbeeld.

Heeft iemand een tip? Welke geur is te doen?

En welk product is verder aan te raden?
Ab imo pectore
Gewoon erheen gaan en zelf ruiken. Wij weten toch niet wat jij lekker vindt en wat niet?
Kado geven.
pamelacourson schreef: ↑
21-10-2017 13:53
Gewoon erheen gaan en zelf ruiken. Wij weten toch niet wat jij lekker vindt en wat niet?
True. Ga ik ook wel doen, maar moet er even in mijn lunchpauze heen en als er zoveel te zien en te kiezen en te ruiken is krijg ik kortsluiting in de bovenkamer ;-)
Dan is het handiger om wat gerichter te gaan ruiken.
Ab imo pectore
Ik vind de indian rose-geur erg lekker.

Ik zou naar de winkel gaan. Misschien is de Under a Fig Tree-lijn iets voor jou?
blueeyes*3 schreef: ↑
21-10-2017 13:59
Ik vind de indian rose-geur erg lekker.

Ik zou naar de winkel gaan. Misschien is de Under a Fig Tree-lijn iets voor jou?
Ja, dankje! Ik hou wel erg van rozengeur ja. Die fig tree klinkt ook lekker, ga even ruiken van de week.
Ab imo pectore
Ik heb een paar keer Spring Garden gekocht, heel frisse geur. Maar ik zie dat dit nu 'THE RITUAL OF SPRING' heet en dat deze alleen online verkrijgbaar is. Under a Fig Tree vind ik ook heel goed.
Life is short. Eat dessert first.
Ik vind de hammam heeeeerlijk. Dus aan mij heb je niks :-D
Als je iets frissigs zoekt is de groene misschien wel wat voor je?

Under a fig tree was hier juist een miskoop, veel te sterke en zware geur
Waar volgens mij bijna iedereen wel enthousiast van wordt is het doucheschuim "happy buddha".
Ik vind alles van Rituals lekker, ook het spul voor mannen.
We should have each other with cream.
Fiorah schreef: ↑
21-10-2017 21:29
Waar volgens mij bijna iedereen wel enthousiast van wordt is het doucheschuim "happy buddha".
Ik ken juist weer veel mensen die dat een vieze geur vinden. Het is echt zo persoonlijk.
TO: in je pauze redt je het makkelijk om even iets uit te zoeken hoor. Zo groot zijn de winkels ook weer niet. ;) Desnoods kijk je vooraf al even op de website naar artikelen en omschrijving van bijvoorbeeld doucheschuim.
Ze hebben ook thee, als je de geuren van douchefoam e.d. niets vindt. Voor die bon van 10 euro dan.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 22:27
2.66% gewijzigd
emmylou schreef: ↑
21-10-2017 13:50
Ooit heb ik eens geurstokjes gekregen, in de geur hammam geloof ik, maar ik ging over mijn nek van die geur eigenlijk. Veel te sterk en indringend.
Geen tips over welke geur, want dat is zo persoonlijk.
Maar van geurstokjes doe ik altijd niet alle stokjes in de houder. Dan doe je langer met de geur en is het minder sterk aanwezig in je hele huis.
Thanks voor alle tips!

Ik zal ook minder stokjes erin doen, goede tip!
Ab imo pectore
Hier in het toilet heb ik de mini geurstokjes Happy Buddha
Laatst de Dao bodymist gekocht heerlijk zacht fris geurtje om op te doen. In die lijn zijn ook geurstokjes deze zijn ook erg lekker
Ook hebben ze mooie nagellakjes voor 5 euro. En heerlijke thee.
Fiorah schreef: ↑
21-10-2017 21:29
Die is inderdaad lekker, die oranje toch? Heb ik vorig jaar van een vriendin gekregen voor mijn verjaardag. Douchen was een waar feest.

Hier nu ook een filiaal in de stad maar durf er niet binnen. Bang voor de prijzen ;-D
Ik vind "Sakura" heerlijk ruiken. Zit in een witte verpakking.
Geur is natuurlijk erg persoonlijk, maar van Sakura gebruik ik de bodycream dagelijks. Ook de andere spullen van Sakura zijn erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven