Alweer wakker

19-09-2017 04:17 283 berichten
Nog meer mensen wakker?

35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar :sheep:

Nog meer wakkeren hier te vinden?
Hiesje gefeliciteerd! Klinkt al met al toch redelijk positief naar omstandigheden. Geniet van jullie meisje.

@hier, vandaag is mijn UD O_O
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hiesje!

Spannend Kashri. Hoe gaat het met je?
Veel te goed die baby komt voorlopig niet denk ik :cry:
Wow hiesje, dat klinkt erg positief hoe het gaat!!!! Gefeliciteerd met je mooie dochter!

Kashri: je weet het niet hé? Kan elk moment komen..... Succes met afwachten.

Hier in weekend mijn slaapritme omgegooid, zondagmiddag ben ik van 15-20 uur op de bank in slaap gevallen. Gevolg was dat ik de hele nacht van zondag op maandag niet geslapen heb. Gisteren wilde ik dus vroeg naar bed, maar ging niet ivm dingen die moesten. Van 22 tot 7.30 geslapen en nu weer redelijk fit op werk....
Kashri schreef:
24-10-2017 06:17
Veel te goed die baby komt voorlopig niet denk ik :cry:
Vast wel :hug:
Maar lijkt me best spannend worden zo na de uitgerekende datum.

Hier alweer 2 uur klaarwakker :(
En toch zo moe...
Om 21.30 naar bed en om 5.30 wakker. Eigenlijk nog geen zin om op te staan....
Foodb schreef:
25-10-2017 05:46
Om 21.30 naar bed en om 5.30 wakker. Eigenlijk nog geen zin om op te staan....
0h dat klinkt best goed food.
Hier was het uiteindelijk 2.5 uur slaap, 2.5 uur wakker en 3 uur slaap. Niet geweldig dus maar ik heb ook al wel een ergere nacht gehad ;-D
happyapple schreef:
25-10-2017 06:46
0h dat klinkt best goed food.
Hier was het uiteindelijk 2.5 uur slaap, 2.5 uur wakker en 3 uur slaap. Niet geweldig dus maar ik heb ook al wel een ergere nacht gehad ;-D
Nee zeker niet slecht, maar van zondag op maandag heb ik helemaal niet geslapen. En ben nu al zo moe, zou zo willen slapen, moet nog eten...
Foodb schreef:
25-10-2017 19:31
Nee zeker niet slecht, maar van zondag op maandag heb ik helemaal niet geslapen. En ben nu al zo moe, zou zo willen slapen, moet nog eten...
O vervelend he. Een nacht helemaal niet slapen. Dat had ik vorige week ook en volgens mij ben ik daar nog steeds niet van hersteld ;-D
Hier ook alweer 2 uur klaarwakker maar zo moe. Dit gaat nu al weken zo, terwijl ik pas 17 weken ver ben. Ik twijfel of ik zo'n slaappilletje van de verloskundige zal nemen, dan ben ik morgenochtend misschien ook weer duf. Wel vrij gelukkig.
Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved - Winnie the Pooh
Leeft dit topic nog, kon het niet meer vinden.. Hiesje, beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd!! Hoe gaat het nu met de kleine en met jou?
Hier 38 wkn en... geslapen van 22.30 tot 6.15 :lol:

Ik wist niet dat dit nog kon!

Laat baby maar komen vandaag :cheer2:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oh lekker Evy. Ben benieuwd wanneer je kleine komt...

Hier vanaf 4 uur klaarwakker helaas.
Maar ik probeer s nachts mijn telefoon niet teveel te pakken, want dan slaap ik zeker niet :facepalm:
Straks hopelijk nog een dutje doen ;-D

Hoe gaat het met jou en de kleine, cookie?

En Eva balen hè dat slechte slapen. Ik heb nooit pilletjes gehad trouwens. Heb jij ze al wel eens gebruikt? En is het dan de bedoeling dat je die s avonds neemt of mag dit midden in de nacht nog evt?
Niet dat ik zelf echt van plan ben om nu nog wat te gaan slikken, maar ben wel benieuwd hoe ze werken.
Kashri al bevallen? Ik ben ziek geweest, ontzettend verkouden en geen stem, zonder dat lukt werk niet, dus ziekgemeld. Hoef ik me ook niet druk te maken of ik wel of niet slaap?.?
Foodb schreef:
08-11-2017 07:36
Kashri al bevallen? Ik ben ziek geweest, ontzettend verkouden en geen stem, zonder dat lukt werk niet, dus ziekgemeld. Hoef ik me ook niet druk te maken of ik wel of niet slaap?.?
Ik heb even geloept en ze is idd al bevallen. Gefeliciteerd met jullie zoon Kashri! :cheer2:

Vervelend dat je ziek bent food. Beterschap. Slaap je dan wel beter als je weet dat je er niet uit hoeft voor je werk?
Lekker evy zo'n lange nacht! Geen last van je rug nu van het slapen ;-) ik ben jaloers haha met regelmatig 3nachtvoedingen en/of wakkere dreumes.

Kashri van harte gefeliciteerd met de kleine!! Hoop dat alles goed gaat met jullie.

Happyapple, met ons gaat het goed! Kleine groeit goed en is tevreden. Eerste weken verkouden geweest, aangestoken door z'n zus dat was ff pittig maar vooral erg zielig!
Ik voel me helemaal hersteld, ook weinig last van extra moeheid door dat bloedverlies. Heel blij mee want ben alweer alleen met de kids, man is al weer 2weken aan het werk. Hij is de weekenden thuis maar rust dan vooral uit.
Heb ik trouwens nog gereageerd op je vraag toen? Zal ff terugzoeken en je een pb sturen anders.
Hoe voel jij je verder?
@happyapple, ik heb 3 tabletten gekregen, vorige week heb ik er eentje geprobeerd. Je mag zelf kiezen of je dat dan voor het slapen 's avonds neemt of midden in de nacht als je wakker wordt/ligt. Ik heb toen midden in de nacht gedaan, want dat is mijn grootste probleem, 's avonds inslapen gaat nog wel. Maar het deed voor mijn gevoel echt niks, ik lag 2 uur na de tablet nog wakker o_o .
Vanavond / vannacht ga ik zeker niks nemen, want ik wil morgen gewoon gaan werken (was vandaag vrij, ook overdag nog even kunnen slapen), en anders kan ik denk ik om 7 uur niet in de auto stappen.

Ik heb deze slapeloosheid in mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad. En daarvoor ook nooit. Slapen was echt mijn talent :-D . Hoe was dat bij jullie?
Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved - Winnie the Pooh
Wat fijn dat je zo snel hersteld bent cookie. Je had mijn vraag wel beantwoord inderdaad. Dank je wel.
Hier erg moe vooral en wat last van mijn bekken en Ik heb harde buiken als ik teveel doe. Ik probeer elke middag dus ook maar even te gaan liggen als de oudste in bed ligt.

Balen Eva dat het niet echt lijkt te helpen. Ik slaap helaas wel slechter als ik zwanger ben. Lichter en die rare dromen helpen ook niet erg mee. En als ik stress heb of soms zonder duidelijke reden, lig ik dus ineens een paar uur wakker...
Gefeliciteerd Kashri met je zoon!!!!

Hier goed geslapen, maar word wel wakker met uitgedroogd hoofd (ik moet water drinken!!!!!!!) en maagzuur.
Ik ben nu heeel veel wakker 's nachts maar dan ben ik te druk om te forummen :biggrin:
Kashri schreef:
09-11-2017 13:53
Ik ben nu heeel veel wakker 's nachts maar dan ben ik te druk om te forummen :biggrin:
Je hebt inderdaad wel een andere reden nu om wakker te zijn. Lukt tussendoor slapen nog een beetje? Heel veel succes en een :hug:
Ik heb van 22 uur tot 0.30 geslapen en ben sindsdien klaarwakker. Na een uur maar uit bed gegaan. Ik heb mijn boek nu uit en zal nog maar eens terug naar bed gaan. ;-D
Moe :zzz:
Slaap lekker happyapple, hoop dat je nog wat uurtjes kan pakken.
Ik zit in bed elk uur meer verkouden te worden, keelpijn en hoofdpijn. Dochter doet fijn met me mee en zoontje begon gister alweer met snotteren en heeft veel last van slijm..
Zolang hij maar geen koorts krijgt, ben daar best bang voor op deze leeftijd.

Ik probeer ook m'n ogen ff dicht te doen tot de volgende voeding :sheep:
Oh wat vervelend cookie. Beterschap voor jullie!

Hier nog van 4 tot 7 wat geslapen, maar dat was wel met de ene nachtmerrie na de andere :(
Ben nog zo moe, maar mijn oudste is nu natuurlijk klaarwakker...
Oh vreselijk die nachtmerries! Na de bevalling is het snel voorbij, schrale troost voor nu.

Fijn dat je nog wat hebt kunnen slapen. Toch jammer soms dat er op dreumesjes geen uitslaapstand staat, wakker is ook echt gelijk wakker :proud:
Miss vanmiddag even een dutje met oudste?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven