Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Volgens mij is het alleen voor Bloemkool de tweede maar weet het niet zeker hoor.....

@nvdp: Spaghetti! Heerlijk! Mijn mams komt gezellig eten!
Pff en ik kan dus ook niet van de chocoladepaaseitjes afblijven.... En mijn collega's hebben een enorme zak van die dingen gehaald...
hmmmm geloof dat het hier wel moet, je moet echt voor ALLES een doorverwijsbrief krijgen........

maar ja ik voel helemaal niks nada noppes anders dan anders...dus zal vrijdag gewoon ongesteld worden...

ik wou dat het sneller ging zodat de nieuwe ronde begint! haha
Hahah grappig dat je eetlust toch echt veranderd nu! Je hoeft straks ook je buik niet meer in te houden want je hebt een goed excuus (huh, weet ineens niet meer hoe ik dit moet schrijven hahahha) om iets dikker te worden nu...

ik ga een ovenschotel eten met aardappel, tomaat, courgette, beetje knoflook en brie eroverheen gesmolten.. (ohhh)
Oeh lekker spaghetti! mmmmm
CHOCOLADE! HEERLIJK! Maareh, probeer juist een beetje minder te snoepen. Kleding zit een beetje strak de laatste tijd....ahum.... Dusseh.... Zullen we ff bij het topic blijven Hihihihi!
@futuremaman, da's waar, maar na de zwangerschap moet 't er wel allemaal weer af! Maar daar ga ik me nu niet druk om maken. Ik bewaar mijn gezond verstand en geniet er verder van dat ik zo'n zin in eten heb.
@yaelle: ja spaghetti is ook lekker!

@ akka; heb jij het eigenlijk al aan je moeder verteld? die was toch op de hoogte dat je gestopt was met de pil?
Sorry Yaelle, ik ga wel weer over zweet en poepluchtjes praten. Da's misschien beter :-)
@Futurem: Lekker zeg! Klinkt goed! MMMMMMM
ga eerst maar eens ontbijten....maar die ovenschotel klinkt errugh lekker @ futuremaman

zwangere mensjes hebben jullie al bedacht wat je allemaal niet mag eten en drinken...vinden jullie dat echt niet erg...want dat lijkt mij echt het vervelendste...love sushi..kaasjes..wijntje ooooo
nvdp: ga jij dan uitzonderlijk vroeg naar de VK? hoeveel weken ben je maandag? Ik mocht echt niet eerder dan bij 10 weken, en dat duurt nog wel eventjes... of verschilt dat per regio of VK?
@nvdp: ja was natuurlijk maar een grapje! Begrijp dat je niet voor 2 gaat eten, is ook nergens voor nodig. Maar het lijkt me wel fijn dat het een tijdje toch wat minder erg is, als je dan trek hebt in iets lekkers, om het dan ook te doen. Moet niet te gek worden natuurlijk!

En bij een normale zwangerschap kom je gemiddeld 12 kilo aan toch?
@jippiedepippie, mijn vlk doet de 1e afspraak rond 9 weken
@nvdp: Krijg je dan ook een echo? Inwendig of uitwendig?
@xasi: Ik ben verslaafd aan sushi! Gelukkig mag ik dat nu nog eten! Als het zover is heb ik het er allemaal voor over, geen probleem!
@futurem: Gemiddeld kom je dat ongeveer aan ja. Ik ken ook mensen die 25 kilo zijn aangekomen en voor hun zwangerschap echt scharminkels waren

Het is er nu dan ook weer af hoor.....
oh dan valt het verschil wel weer mee...

ik mag 24 maart

spannend hoor! wist je dat er ook een kans is dat je een inwendige echo krijgt (als uitwendig niets te zien valt)
@yaelle heb het er ook voor over maar vond het toch wel heeeeeel jammer

maarre ik zat te denken je weet dus minimaal twee weken niet dat je zwanger bent als je dat al wel bent...en als je dan dus de 'verboden' dingen eet hoe zit het dan.?

ik probeer dus (vooral probeer) die dingen te eten/drinken als ik zeker weet dat ik echt niet zwanger kan zijn op dat moment...het proberen lukt nog niet zo heel goed hihi
oh ik crosspost met yaelle wat betreft in/uitwendig hihi
@yaelle; pff hopelijk kom ik nooit zoveel aan! Zijn ze helemaal terug op het oude gewicht? door streng te lijnen of gewoon dor borstvoeding te geven?
Ik maak spaghetti vanavond met bacon, spinazie a la crema etc. En een lekker toetje.

Ik had vandaag een heerlijk dagje vrij! Vanmorgen 4 (!) uur bij de kapper gezeten hahaha. Lang he! Bij gepunt en geverfd. Stukje lichter door tig blonde streepjes. Duurde lang maar is de moeite waard!

Ga ook een lekker toetje maken vanavond. Vriendje verwennen. Ik vind het heerlijk om te koken, maar omdat wij vaak wat later thuis zijn willen we dan niet te lang over het eten doen. Dus nu maar een speciaal toetje, hmmmmmm.

Nog 2 daagjes werken en dan lekker naar LONDEN!
hmmm jammie jammie klinkt lekker!

londen ergg gaaf!! al een x geweest?
Afbakpizzaatje ligt in de oven.... Zo'n zelfgemaakte klinkt wel errug lekker! Maar ik eet vanavond alleen, dan heb ik niet zo'n zin om te koken. Luie donder...

Jaaa Londen! Gaaf mariska! Veel plezier!

Ik mag ook niet klagen, vertrek vrijdag richting oostenrijk voor wintersport. Heerlijk! Maak me wel een beetje bezorgd om het weer, sneeuwt nogal hard en heb geen zin om vast te zitten ergens op de snelweg...

Komt goed! Optimisme helpt altijd!
Hallo dames daar ben ik weer even. Had net een heel verhaal getypt en nu istie weg ... nou ja nog maar een poging dan. Ik heb alweer veel gemist zie ik.... kan het echt niet normaal bijhouden hoor haha .

@Bebje: jeetje wat een vervelende situatie zeg … je huis nu te koop lijkt me inderdaad niet erg gunstig in deze tijd maarja het kindje loopt inderdaad niet gelijk dus qua ruimte zou dat toch niet echt een probleem hoeven zijn. Misschien heeft je vriend nu gewoon even een beetje koud watervrees en denkt hij er over een week ofzo wel weer anders over je weet het maar nooit met mannen natuurlijk. En alvast heel veel plezier volgende week… ben wel een beetje jaloers op je hoor lekker een weekje wintersporten maar gun het je van harte natuurlijk!

@Mariska: wat jammer dat het toch niet gelukt is deze maand … ik was er zo van overtuigd! Hopelijk meer succes in de volgende ronde. En lekker al bijna naar Londen leuk hoor! Als ik hier niet meer kan schrijven voor die tijd wens ik je alvast een heel leuk weekend toe.

@Futuremaman: heel veel beterschap . Ik hoop dat je snel weer een beetje de oude bent. Lekker dat je nu even 50% werkt kun je even een beetje uitzieken.

@Xasi: lekker hoor op de Antillen! Ben jaloers .

@Akka: vervelend dat je zo misselijk bent. Gaat het al weer wat beter? Ik las laatst ergens dat het wel een goed teken is als je misselijk bent... schijnen de zwangerschapshormonen te zijn die door je lichaam gieren. Heel veel sterkte ermee in ieder geval .

@Mika: wat leuk een pup ! Gaat alles goed met het kleine pluizebolletje?

@Muca: sterkte met je kiezen !

@NvdPoes: maandag je eerste afspraak bij de verloskundige… spannend!! Houdt je ons op de hoogte? Klinkt trouwens gezellig die romantische activiteiten… veel plezier vanavond samen! Enne stinkende klanten? Hahaha… wat voor klanten heb jij ??

@Jippie: fijn dat het allemaal weer wat beter gaat… gaat helemaal goed komen met die kleine spruit van jullie !

@Ugglover: wat een goed idee van die VLK !

@Xasi en Yaelle: ik ben ook verslaafd aan Sushi! Dat wordt nog wat als mocht ik zwanger worden maar heb het er graag voor over natuurlijk!

@LNL dames: hoe gaat het met jullie? Spannend hoor.

Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen mocht het zover zijn dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk kan ik het toch niet voor me houden en gaan we die drie maanden niet halen dus zal het wel eerder worden. Op mijn werk wil ik het wel een beetje zo lang mogelijk uitstellen... ze zijn er bij ons nooit zo blij mee als mensen zwanger zijn heb ik de indruk dus hoe langer ik het kan uitstellen hoe beter. Ik heb wel een vast dienstverband dus dat scheelt maar toch.

Nou dames ik stop er weer mee... ga zo weg. Fijne avond en slaap lekker voor straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven