Gewoon even afschrijven..
woensdag 23 augustus 2017 om 13:07
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:42
Ik ben het ook kwijt nu?! Als jij vindt dat hij verkeerde signalen afgeeft, dan zeg je hem dat gewoon. Als je vindt dat hij dingen voorstelt die je, in jouw ogen, alleen met een partner doet, dan doe je dat dus niet. Ik snap werkelijk het probleem niet.
zaterdag 4 november 2017 om 16:29
Ben vandaag langs gekomen, had het idee dat het niet goed met hem gaat en ik had gelijk. Weer ziekenhuisopname gehad en moet thuis rusten. Ik ben sinds vanmiddag bij hem thuis. Huis was een puinhoop, heb wat opgeruimd, kon het niet zo laten liggen en weg gaan. Hij kon zijn bed niet eens uit om de voordeur te openen toen ik aanbelde. Misschien dat ik zo ga koken of eten halen ofzo, moeten even kijken. Ik zit op de bank, hij ligt in bed.
zondag 5 november 2017 om 05:01
zondag 5 november 2017 om 14:48
TO, je negeert best alle adviezen die jou gegeven zijn. Dat kan, gezien je titel, maar schrik dan niet als je plots die onderdanige rol helemaal gaat vervullen. Je slooft je nu immers al erg uit voor hem.
Bovendien heeft hij eigenlijk al gekozen: hij stelt zijn (bijzondere) eisen boven een relatie met jou. Zo werkt nochtans een relatie niet, die ontstaat vanuit verliefdheid en wederzijdse geborgenheid.
Bovendien heeft hij eigenlijk al gekozen: hij stelt zijn (bijzondere) eisen boven een relatie met jou. Zo werkt nochtans een relatie niet, die ontstaat vanuit verliefdheid en wederzijdse geborgenheid.
zondag 5 november 2017 om 16:59
maandag 6 november 2017 om 09:47
@Charles
Ik snap wat je zegt maar het voelt voor mij niet alsof ik mij uitsloof voor hem of onderdanig ben voor hem omdat ik dit zelf allemaal doe. Toen ik hier kwam hadden we een kleine discussie omdat hij vond dat ik teveel voor hem deed en ik niet weg wou gaan.
Ik ben juist heel erg blij met de adviezen en tips en daar heb ik ook echt wat mee gedaan!
Ik snap wat je zegt maar het voelt voor mij niet alsof ik mij uitsloof voor hem of onderdanig ben voor hem omdat ik dit zelf allemaal doe. Toen ik hier kwam hadden we een kleine discussie omdat hij vond dat ik teveel voor hem deed en ik niet weg wou gaan.
Ik ben juist heel erg blij met de adviezen en tips en daar heb ik ook echt wat mee gedaan!
maandag 6 november 2017 om 18:47
Hij geeft zelf ook al aan dat je teveel voor hem doet. Waarom doe je dit?xdestiny schreef: ↑06-11-2017 09:47@Charles
Ik moet ineens denken aan het nummer van Pink, Please don't leave me. En dan vooral het clipje.
Komt het jou niet heel goed uit dat hij nu ziek is?
maandag 6 november 2017 om 19:51
Nadat ik het topic opende had ik veel aan iedereens opmerkingen en adviezen. Midden/oktober had ik het contact ook verminderd, hem uitgelegd dat ik echt gek op hem ben maar dat het niet zo gaat lukken en ik niet zo om ons heen wil draaien. Hij begreep dit.
Ongeveer 2 weken later waren we op onze gezamelijk activiteit. Hij nam mij apart, zei wat lieve dingen en gaf een kus op mijn wang. De volgende dag kreeg ik lieve smsjes en daarna moest hij onverwachts een operatie ondergaan en zit hij ziek thuis, en zodoende ben ik nu hier bij hem.
Waarom ik zo voor hem zorg? Ik weet het niet. Ik ben een zorgzaam type, ik zorg voor iedereen, de buurvrouw, kinderen van een vriendin, kennissen, collegas etc. Het is echt iets wat in mij zit, ik kan er niks aan doen. Nee het komt mij helemaal niet goed uit dat hij ziek is..ik vind het vreselijk..
Ongeveer 2 weken later waren we op onze gezamelijk activiteit. Hij nam mij apart, zei wat lieve dingen en gaf een kus op mijn wang. De volgende dag kreeg ik lieve smsjes en daarna moest hij onverwachts een operatie ondergaan en zit hij ziek thuis, en zodoende ben ik nu hier bij hem.
Waarom ik zo voor hem zorg? Ik weet het niet. Ik ben een zorgzaam type, ik zorg voor iedereen, de buurvrouw, kinderen van een vriendin, kennissen, collegas etc. Het is echt iets wat in mij zit, ik kan er niks aan doen. Nee het komt mij helemaal niet goed uit dat hij ziek is..ik vind het vreselijk..