Alweer wakker

19-09-2017 04:17 283 berichten
Nog meer mensen wakker?

35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar :sheep:

Nog meer wakkeren hier te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Happyapple; he vervelend dat je oudste verkouden is. Heb je wel een beetje fatsoenlijk nachtrust kunnen pakken?

Aapje; ah vervelend. Wel super tof dat je met 10 maanden nog borstvoeding geeft! Het is ook mijn doel minimaal een jaar te gaan voeden :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook w n stomme nacht achter de rug. Vanaf vier uur op en af wakker, bonus dat ik droomde dat toen ik op de weegschaal ging staan er 200kg stond..... voor de zekerheid maar even weten zo!
Januari-2018 schreef:
19-12-2017 07:01
Aapje; ah vervelend. Wel super tof dat je met 10 maanden nog borstvoeding geeft! Het is ook mijn doel minimaal een jaar te gaan voeden :)
Dankjewel! Mijn doel was eerst een half jaar, nu een jaar. Ben nu kolven op het werk langzaam aan het afbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met iedereen? Nog nieuwe baby's geboren?
cookie84 schreef:
13-01-2018 02:07
Hoe gaat het met iedereen? Nog nieuwe baby's geboren?
Hey cookie, hier nog geen baby geboren maar is ook nog niet de bedoeling. :P Slapen gaat de ene nacht beter dan de andere, vannacht een heel actieve baby in m’n buik. Moet zeggen dat ie meestal juist prima meeslaapt ‘s nachts :)
Jij was ook wakker dus, baby onrustig?
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
13-01-2018 02:07
Hoe gaat het met iedereen? Nog nieuwe baby's geboren?
Ja hier wel intussen, gelukkig ;-D
Al helpt het helaas nog niet erg veel voor de nachtrust met de nachtvoedingen en krampjes / geborgenheid zoeken Maar verder gaat alles goed gelukkig :)
Alle reacties Link kopieren
happyapple schreef:
13-01-2018 07:22
Ja hier wel intussen, gelukkig ;-D
Al helpt het helaas nog niet erg veel voor de nachtrust met de nachtvoedingen en krampjes / geborgenheid zoeken Maar verder gaat alles goed gelukkig :)

Gefeliciteerd!! Vertel... Fijn dat alles goed gaat!
Wennen weer hè die nachtvoedingen en krampjes :proud:
Zoon is nu 3.5maand en sinds een weekje zijn die krampjes over. (Nooit te hard zeggen cook)
Hoe vind je dreumes de baby? Geniet en pak zoveel mogelijk babyplakmomentjes :love:
Alle reacties Link kopieren
CarmiggelT schreef:
13-01-2018 07:21
Hey cookie, hier nog geen baby geboren maar is ook nog niet de bedoeling. :P Slapen gaat de ene nacht beter dan de andere, vannacht een heel actieve baby in m’n buik. Moet zeggen dat ie meestal juist prima meeslaapt ‘s nachts :)
Jij was ook wakker dus, baby onrustig?
Hoelang moet je nog? Zoon was ook meestal lekker rustig in de buik snachts, schijnt goed te zijn voor het dag/ nachtritme na de geboorte. Zoontje slaapt meestal ook direct verder na de nachtvoeding.

Afgelopen nacht waren ze beide onrustig, laatste hoektand komt door van dochter en zoontje gooide telkens z'n speen weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven